Autor: airam » dc. oct. 18, 2006 5:20 pm
Hola!!!!!!!!!!!!!
Bua noies, es impossible posar-me al dia!!
Com esteu??? Jo estic super emfebrada, ahir em va començar a agafar com unes tremolors de fred, pero qui em tocava em deia que estava super calenta, i acte seguir, em quedaba tota gelada amb una suor super freda, total i resultat, avui una galipandia de por, em fan mal tots els ossos del damunt, no he pogut anar a treballar, i el madrilenyo m'ha dit que no passa res, que prefereix que em quedi dos dies al llit, queno pas que em caigui per la feina.
I la veritat es que ara no em puc permetre posar-me malalta, tinc moltíssima feina, ja porto casos jo sola, i la veritat es que estan molt contens amb la meva feina, bua, el madrilenyo es super dur, hi ha molts dies que casi em fa saltar les llagrimes, pero està fet una màquina, sap de tot, ho explica amb paciència, i em deixa fer, vull dir que em dona molta corda, em dona casos, i em deixa opinar en els seus, i si la cago, pues pam, sermó, peró genial!!!! Estic encantada, mira que no he demanat trasllat ni res, em vull quedar aquí!!!!!!!!!!!!!!!
Ahh abans que em digueu mal educada: FELICITATS A TOTES LES QUE ESTEU CASADES!!!! be, em corretgeixo a mi mateixa FELICITATS A TOTES!!!! crec que ja em tancat la roda del 200, no????
Be, us explico novetats, ara fa dos mesos que visc amb el Miquel a Zaragoza, per un problema familiar, doncs va decidir venir a Zaragoza a viure amb mi, la reacció es tot lo esperat, bueno, imagineu els sogres, no em poden ni veure!!! es pensen que li he raptat al fill!
Bueno la qüestió es la següent, el meu xicot te una empresa, i clar, dins de la empresa treballen diferents membres de la familia (aquest es el primer error, però ... jo no puc opinar), total que un problema de feina, va passar a un problema personal, i el desenllaç a estat que en Miquel ha decidit deixar-ho tot i pot fer la feina des de Zaragoza, com si s'hagues montat una sucursal, jajaja, ell em diu que anirem on em manin a mi, que a ell ja li es igual, i com que jo sóc feliç aquí, doncs aquí ens quedem.
Tenim aparaulat un pis, i estem encantats, la meva companya de pis, diu que está trista perque marxo (som super amigues) i la deixarem amb l'altra que es més rara que un perro verde, jajaja, però estem encantats!!!
Per cert, ja saben que ens casem, i no, la noticia no la vam donar nosaltres, sino un membre de la seva familia, no penso donar noms, perque ja es per demés, com us he dit, problemes a la feina, es pensen que com que l'amo es de casa, no passa res, si no anem a treballar o fem l'horari que ens dona la gana, es a dir, començar a treballar a les 10 del matí, anar a fer la comprar, plegar a les 18, etc, doncs be, com que es va emprenyar quan li van cantar la canya, i li van dir que si no s'aplicava la fotria al carrer, es va passar les setmanes espian-lo, miran internet i coses d'aquestes, total que es va enterar que ens casavam i ho va anar a explicar a bombo i platillo, clar, imagineu la cara de la familia, en mig d'una discusió, quan se li acaben els arguments, solta la bomba!!!
Reacció del miquel, es fa la maleta i a Zaragoza que s'instala!!!
(ja se que us foto la parrafada, pero resumidament, més o menys es el que ha passat).
AHH PER CERT, JO ESTIC ENCANTADÍSSIMA!!!!!