I tant que hi han despeses !! I si a sobre tens el pis per montar .. imagina't !!
La veritat sembla que si no fas un super viatge no valgui, no?
Tinc molts amics que s'han casat fa poc i la majoria han marxat al Caribe, Cancun, Punta Cana, etc etc ... S'han gastat la tira de diners per passar-se 15 dies a la platja/piscina, omplir-se de menjar a tots el restaurants del complex turistics, emborraxar-se amb d'altres parelles de nuvis que van coneixer, i no sortir del complex en les 2 setmanes ...
Jo, ni la meva parella, ho volem aixo .. A ell li agradaba el tema de veure platjes guapes, de bucejar .. pero 2 setmanes i un paston .. va a ser que no ...
Llavors un colega de feina que es alemany em va dir que a Alemanya del Nord hi han 3 illes super maques:
Sylt
Ruegen
Hiddensee
En aquesta ultima el medi de transport general es la bici :D
O si no, com t'he dit abans, a la illa de Cerdenya ... Hi han platjes molt maques, el menjar .. sense problema ... Apart, fixa't:
A Italia (
http://www.lonelyplanet.es/destinations ... /money.htm)
Menjars:
* Presupuesto bajo: entre 5 y 10 dólares
* Presupuesto medio: entre 10 y 20 dólares
* Presupuesto alto: de 20 dólares en adelante
Allotjament
* Presupuesto bajo: entre 15 y 20 dólares
* Presupuesto medio: entre 20 y 50 dólares
* Presupuesto alto: de 50 dólares en adelante
O perque no Sicilia ...
Menjars
* Presupuesto bajo: 3,50 euros
* Presupuesto alto: 15 euros
Allotjament
* Presupuesto bajo: 12 euros
* Presupuesto alto: 30 euros
I per que no .. Austria, La Rep. Checa, Hungria, Croacia, Escocia ....
Epps .. I fins i tot Belgica es molt molt maca ... Jo vaig estar estudiant allà quan tenia 20 anys ... i es precios!!
Realment que interessa?? El lloc a on vas de viatje o amb qui vas??
Nosaltres ho tenim super clar ... Per somiar, i tant que aniriem fins a Australia ... pero si no han diners o els hem de fer servir per el pis ... tant fa que marxen 1 setmana a Menorca ... el que interessa es que estem junts