Autor: tuttifrutti » dc. oct. 25, 2006 10:09 am
De la sogra millor no parlar-ne! La tenim ingressada fa uns dies i no acaba d'anar del tot bé. Li fan un tractament nou, que ja li havien fet una vegada i li va anar estupendament, però ara no acaba de funcionar! El metge ens diu que amb el seu cas és normal i que no patim, però es que jo no puc veure-la d'aquella manera. Per això fa dies que no hi vaig a veure-la, a més el meu home m'ho a prohibit perquè sap que no em va gens bé de veure-la i prefereix que no hi vagi. Això si ell hi va dia si dia no, o quan pot, perquè amb la feina ja se sap! Tot i que tampoc li va bé veure-la d'aquella manera, perquè vulguis que no ell tampoc està al 100% desprès de tot el que hem tingut a sobre aquest ultims anys!
Així que ja et dic, no deia res d'ella perquè per variar sempre és "más de lo mismo" i no em volia fer pesada amb aquest tema! A més és una mica trist i no em va gens bé de parlar-ne. Perquè una dona que dins del que cap podria disfrutar del seu fill, perquè el té cada dia a casa i realment per malalta que estigui, ell està molt de sa mare, penseu que per ell sa mare per dolenta que sigui, dins de la malatia vull dir, és sa mare i és l'unic de sang directa que li queda. A més per ell és normal que sa mare tingui alts i baixos perquè tota la vida que la vist així, des de que tenia 4 anys, i esclar fer-li veure que no es normal, si més no que ella no pot jugar amb ell d'aquesta manera, és molt difícil i tot i que ell ho veu el que li costa és acceptar que serà així de per vida. Ja us ho vaig dir una vegada que si ni tan sols va intentar de tirar envant pel seu home quan ell s'estava morint, no crec jo que ho faci ara per nosaltres. Bé, com podeu veure sempre que parlo d'aquest tema m'allargo més del que voldria. I el que no vull és cansar-vos, així que ja s'acabat.
De totes maneres gràcies per preguntar, Petita! Vaig a esmorzar que tinc una gana i torno de seguida! Fins ara!