Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 5:17 pm

No et queixaràs eh Rosana???!!!!! què majo!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 5:20 pm

si, quan ha arribat amb els baixos dels pantalons i les sabates xopes i li he ensenyat el paraigues del bolso, se li ha quedat una careta que me l'hagues menjat una semblant a aquesta :-( :-( :-(
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: airam » dc. oct. 18, 2006 5:20 pm

Hola!!!!!!!!!!!!!

Bua noies, es impossible posar-me al dia!!

Com esteu??? Jo estic super emfebrada, ahir em va començar a agafar com unes tremolors de fred, pero qui em tocava em deia que estava super calenta, i acte seguir, em quedaba tota gelada amb una suor super freda, total i resultat, avui una galipandia de por, em fan mal tots els ossos del damunt, no he pogut anar a treballar, i el madrilenyo m'ha dit que no passa res, que prefereix que em quedi dos dies al llit, queno pas que em caigui per la feina.

I la veritat es que ara no em puc permetre posar-me malalta, tinc moltíssima feina, ja porto casos jo sola, i la veritat es que estan molt contens amb la meva feina, bua, el madrilenyo es super dur, hi ha molts dies que casi em fa saltar les llagrimes, pero està fet una màquina, sap de tot, ho explica amb paciència, i em deixa fer, vull dir que em dona molta corda, em dona casos, i em deixa opinar en els seus, i si la cago, pues pam, sermó, peró genial!!!! Estic encantada, mira que no he demanat trasllat ni res, em vull quedar aquí!!!!!!!!!!!!!!!

Ahh abans que em digueu mal educada: FELICITATS A TOTES LES QUE ESTEU CASADES!!!! be, em corretgeixo a mi mateixa FELICITATS A TOTES!!!! crec que ja em tancat la roda del 200, no????

Be, us explico novetats, ara fa dos mesos que visc amb el Miquel a Zaragoza, per un problema familiar, doncs va decidir venir a Zaragoza a viure amb mi, la reacció es tot lo esperat, bueno, imagineu els sogres, no em poden ni veure!!! es pensen que li he raptat al fill!

Bueno la qüestió es la següent, el meu xicot te una empresa, i clar, dins de la empresa treballen diferents membres de la familia (aquest es el primer error, però ... jo no puc opinar), total que un problema de feina, va passar a un problema personal, i el desenllaç a estat que en Miquel ha decidit deixar-ho tot i pot fer la feina des de Zaragoza, com si s'hagues montat una sucursal, jajaja, ell em diu que anirem on em manin a mi, que a ell ja li es igual, i com que jo sóc feliç aquí, doncs aquí ens quedem.

Tenim aparaulat un pis, i estem encantats, la meva companya de pis, diu que está trista perque marxo (som super amigues) i la deixarem amb l'altra que es més rara que un perro verde, jajaja, però estem encantats!!!

Per cert, ja saben que ens casem, i no, la noticia no la vam donar nosaltres, sino un membre de la seva familia, no penso donar noms, perque ja es per demés, com us he dit, problemes a la feina, es pensen que com que l'amo es de casa, no passa res, si no anem a treballar o fem l'horari que ens dona la gana, es a dir, començar a treballar a les 10 del matí, anar a fer la comprar, plegar a les 18, etc, doncs be, com que es va emprenyar quan li van cantar la canya, i li van dir que si no s'aplicava la fotria al carrer, es va passar les setmanes espian-lo, miran internet i coses d'aquestes, total que es va enterar que ens casavam i ho va anar a explicar a bombo i platillo, clar, imagineu la cara de la familia, en mig d'una discusió, quan se li acaben els arguments, solta la bomba!!!

Reacció del miquel, es fa la maleta i a Zaragoza que s'instala!!!

(ja se que us foto la parrafada, pero resumidament, més o menys es el que ha passat).

AHH PER CERT, JO ESTIC ENCANTADÍSSIMA!!!!!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 5:26 pm

hola airam!!!!
quan de temps!!!! que guay lo de que visqueu junts ^_^ veig que encara que entris poc al foro veig que has agafat el virus del foro XD jo también estic avui una mica en la corda fluixa
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 5:27 pm

Així m´he quedat Airam!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Mare meva quin munt de notícies!!!!!!!!!! deu ni do com ha canviat tot en poc temps!!!!!!!!!!!
Bueno mira....si vosaltres esteu feliços, és l´important no? m´en alegro molt per vosaltres!!!!!!!!!!! i ja teniu aparaulat un piset i tot!!!! que bé!!!!!!
Però ara a la boda quèee??? no hi anirà ningú de la seva familia????
Ja t´ha fet la teva mare el vestit????
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 5:29 pm

Hola Airam!!!! Benvinguda!!!!

Compte amb aquests virus, no agafeu el mateix que la Lluna2!!! .:..::.:::-) .:..::.:::-) ja jaj ja ja ja!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 5:30 pm

ja, jaaaa, jaaa!!!!!!!!!!! compte que aquests virus no marxen fins als 9 mesos!!!!!!!!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 18, 2006 5:31 pm

BENVINGUDA AIRAM....despres de la tempesta que heu passat...ara ja esteu més tranquils???

QUE BÉ SI JA ESTEU VIVINT JUNTETS...QUINA IL.LU...AMB LES GANES QUE EN TINC JO!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 5:32 pm

home, a vegades amb 7 mesos ja en te prou, depen de la presa que tingui

Ara aniria be lo que va dir el house a la dona aquella:

" hay personas que le cogen cariño y hasta lo llevan a pasear con otros mismos virus" :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Lluna2 » dc. oct. 18, 2006 5:34 pm

jejejjejejejejeje
molt bo EDAE!

Vosaltres vigileu amb aquest bitxet .:..::.:::-) .:..::.:::-) .:..::.:::-) .:..::.:::-)

Toniiiiii, posa un emoticono del virus de la grip!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 18, 2006 5:35 pm

Rosana t'acabo de deixar un mis. a la teva pagina web!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 5:38 pm

aaaajjaaa, jaaaa, ja, jaaaa!!!!!!!!!! què bo Rosana!!!!!!!!!!!!!!!! es que aquest House està per a que el tanquin.....
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 5:38 pm

la meva web? :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Lluna2 » dc. oct. 18, 2006 5:39 pm

Va us la poso un ratet!
Lluna2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 18, 2006 5:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 5:40 pm

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: alzina » dc. oct. 18, 2006 5:41 pm

Qu no que no marxen als 9 mesos, despres es foten un tip de plorar, no deixen dormir ni descansar, a tot hora cag..en.... i tot i que hi ha una baixada d'activitat als 14 anys torne amb mes força i encara es pitjor. Amb una mica de sort coneixen un altre virus i es casen.

JA JA JA

Felicitas pel Miquel, BEN FET!!!. A la empresa on treballo no poden treballar parents i ho trobo be.

Algu s'apunta a buscar el dinar de la propera trobada????
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 18, 2006 5:41 pm

QUE GUAPA LLUNA!!!!!!! JO EM REPASSARE TOT EL TEU ALBUM DE CASADA!!!!!!

ROSANA a la pagina de nuvis.org!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: airam » dc. oct. 18, 2006 5:41 pm

Hola, jejeje

m'he explicat fatal!!

La familia no está contenta amb la reacció d'en miquel perque ha agafat els bartulos i ha fotut el camp, son molt de missa i del que diran, la veritat es que el seu pare ho porta fatal, pero una mare es una mare, i encara que no li agradi, potser ho acabará entenent, sa mare.

Pues mira, la veritat, jo estic encantada, encara que arribi super tard a casa, se que hi ha algú que m'espera, o encara que m'aixequi super aviat, veig a en miquel al meu costat, i el demés ja no m'importa!

Buaa si no tinc ni vestit ni res!!! Ahh per cert, els meus pares super contens i ma germana está que diu que flipa, que no s'ho creu encara.

Ara tenim altres problemes més importants que la boda, tenim una greu malaltia familiar, i clar, entre l'espasa i la paret.

Però nosaltres super enamorats, contents, feliços i a disfrutar el moment!!!

Mira en Miquel només está enfadat amb una persona (però extremadament enfadat, i jo en el fons casi li agraeixo), els seus pares i altres li donen la culpa a en miquel, diu que va montar una muntanya de un no res, i que la familia es la familia, i que tot es te que passar, pues no, la veritat, els temps de franco ja han passat, no???

Es la mentalitat dels sogres, que pobres son grans.

Un cop ens vegin casats doncs, ja se'ls hi passarà, ara estan disgustadillos perque ells no ho veuen be, vivim en pecat!!!! jajajaja, i a mi m'encanta pecar!!!!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: airam » dc. oct. 18, 2006 5:43 pm

Que guapa lluna2!!!!!

Estas espectacular!!!

Una cosa, algú te una foto de l'AIMA.

Es que he vist el seu privat i ja la he contestat, i no es veu massa be, i em faria gràcia veure-la, pero si no pot ser doncs res, ja me la passarà!!!

Que guapa lluna2, però que guapa!!!
airam

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 5:45 pm

la familia es la familia? pero que son de la mafia siciliana? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

ostres, ja ni me'n recordava que havia fet la web... tinc un cap :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge
Rosana

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants