Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dj. oct. 19, 2006 9:15 am

sisi i tant que el portaré!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 19, 2006 9:25 am

nenes estem a punt d'arribar a la pag700... el toni ens hauria de donar unpremi!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: airam » dj. oct. 19, 2006 9:33 am

a28, tinc una pregunta per tu!!!!

Bé, si m'ho permets dos!!! jejeje

1.- Per tu: si no ho he vist malament, a la porta de la seu del darrera, la de les bodes, he vist arros al terra, que us en van deixar tirar??' es que a nosaltres ens van dir que no podiam tirar arros i jo el volia portar de colorins, i clar, ens vam tallar, i ara es per curiositat, i així ja ens ho podriem tornar a plantejar lo del arros.

2.- Si no m'equiboco, el teu xicot te una empresa de reformes, no?? Només volia saber si es pot reformar un pis de uns 160 m2 amb 4 o 5 mesos (aixó es puro cotilleo, perque parlant amb la jeian ella em diu que fa 9 mesos que está amb la reforma, i nosaltres tenim una parella d'amics, no molt fiables, que segons ells el pis el van reformar en 4 o 5 mesos tot!!! i la jeian m'ha dit que la cuina li va costar 4 mesos a que li portesin els mobles!!!) Li pots preguntar al teu home si aquesta parella ens està fotent el pel??? Esque la pajara em te farta!!!! També tinc que dir que jo no vaig veure el pis abans de la reforma, només l'he vist ara!!!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 19, 2006 9:37 am

no et deixen, nosaltres ja anavem dient que no deixaven pero mira... ens en van tirar iwal! i no ens van dir res

si que es posible, depen dels treballadors que hi posis a la obra
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: airam » dj. oct. 19, 2006 9:46 am

Ostres a28 per un moment m'hagues encantat que em diguessis que no era posible fer una reforma integral en cuatre mesos, jejeje

Tu sas la cara de planxada que li hagues quedat a la noia, si es que a demés es repelent i perque pot, si es que ..., el noi es molt maco (amic d'en miquel) però la noia ..., ves que voleu que us hi digui, ara s'ha fotut al cap que som amigues, i la veritat es que no ho som, coincidem perque les nostres parelles son amics pero ella i jo de que??? si no sabem ni de que parlar, i jo li dic algo de la feina, que es mínim no sap ni de que parlo, es d'aquelles persones que no sabem de res, opinen de tot, i es pensen que son més llestos que ningú i encara et volen donar classes!!!

Ahh i per lo de la seu, quina ràbia, igual llogo a un parell de barrenderos i que quan acabin de tirar arros que vagin a netejar, no???

Puc portar a la noia de fer feines de la meva tieta, jajajaja

Ahhh moltíssimes gràcies per la informació A28!!!

Ets un sol!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 19, 2006 10:05 am

airam tu tapuntes a la caragolada?
quin dia et cases per cert?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 19, 2006 10:09 am

Bon dia a tothom!!!!!!!!!!!!!!!
a28, apunta als Petitos TOTS ELS DIES!!!!!!!!!! je, je,j eee!!!!!!!! a nosaltres ens van bé tots....
Alzines!!!!!!!!!! quin munt de caragols!!!!!!!!!! deu ni do no? que heu estat tota la nit arroplegant-ne o quèe???? què bonsssss!!!!!!!!!!!! :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: alzina » dj. oct. 19, 2006 10:18 am

Bon dia.

Doncs nomes vam estar una horeta i mitja.

A nosaltres ens va be el 28 i podem posar el lloc i els caragols.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: airam » dj. oct. 19, 2006 10:20 am

No em puc apuntar a la caragolada, em fan fástic!!!

jejeje

No, no es per aixó, sino perque vaig de cul, em caso el dia 17 de març!!!

I no tinc ni vestit ni res de res, em falta la floriesteria, em falten els detalls, les invitacions, i si volen canviar el water del pis de zaragoza els tenim que anar a mirar, ahh i per cert, tinc que anar a firmar!!!!!!!!!!

Ahh i els cara dura de la constructura del pis de lleida, encara no l'han acabat!!!!

Quin morro!!!! No??? perque ara estem a zaragoza pero sino, que??? Em caso i no tinc ni pis ni res de res!!!!

Per cert, quan es la caragolada??' Nosaltres aquest cap de setmana anem a comprar a Madrid, jejeje, m'encanta i amb l'Ave des de terres manyes es un momentet!
airam

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 19, 2006 10:20 am

Així....la setmana que vé ens va bé a tots no???? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

CARAGOLS LA SETMANA QUE VÉ A LA UNA...........
CARAGOLS LA SETMANA QUE VÉ A LES DUES.......
CARAGOLS LA SETMANA QUE VÉ A LES TRESSSSSS.............
Ho adjudiquem???? :-/ :-/ :-/ :-/

Ilerda, que us va bé a vosaltres??????
Qui més vol vindre???
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 19, 2006 10:23 am

Ostres Airam....si que aneu lluny a comprar....je, jeeee!!!!!!!!!
Què guay...i aneu amb l´Ave!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dj. oct. 19, 2006 10:29 am

Ostres, ja estem a la 690!!!!

Sí, amb l'Ave, que va més ràpid però tarda el mateix!!!!! Què han fet Airam, que han afegit parades???
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: airam » dj. oct. 19, 2006 10:30 am

Petita es que hi ha de tot a la capital del reino, buaaa

Hi ha un munt de sabateries per tot lo que es puerta del sol, un munt de botiguetes petites i totes plenes de roba molt xula, i la veritat la mateixa marca de roba a Barcelona és més cara!!!

Bueno, bueno, bueno, es que a mi m'encanta!!! I en Miquel doncs em consenteix, buaa espero estar bona perque sino em quedaré motl xoffff!!! :--(

Ahh sabeu que!!! ens apuntarem a classes de vals, jajajajaj em pixaré de riure ja veureu, jajaja
airam

EntradaAutor: airam » dj. oct. 19, 2006 10:32 am

No han afegit parades!!!El que passa es que ara hi ha trams que vas molt més depresa, i clar tenen que començar a afluixar la velocitat abans perque hi ha trams que no es pot anar tant depresa!

Es que no em se explicar, aixó en Miquel t'ho explicaria super be, mira que van més rápid en alguns llocs però molt menys estona, així que surt igual que abans que anaven no tant ràpid pero en una velocitat continua, no se si m'he explicat be, ja em direu, jejejeje
airam

EntradaAutor: EDAE » dj. oct. 19, 2006 10:32 am

Nosaltres también en vam fer Airam!!!! Vam riure molt!!!!!!! Ens les feia el meu tiu, que abans donava classes de ball.

Ara, segurament ens apuntarem a valls de saló, pq ens ho vam passar molt bé!!!! A més, en els casaments disfrutes molt si en saps!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: airam » dj. oct. 19, 2006 10:36 am

Saps que passa que en Miquel no en te ni idea, pero res de res, mai a ballat res de res, que no sigui moure els peus en un pub, i clar jo sóc de poble, i nosaltres som rotllo orquesta pachanga, jajaja, al meu poble balla tothom.

Total que divendres passat, em puja el pamfleto de una academia que tenim al nostre carrer, bueno no se com explicar, no es una academia, es un pis que ensenyen balls, i dança i no se quantes coses mes.

I em va dir que si teniem que ballar el vals ell no volia fer el ridícul i que si em semblava be ens apuntariem.

Com que només es un ball hi ha uns monografics d'un més de durada, son dos dies a la setmana una hora i mitja, i dura el més de novembre.

I jo li he dic que vale, cap problema.

Pero per apendre el vals no creieu que es massa temps tres hores a la setmana durant un mes???
airam

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 19, 2006 10:38 am

A mí també m´agradari molt anar a classes de ball....però el meu xurri no vol. És bastant pato el pobre....(bueno, jo també ehhh...)
Lo de l´Ave ja ho entenc Airam......el home treballa amb ell cada dia!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ara va més depressa però triga el mateix temps que abans, perquè hi han molts trams on no es pot anar tan ràpid.
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 19, 2006 10:57 am

docs si als alzines nomes els hi va be el 28 doncs el 28!!!!!!
serem; alzines, montsesitos, petitos i ab28!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 19, 2006 10:59 am

de moment clar, falta gent per apuntarse encara!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 19, 2006 11:00 am

I els Ilerdos, que jo crec que sí que els hi anirà bé......demà ja li preguntaré a la Ilerda. :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants