NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 10:15 am

carolinaa

jo tampoc tinc idea del viatge de noces

la veritat que no he tingut massa temps de mirar-me tots els temes i posts que hi han al foro, i segur que hi ha algun referent al viatge.

jo he pensat que potser penjaré un post al 2006 demanat ajuda a les nuvies que ja l'han fet i consell i opinions, pero primer haig d'investigar si ja hi ha un post especific per aixó :-)ok:
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Cardonina » dl. oct. 23, 2006 10:25 am

Hola noies!!!!!
Quina xarrera el cap de setmana eeehhhh!!!!

A veure, el diumenge 5 de novembre em va be... aixi que compteu amb mi!

Can Manel, molt be, aixo si, es caret... ara vam sopar molt i molt be... esta per sota d'Alfons X el savi, a prop de l'escorxador...

Nosaltres vam comprar les cortines del menjador al Maxidecor i ens van sortir molt be de preu, val la pena...

De restaurants japonesos, nosaltres hem probat el qeu hi ha al davant dels jutjats (bo i no surt massa car) i el del carrer Joan Fuster (millor, pero tambe mes caret). Ara vull anar al de Puig i Cadafalch, que fan el menjar al davant, tepannyaki em sembla que es diu, a veure que tal!

torno a la feina, fins ara!!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: carolinaa » dl. oct. 23, 2006 10:53 am

Montse i Jordi,

Al final no aniras a veure a Joan Selva? jo aniria de veritat t'agradarà pel tracte humà, m'ho agrairas.

Petonets
carolinaa

Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 19, 2006 11:43 am

EntradaAutor: loray » dl. oct. 23, 2006 10:55 am

HOLAAAAA A TOTES!!!!!!!!!!!

ANABELEN, YO COMPRE LAS CORTINAS EN EN TORRENT, UNA TIENDA DE CORTINAS, NO SON NI CARAS NI BARATAS, DEPENDE DEL TEJIDO O DIBUJO DE CORTINA QUE ESCOJAS.

DONCS JO EN PRINCIPI EL DIA 5 NOVEMBRE TBE PUC, NO TREBALLO, BIENNNNNNNNNNNNN!!!

QUE AHIR VAIG TENIR UN DIA QUE TELA, SEMBLA MENTIDA QUE UN PARTIT DE FUTBOL BUIDI TANT UNA SALA D'URGENCIES!!!!!!!
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dl. oct. 23, 2006 10:59 am

JO EL TEMA FOTOGRAFS HO TINC FACIL, A LA MEVA LLISTA NOMES EN TINC 3 PER ESCOLLIR, I NOMÉS UN ES DE MATARÓ, HO HE COMPARAT AMB UN ALTRE QUE ESTÀ A BARNA I M'HE DECIDIT PER L'ARCALI, EL DE BCN A PART QUE EN TENIA QUE TRASLLADAR ERA MÉS CAR I ES MES COMODE AGAFAR UN DE LA TEVA ZONA.

TOTAL, NOMÉS AGAFARÉ FOTOS, NO FARÉ VIDEO, PASSO, MASSA CAR PER UNA MICA DE FILMACIÓ... JA DIRÉ A LA FAMÍLIA O ALS AMICS QUE EM FILMIN UNA MICONA :o-o:
loray

EntradaAutor: loray » dl. oct. 23, 2006 11:02 am

CAROLINAA, JO TAMPOC ET PUC ACONSELLAR DEL TEMA DEL VIATJE DE NUVIS, PQ JO ENCARA NO TINC CLAR ON ANIREM :-/ :-/

DE MOMENT UN DELS POSSIBLES DESTINS MES CLARS, ES ANAR A COSTA RICA, TINC VARIS COMPANYS QUE HAN ANAT I ELS AGRADAT FORÇA, TAMBÉ ESTARIA BÉ ANAR A LES MALDIVES, UN AMBIENT MOLT DIFERENT EM DIRÀS, PERÒ COM QUE NO SE, ENCARA TENIM QUE MIRAR PREUS, DEPEN LES EXCURSIONS QUE HI HAGI A CADA LLOC, EL COST, LA COMODITAT, JA VEUREM...
loray

EntradaAutor: carolinaa » dl. oct. 23, 2006 11:17 am

Loray,

Jo també he pensat la zona del Caribe...estem entre Rivera Maya, Las Malvinas, Cuba...`però a ell l'agradaria Venecia, Paris...jo vull relax a tope i esstar per ell....

UFFFFFFFFF que complicat noies!!!
carolinaa

EntradaAutor: loray » dl. oct. 23, 2006 11:22 am

EL PROBLEMA QUE TINC JO, ES QUE NO HE VIATJAT GAIRE, I ESCLAR TINC TANTES DESTINACIONS PER ANAR, KE EN TORNO BOJA, M'AGRADARIA ANAR A TANTS LLOCS...
loray

EntradaAutor: carolinaa » dl. oct. 23, 2006 11:33 am

Jo també tinc ganes d'anar a molts molts llocs, però pel viatge de noces vull relaxar-me i disfrutar d'ell, ja tindrem d'anar a altres llocs amb moltes coses per visitar...
carolinaa

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 12:34 pm

Carolina, doncs si us agrada en plan relax, el Carib es ideal jo he estat a Punta Cana i ho recomano 100% :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Venecia es maco, pero a mi personalment no em va acaba de fer el pes, però clar la companyia tampoc no era la millor... i suposo que la epoca tampoc perquè feia una pudor la ciutat....

Nosaltres estem mirant per anar a Finlandia >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a veur si tornem amb un acompanyant jejejej :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: annafont » dl. oct. 23, 2006 12:56 pm

POS NOALTRES COSTA RICAAA!! >.-<: :-)) :-)) :-)) :-))
annafont
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: Cardonina » dl. oct. 23, 2006 1:12 pm

Noies , el dia 5 jo no puc... carai, si abans dic que si....
Resulta que ma germana portarà al xicot a casa dels meus pares per primera vegada, i clar, li fa il.lu que estiguem tots...

Pero com qeu nomes serà dinar, us faig un truc quan estigui baixant i si encara esteu liades doncs jo paro, vale???

Els destins que dieu estan molt be... nosaltres al ppi voliem anar a Noruega, pero com que vam canviar la data a ultima hora ja no era bona epoca... el tinc pendent!!!!
Aixo si, l'estiu que ve marxem a Asia, ja li he dit al joan que abans de tenir nens hi hem d'anar i ha funcionat... com qeu vol nens ben aviat... jajajajaja
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 1:15 pm

jajaj Cardonina, nosaltres el volem ja... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dl. oct. 23, 2006 1:47 pm

Siii???? ja us posareu a la busqueda????
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Esta molt be... jo es que dec ser massa comodona i com qeu ara ja no tinc temps de res, despres amb un nen no se com m'ho faria, aixi que de moment no estic convençuda encara....

Pero el joan te unes ganesssssssssssssss......

Molta sort!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 2:43 pm

BONA TARDA!!!!

aix, noies, m'en vaig una estoneta i no vegis com xerreu, i a mes de tenir fills i viatjar..... uuuuuuuuuu
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 2:44 pm

d efet ja estem buscant, el primer mes no hi ha hagut sort jajaja, noslatres ja fa temps que en tenim ganes, pero vam decidir esperar-nos a casar-nos... i ara ja ja fet :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

En fi paciencia i ja ta... :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 2:59 pm

carolinaa ha escrit:Montse i Jordi,

Al final no aniras a veure a Joan Selva? jo aniria de veritat t'agradarà pel tracte humà, m'ho agrairas.

Petonets

Aix, es que no se que fer......

Em pots dir quin pressupost t'han dit a tu (el preu aprox i que inclou?)? es que ara no m'enrecordo si ho vas dir

Ah! i dona'm l'adreça si us plau, s'ha de demanar hora???

aix, si es que em convenceu amb una facilitat........ ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 3:00 pm

ayayayay

que jo ja veig a l'ester :-())

ji, ji, ji

De fet, jo també a la que em casi vull anar a buscar-ho aviadet!, ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 3:13 pm

jejej Montse ja m'agradaria ja.

Espero que no molesti a ningu, pero jo vaig anar a Joan Selva i no em va agradar gens.. no el tracte, el tracte es molt bo, però el treball en si no ens va acabar de convencer, clar que el meu marit sap d'aquests coses i es molt exigent...

Petonetss :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dl. oct. 23, 2006 3:51 pm

Ester, doncs que tingueu molta sort!!!!

Nosaltres també en tenim ganes. Després del casament en parlarem...

Pel què fa el viaje de noces volem anar a Estats Units. Tot i que segurament farem extenció a alguna zona de relax. Ho mirarem el mes de gener.
Ester. Mmmm Finlandia, ha de ser preciós. Un viatje pendent també.

Loray, m'ha fet gràcia lo de que el futbol fa que la gent estigui bona i passi d'anar a urgències. Vaja tela!!!
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants