Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 03, 2005 1:18 pm

enricrovira.com, hi surt el telefon i el correu elctronic :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 03, 2005 1:22 pm

o oriolbalaguer.com :-)ok: mmm... quina gana!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

invitacions fira de nuvis

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 03, 2005 2:01 pm

Hola Núvies de Lleida!!
tenim invitacions online per a la Fira de Nuvis de Lleida 05 a http://www.guianupcial.com/noticias

si veniu passeu pel nostre sta nd *.*.*.*
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 03, 2005 3:00 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
BBBBBBBIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Moltes gràcies Toni!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Que si em pasaré per l´stand????? Acabareu farts de mi!!!! Perquè penso anar divendres a la tarda amb ma mare i dissabte/diumenge amb el meu novio!!!!
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 03, 2005 3:10 pm

Bueno xates....el tema aquest de tractaments facials...
Jo m´ho faré a l´Annaï, que està a pardinyes, i és un pack per a núvies que consta de: manicura, pedicura, depilació de dalt a baix, massatge corporal amb hidratació, mascareta flash i una ampolleta per abans del maquillatge. (crec que no em deixo res)
bueno, ja sabeu que a mi em pentinará i em maquillará la meva perruquera del poble, així que tot alló que he dit abans m´ho faré el dia abans.
Aima, el pis el tinc a Alcarràs perquè els pisos a Lleida són "INTOCABLES", a més tota la nostra familia viu al poble, així que perfecte.
Ahhh!!!!! Per cert...de peaso tipaso...RES. Home, no estic supergrasa però tinc les meves carns. Jo es que tinc cos de guitarra: molt pit, molt poca cintura i molt trasero, però bueno, de moment no em queixo...encara faig una 40. Potser el que faré és fer una mica de dieta un parell de mesos abans però més que res per a la pell i per veure si em trec del damunt un parell de kgs....si pugués ser.
bueno, ja em veuràs si quedem a la fira!!!
Un petonet per a totes. =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-)
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 03, 2005 3:41 pm

aima i si mires al xocoa de rovira roure?? segur que torbes cosetes!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 03, 2005 6:38 pm

Hola noies!!!

Aima, si et serveix de consol, jo tambe haig de estalviar en presupost, floretes sensilles, res d'orquesta a la boda, amb la del DJ hi ha de sobres, res de regalets al banquet... I ja veus, les invitacions i els detallets me les faig i m'els arreglo jo. Per cert aixo que dius del preu dels detallets, a mi els abanicos que he comprat m'han costat 1,70 e i estan molt be, ja ficare les fotos pero esclar, no es el que tu busques...
Em sembla que jo pasare de manicura i sesio de bellesa, no m'arribara per tant... amb la peluqueria i el maquillatge tindre prou.

Una cosa volia preguntar-vos a totes, ja tinc els abanicos (us ficare les fotos aviat) pero per estalviar, son de colors pero sense dibuixos ni nom ni res, aixo ho haig de fer jo. Se us acudis alguna idea de com ho puc fer? I com podria despres envolicar-los i decorar-los?
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 03, 2005 9:35 pm

u6r6765 bvvb bv vb v bv bv b vb
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 04, 2005 12:58 pm

Hola Aima, doncs no se, aixo de la manicura portser la fan a la mateixa perruqueria, si es aixi suposo que me la fare, pero no voldria anar a algun puesto especificament per aixo.

Gracies per la idea dels abanicos, si, havia pensat en un llaç de rafia una mica embolicat al voltan i amb un nus abaix amb una floreta o nomes la targeta, total al juny segur que els fan servir les convidades i no caldria passar-se.
I tambe havia pensat escriure els noms a la varilla com tu dius, o no se si a la tela amb un rotu daurat o platejat, els noms o fer algun dibuixet sencill... Tinc algunes idees pero no se que fer!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Marieta » dv. nov. 04, 2005 1:40 pm

HOLA!!!!

Aprofito ara que estic sola a la feina per escriure!!! Que sapigueu que us vaig llegint pero quasi no tinc temps per escriureus.

Molts petons
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 04, 2005 3:15 pm

Hola guapes!!!

Ufff...menos mal...pensava que era jo l´única que havia de retallar despeses de la boda!!!
A veure,
BELLESA: aquí he decidit que em gastaré el que faci falta però sense pasar-se. De fet, jo m´he agafat el pack més econòmic i més senzill.
FLORS: tindré sort perquè tinc una cosina que té una floristeria, així que el ram i tot això m´ho fará ella i no em surtirà tan car. Les flors de l´església també ens surtiran bé perquè el mateix dia ens casem 3 parelles, així que dividirem els gastos entre tots.
Les flors del banquet ja ens entren amb el preu del menú i les flors de les mamis també.
DETALLETS: els mirarem a la fira per agafar preus i després anirem a Martorell a una botiga que estan molt bé de preu. D´aquesta manera podrem comparar preus. ;.:love_:
MUSICA: aquí es on farem el retall. Res de música a l´església. I al restaurant ja ens entra DJ i orquestra amb el preu del menú. :-./:
COTXE: un altre que patirá el retall. Res de cotxe antic ni res que se li assembli. (jooo!!!) Agafarem el amic/familiar que millor cotxe tingui i ja está. :-/
VIATGE: aquest és un tema que em repateja!!! Anirem fins allí on ens arribin els calers. Si ens sobren 50 euros de la boda doncs anirem a Port Aventura com a molt lluny i si ens sobre una mica més...doncs ja ho mirarem. Jo!!! jo vull fer un viatge com deu mana i no podré!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Bueno, no em vull ficar més nerviosa...canvio de tema.
Ilerda, l´Aima té raó, podries ficar un llaçet de ràfia o un que us agradi lligat amb la targeta. I podries ficar els vostres noms i la data a la varilla amb un rotulador xulo. Ara n´hi venen de color daurat o platejat que queden molt bé. Vigila si ho vols fer a la tela, que igual s´escorre la tinta. Bueno, tot será questió de provar, no?
Un petonet per a totes.
Petita

EntradaAutor: a28 » dv. nov. 04, 2005 6:41 pm

a mi em fan por els gastos de ultima hora....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 04, 2005 7:12 pm

HOLA!!!

ptimer de tot, GRACIES TONI!!! Ja m'he imprimit les invitacions!!! JA et vindrem a saludar a l' stand!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dl. nov. 07, 2005 12:17 am

Hola nuvies de Lleida!!! Nosaltres també ens casem a Lleida el 30 d'abril.
Estem vivint a Barcelona (quan ens cassem farà 2 anys), però jo soc de Bellpuig i ens casem a l'esglesia del meu poble. El convit el fem al Big Ben de Mollerussa.
Ilerda, tu també el fas al Big Ben no? Nosaltres també tenim la sala Pla d'Urgell i el ball a la Sala Univers. Això de canviar-nos de sala per fer el ball em te una mica mosca, no se si el vals serà a la mateixa sala del convit i desprès d'una estona canviarem o anirem directament a fer el vals a la sala univers? No sé, tinc un cacau. A tu t'ho han explicat bé això? Suposo que el dia del tast ens ho explicaran millor.

Com que vivim a Barcelona la resta de coses ho estem mirant per aquí. El vestit me le comprat a la botiga Aire Collection del Gran via 2. Vai mirar per Lleida pero la veritat no em van agradar.
Les invitacions i detalls potser anirem a la botiga de Martorell que es diu ****** que diuen que està molt bé de preu.
La perruqueria si que aniré al meu poble, però la manicura no se si anar a barcelona o a lleida. Heu mirat packs d'aquests de nuvia? Que hi entra?
La veritat que en una boda tot es "suma i sigue". Tot son gastos!!!

Bé noies ja anirem parlant!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 07, 2005 9:43 am

HOla Montsesita.

Mira, una altra lleidatana que viu a barcelona!!!

QUe bé, de les nuvies lleidatanes crec que ets la primera!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 07, 2005 10:07 am

Bon dia noies!!! Que tal ha anat el cap de setmana?
Bueno, primer de tot:
BENVINGUDA MONTSESITA!!!!!!!
Una altra lleidatana!!!! Biennn!!! Bueno, com ja t´ha dit l´Aima, volem veure el teu vestit, eh? A més seràs la primera lleidatana en casar-se l´any que vé. Només et queden 6 mesets, que passen de seguida!!!

Aima, al final quin vestit dels dos és el que et quedaràs? O és un altre?
Si estàs completament decidida, no cal que t´ho pensis més, jo vaig fer el mateix. Per molt que vaig mirar després, només veia bonic el meu vestit, així que al final m´ho vaig quedar, i ara estic molt contenta.
A la fira nosaltres volem mirar: les invitacions, els detallets, els anells i algo del viatge. A veure si tenim sort i trobem cosetes xules.

Bueno, i ens passarem per l´stand del Toni i la Gemma, que els vull conéixer.
Un petonet per a totes!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
(Per cert, sabeu algo de la Lluna2? Fa molt temps que no es passa per aqui, no?)
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 07, 2005 10:17 am

si si!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 07, 2005 10:24 am

Tranquila Aima, que ningú ha vist aquí el teu vestit, només nosaltres que ens ho vas enviar per email.
A mi el que més em fotria és que els meus coneguts veguessin el meu vestit (per això us vaig demanar el vostre email per enviar-vos la foto). Lo demés m´es igual si ho veuen...
Respecte a lo de Núvia de Baraïsa, doncs pots trucar i preguntar si tenen ja els vestits nous i demanar hora. Total per probar...no perds res.

Un petonet guapa!!!
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dl. nov. 07, 2005 10:44 am

Hola noies!
Quant temps sense conectar-me, ufff, he estat mooolt atabalada amb la feina, pero bueno, ja torna tot a la tranquilitat. Ara em poso al dia amb els vostres missatges, ostres! veig que ho porteu tot bastant "pensat".
Nosaltres hem decidit posar-nos les piles desde JA!
Aquest finde.... la fira, jejejejejje A veure si treiem idees.
Petita, el diumenge de la setmana passada vaig anar a una boda calcada a la teva! Sant Joan i Prats, quina passada de boda, maquissima! A l'esglesia hi van portar un tenor que va cantar l'Ave Maria i quedava de conya i quan va acabar la missa van posar la cançó ALELUIA, ALELUIA... la gent alucinava! A la prats, vam menjar de luxe, ademes "la monyos" no hi era! increible però cert. Va estar molt requetebé! ademés ens van donar els nuvis....uix! quina il·lusió em va fer! era la meva millor amiga.
Una altra cosa que va fer molta gracia va ser a l'hora de tirar el ram, jejejeje, els nuvis es van posar d'esquena, i enlloc de tirar el ram.... VAN TIRAR UN POLLASTRE DE GOMA! jejejjejeje, va ser la conya, moooolt divertit!

Bueno noies, quin rotllo us he pegat eh! Ah, aquesta setmana vaig a Pronovias a demanar hora! ja us contaré.
Una altra cosa, he llegit que volieu quedar un dia, em sembla fantàstic, conteu amb mi! el meu novio segur que m'engega, però si ha de venir ja l'estiraré de les orelles.

Bueno guaapes, un besito a totes!
Ja trobava a faltar llegir els vostres comentaris, que majes que sou totes! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. nov. 07, 2005 11:24 am

Hola noies!!!
Aixi soc la primera lleidatana que me caso? Doncs ja us explicaré despres de la boda :-))
El meu vestit és el model Carol de la colecció Aire collection. Jo la veritat es que no se posar la foto pero la Natalia que s'ha comprat el mateix vestit que jo va posar el vestit al post "Tienda Aire Collection" de Moda Nupcial així el podreu veure.
Aquest cap de setmana també aniré a la fira a mirar detalls i inivitacions.
Els anells el més segur que ens el comprem a una botiga que hi ha a Artesa de segre que n'hi ha una quantitat impresionant i molt barats. Es una botiga super cutre i antiga però que tenen coses molt xules. La veritat es que val la pena.
Per cert, pel vestit del nuvi on anireu?

Un petó a totes!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat