NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 8:07 am

clar que si, millor que els retocs finals ho faci algu que us ho deixi ja perfecte :-)ok:
Jo ara miraré quant em puja la hipoteca, que em toca la revisió i segons el que puji, l'ampliaré i faré les obres >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dv. oct. 20, 2006 10:20 am

Ostres, noies, ja veig que esteu liades amb obres... vaja vaja...

per on viviu vosaltres????

Per cert, avui anire a sopar a Can Manel, que m'han dit que esta molt be... volsatres el coneixeu? que en penseu????
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 10:24 am

Can Manel? on està? :-/
Jo visc als Molins! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. oct. 20, 2006 10:58 am

Can Manel???

Ni idea, on és????
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Cardonina » dv. oct. 20, 2006 11:28 am

Esta a Prat de la riba, 14...
no se, m'han dit que a prop d'on hi havia abans uns cines, pero clar, com qeu soc nova doncs ni idea....

Bueno, pues nada iremos a la aventura... con los otros restaurantes que lo hemos hecho, normalmente ha estado bien!!!
Me estoy dedicando a descubrir Mataro!!!

jijiii
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 11:31 am

JO et puc aconsellar el Celler d'en Marc, em sembla que te'l vaig dir una vegada.. no deixis de probar les patates celler mmmm...

también per tapes el Pintxao...

también està l'Alamo, una braseria en el poligon industrial de pla d'en Boet :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dv. oct. 20, 2006 12:10 pm

Si, Esther, el Celler es el proxim ue tinc a la llista...
el que passa que ultimament ens ha donat pel japonès i estem totes les setmanes anant... mmmmmm.....

demà ja us diré que tal aquest! m'han dit que esta molt bo, pero que pica una mica... en fi, no es pot tenir tot no????
:-)ok:
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 12:16 pm

jaja doncs no :o-o:

JO l'altre dia vaig anar al celler i em vaig menjar unes patates celler, un carpaccio de bou i desprès carn a la brasa (weno aixi entre tots dos) mm >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dv. oct. 20, 2006 12:30 pm

I de japonesos, heu probat algun? nosaltres el que hi ha a joan fuster, boniiiiisim, i el del jutjats, tambe bo, pero mes de trote...

tambe tinc ganes d'anar a la pizzeria que hi ha als jutjats, pero el cap de setmana esta taaaan plena, que em fa pal. aixo si, es boniiiisssiimaaaa

(Mare meva, quina gana que tinc!!!!!)
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 12:38 pm

jo i els japonesos no som amics jajjajajaja, ami en un xino vale, pero en un japones no, pero em sembla que al meu home si que li agradaria.. :hmm::
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dv. oct. 20, 2006 1:26 pm

Ostres doncs el de joan fuster esta molt be, a mes et fan menjar per endur... a mes, si ho dius pel peix, l'altre dia vam menjar verdures, una vedella que estava mmmmm.... i una sopeta rica rica!

un dia quedem i anem plegats!!!! jijiii
(ya estoy yo aqui liando al personal! jijijiij)
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 3:02 pm

jaja saps que es que soc alergica a un munt de coses i moltes vegades em fa por probar coses noves pel que pugui pasar... però si vols quedem per anar al Celler un dia i un altre probare el japones jeje, veus com jo también lio el personal jaja >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. oct. 20, 2006 6:15 pm

hola liantas!!!! ji, ji,ji

japones...... mmmmm..... a mi.......

ei heu anat al Mezzaluna (pl. Cuba)? mmmm, a mi m'agrada molt també
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. oct. 20, 2006 6:18 pm

per cert... nuvies mataronines..... sabeu que han tancat Novias Alicia????? la que esta a les rambles a davant de la massimo dutti....

doncs si, l'altre dia passejava per allà amb en Jordi i..... tancat, ara a Mataró només ens queda la moda al c/st. josep, i com que no tenen competència.... sablejades al canto!!!!!

alguna de vosaltres ha anat a mirar vestits allà o penseu anar???

es que jo no se que fer....... vull anar a Casajuana y Berta novias (m'han agradat vestis de la web) i potser al pronovias

aaaaiiiiiiixxxxxx que faig.....
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dv. oct. 20, 2006 6:51 pm

Can Manel crec que és el que jo conec com Can Manolo. És a prop de la plaça de la xemeneia, del pla d'en boet.

Uf, obres! Jo ja he passat per això. I sí, també tinc parquet.

Doncs sí Montse, vaig parlar de la botiga Alicia abans de vacances i em van dir el mateix. Però vaig parlar amb una noia que es casava al setembre i em va dir que no era cert perquè ella se'l va comprar allà i li donàven a principis de mes (setembre). I ja veus.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 6:52 pm

Jo ja sabia que tancaven novias alicia....per això ja me'n vaig anar a BCn directament...
Ella s'ha jubilat i la filla no volia seguir el negoci... ara hi ha una parell de botigues que volen obrir a Mataró, a veure qui guanya :-)ok:
MOntse, jo ja saps que vaig anar a Pronovias, Casajuana i Berta Novias, les dos ultimes molt be :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dv. oct. 20, 2006 7:06 pm

Jo tinc pensat d'anar a Casajuana i a Berta Novias. Em podríeu dir on és Berta Novias?
Meritxell

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 20, 2006 7:11 pm

Està a Bellvitge, agafes la linea vermella del metro, direcció Bellvitge i es la penultima parada... i surts com aquell que diu davant. PEr orientar-te veurás un super restaurante que es diu la Flama, doncs esta allà mateix, ja veurás el cartel.

M'he explicat?
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dv. oct. 20, 2006 7:38 pm

Millor no ho podies fer. Moltes gràcies!!!! :-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-)
Meritxell

EntradaAutor: loray » dv. oct. 20, 2006 9:43 pm

ei noietes, que tal?
Doncs jo si que aniré a moda nuvies, de fet tenia que anar demà a la desfilada que fan de la presentació, però tinc un casament i no podré anar :o-o: :o-o: :o-o:

La meva mare i la meva cunyada se'l van comprar a la Moda, ara he estat mirant la pagina web i la veritat n'he vist 1 o 2 del meu estil, ja veurem, per anar a mirar que no quedi.

Montse que vius pel carrer Pizarro?, Jo visc a al costat de la clínica veterinaria. I si vaja pal fer obres, jo em vaig comprar el pis de 2a mà i només he pintat i poca cosa més.

Després del casament, quan ens haguem recuperat vull fer cosetes, com fer la cuina més gran, fent tancar la galeria, posar calefacció (que no en tinc), i no sé depen d'on arribi el presupost.
loray
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant