Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 24, 2006 6:48 pm

algu ho ha fet algun cop??? :o-o: :o-o: :o-o:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 24, 2006 6:51 pm

i la de les suites tematiques????
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 24, 2006 6:55 pm

Ares, em sembla que et passare uns dies al santi a veure si se li pega algo de tu, per que en fer regals de "dubtosa" utilitat i bellesa es un geni
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 24, 2006 6:58 pm

jo d'idees romantiques quan tinguem piset en tinc unes quantes, i sense gastar gaire per que amb la hipo no podem permetre'ns grans luxes
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 24, 2006 7:06 pm

a veure a veure dona idees..... =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 24, 2006 7:07 pm

bueno reines ja he acabat la cronica, a la que pugui anire posant fotos ok??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 24, 2006 7:18 pm

bueno, qui em conegui en persona sabra que soc molt infantil (i estic orgullosissima de ser-ho) i el que havia pensat era un dia preparar-li un bany d'espuma a la banyera i posar-li una botella dins amb un missatge, ja sigui un poema, unes paraules sinceres meves explicant que es per a mi ell, o, la que te mes posibilitats, unes quantes intruccions de lo que hauria de fer ^_^

Una altra que voldria fer-li es pel seu aniversari comprar-li uns quants sobres de magic i anar-los posant per diferents llocs de la casa (potser aixi obrira per primera vegada una porta de rentadora) i posar-li una pista d'on esta el seguent

Una altra es un sopar romantic de xocolata, no diuen que es afrodisiaca? pues posare xocolata fins i tot a la carn (hi ha receptes molt bones amb xocolata amarga, obviament per primers plats no s'utilitza xocolata amb llet) a mes a ell li encanta la xocolata i com diu ell "como buen tauro que soy se me conquista por el estomago" jo diria mes com home que es...

Encara que m'hi mati molt se que lo que mes li agrada que li regali es roba interior per a mi, per a que me la poso i em duri dos segons posada... es com mon cosi, vol que li regalin tot ben embolicat per que li encata treure el paper
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 24, 2006 7:24 pm

deu ni do!!
es que nosaltres al novembre fem 4 anys i estic pensant en regallarli un finde a paris
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 24, 2006 7:28 pm

jo l'altre dia li solto: "un dia te enseñare Paris" i ell trencant tot el moment de romanticisme em solta "pa que?" amb una cara d'extranyessa...
Imatge
Rosana

EntradaAutor: alzina » dt. oct. 24, 2006 7:52 pm

Hooola bona nit, que tal xerraires??
Lo del dinar jo crec que està tot més que organitzat i no us heu deixat res em sembla, bueno el pa que ja ho ha dit l'alzina...
Ah! si algú vol vinagreta, allà hi haurà vinagre i jo ja portaré cayenes que en tinc moltes i els alls per l'allioli.
Per cert, a tots ens agraden els cargols? perquè si no li fem una altra cosa de primer... no sé, que ho digui.
Encara sou a temps d'apuntar-vos els que no veniu, ens ho passem de conya a les trobades!!!
bueno, vaig a posar-me al dia.

Silvia
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. oct. 25, 2006 8:26 am

Bon dia a tothom!

a28, acabo de llegir la teva crònica i buena ja t'ho he dit tot allà, però realment, ni que em repeteixa, vull dir-te que t'ho mereixes tot i més!!! GUAPA!!!

I els demés? On sou? :-/ No sou gaire matiners pel que vec! ::snpy::

Si més no teniu la sort de no entrar a currar a les 8!

Bé a veure si més tard s'anima això! Fins desprès!!!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 25, 2006 9:13 am

BON DIA AL DEMATÍ!!!!!

Lleidetanes, heu vist que al post de info en Toni busca una hostessa per la fira de Lleida????
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. oct. 25, 2006 9:30 am

Ei, gent! que feu avui que no teniu xarrera o que?

Segur que a la tarda que no hi soc començareu a xerrar com a cosaques!!!

Va, a veurer si doneu senyals de vida!!! Pleassseeee!!!!!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 25, 2006 9:35 am

Bones!!!! si que et matinera TUTIFRUTTI, jo començo a les 9!!!!!!
Ostres jo ja faria d'hostessa ja, ademés ja ho he fet alguna vegada...pero es la festa major del meu poble aquell cap de setmana...quina llastima!!!!! :--( :--( :--(
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. oct. 25, 2006 9:46 am

Bon dia Jeian!

Si em toca matinar, però desprès a la tarda tinc festa!!! Tot i que més que festa, és festa-fotre perquè llavors haig d'anar a la botiga a ajudar al meu home. Així que estic bastant ocupada! A més a cada no tinc internet i no em puc conectar.

A veure si em poso ja el coi d'ADSL!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 25, 2006 9:48 am

A mi ja m'agradaria ja matinar i despres a la tarda festa....pero clar tu has d'anar a ajudar a l'home a la botiga...pero bueno..es diferent ja!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 25, 2006 9:55 am

BON DIA BONIQUES!!!!!!!!!!!!! (i bonico....je, j,eeee!!!)
Què us conteu? no hi ha cap lleidatana que vulgui fer d´hostessa a la fira??? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jeian, vinga dona!!! anima´t!!!!! si tens experiència i tot!!!!
Tuttifrutti, com va amb la sogra? ja està més bé?
Avui m´he ficat màniga curta a sota de la jaqueta perquè ahir va fer calor......i ara m´estic fotent de fred.....No sé què coll...ficar-me!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. oct. 25, 2006 9:59 am

Si, es diferent però aguantar a segons quina padrina! Tot i que com que ja me les conec ja saps de quin peu calcen i els hi faig bromes i tot i s'en riuen. Que hi farem! La veritat es que m'agrada està a la botiga, sempre de petita jugava amb la meva amiga a fer de botigueres, a més si alguna vegada le hagut d'ajudar per fer mandongo també, m'agrada perquè potinejar la xixa i tot m'encanta, disfruto com un mico, l'únic que no m'agrada és l'horari, perquè hi ha dies que el meu home pobre s'aixeca a les 3, quarts de 4 per anar a buscar el gènero. Però ja se sap que un negoci familiar té aquest sacrificis! Que hi farem! Mentres es pugui fer vol dir que va bé, i això és lo important!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 25, 2006 10:02 am

Clar que si Tuttifruti..si amb ell li agrada....no importa matinar o fer tard perque es el seu negoci!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. oct. 25, 2006 10:09 am

De la sogra millor no parlar-ne! La tenim ingressada fa uns dies i no acaba d'anar del tot bé. Li fan un tractament nou, que ja li havien fet una vegada i li va anar estupendament, però ara no acaba de funcionar! El metge ens diu que amb el seu cas és normal i que no patim, però es que jo no puc veure-la d'aquella manera. Per això fa dies que no hi vaig a veure-la, a més el meu home m'ho a prohibit perquè sap que no em va gens bé de veure-la i prefereix que no hi vagi. Això si ell hi va dia si dia no, o quan pot, perquè amb la feina ja se sap! Tot i que tampoc li va bé veure-la d'aquella manera, perquè vulguis que no ell tampoc està al 100% desprès de tot el que hem tingut a sobre aquest ultims anys!

Així que ja et dic, no deia res d'ella perquè per variar sempre és "más de lo mismo" i no em volia fer pesada amb aquest tema! A més és una mica trist i no em va gens bé de parlar-ne. Perquè una dona que dins del que cap podria disfrutar del seu fill, perquè el té cada dia a casa i realment per malalta que estigui, ell està molt de sa mare, penseu que per ell sa mare per dolenta que sigui, dins de la malatia vull dir, és sa mare i és l'unic de sang directa que li queda. A més per ell és normal que sa mare tingui alts i baixos perquè tota la vida que la vist així, des de que tenia 4 anys, i esclar fer-li veure que no es normal, si més no que ella no pot jugar amb ell d'aquesta manera, és molt difícil i tot i que ell ho veu el que li costa és acceptar que serà així de per vida. Ja us ho vaig dir una vegada que si ni tan sols va intentar de tirar envant pel seu home quan ell s'estava morint, no crec jo que ho faci ara per nosaltres. Bé, com podeu veure sempre que parlo d'aquest tema m'allargo més del que voldria. I el que no vull és cansar-vos, així que ja s'acabat.

De totes maneres gràcies per preguntar, Petita! Vaig a esmorzar que tinc una gana i torno de seguida! Fins ara!
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant