MAS SOLÀ

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 26, 2006 11:15 am

Hola guapes

Jo si que vaig a la fira de lloret... i a la de Girona también.. que jo tinc que contractar tot encara.

Aniré dissabte al mati amb la meva cunyada.. a la de Girona aniré amb en javi per ja decidir certes coses i per anar a recollir els menus del Mas Solà.

Aixxxxxx quina creu.. pobre Arual... anda que trobar-se amb una altra nuvia a l'arribar a l'aperitiu.. si es que ja ho deia jo... i a ella li ha passat com a mi.. que no li van dir lo de les dues bodes.

tinc ganes que arribi dissabte per anar a cotillejar a la fira.. aixx es que encara no tinc res del cassament.. encara estic amb l'esglesia i el restaurant i m'està entrant un no se que... que deu n'hi do.
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: nona » dj. oct. 26, 2006 11:24 am

Floti tranquil·la!!!!!!!!!!!!!!! Hi ha temps de sobres!!
No et preocupis, ja veurà com trobes de tot!!
I el vestidet també, guapa!!
La de l'Arual si que es una mica de pal.....jo en part estic contenta de fer-ho un divendres pq així segur que no coincideixo amb ningú. Passo de lios.....
Nenes que ja tenim el tot nuvis a tocar!!!!!!!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:02 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 26, 2006 11:24 am

FLOOOOTI!!!!

No et preocupis dona!!!!! Tot es va fent. Jo nomes tinc l'esglèsia i el restaurant.

els fotografs me'ls he estat mirant pero encara m'haig de decidir, i també m'agradaria referencies sobre la musica, per anar contractant ja, perque pel juliol tothom esta molt ocupat, i així es un altre mal de cap que ens treiem.

a mes tu tens visita pel vestit i jo ni aixó!!!!!! ji, ji, ji

ANIMA'T!!!!
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 26, 2006 11:40 am

Bé he demanat hora a pronovias pel dia 10.. el dia 17 m'agradaria anar a emprovar a Tordera vestits de l'sposa.. passat la fira vull anar a Palamos a emprovar el de Pepe botella i San Patrick i potser després em paso per Sinovias de Girona a comparar preus.. que em sembla que allà también tenen san patrick i alguna cosa més.

I despres a decidir... o sigui que la decisió la pendre al mes de desembre una vegada hagi emprovat de tot.. no em vull precipitar.. que jo soc molt indecisa i despres em donen les fobies que em donen.. jeje...

espero saber quin es el meu vestit... aixxx quins nervis.. jeje >.-<: >.-<:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nona » dj. oct. 26, 2006 12:55 pm

Nenes!!!!!!!!!
Que demà vaig a buscar el meu anell de promesaaaa!!!
Uffff..........quines ganes que en tinc!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: estic ben neguitosaaaaaaa!!! ja es nota, no??? je je je :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona

Entrades: 97
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:02 pm

EntradaAutor: SIP » dj. oct. 26, 2006 1:52 pm

Volem fotos, eh?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 26, 2006 1:56 pm

vosaltres sempre voleu fotos de tot.. si ejjj que... ara entenc el que teniu que sentir quan nosaltres ens passavem tot el dia.. volem fotos... volem fotos... jeje

clar que si dona.. tindras foto de tot... bé jo no sé si em deixaran fer fotos si no em quedo el vestit.. pero una vegada trii aniré amb la camara i em faré moltes fotos.. moltes moltes.. un reportatge enorme... jeje
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: arual26 » dj. oct. 26, 2006 2:55 pm

Hola ja he acabat la crònica!!!

Si us puc ajudar en alguna cosa aquí em teniu!!

PETONS
Imatge
arual26

Entrades: 127
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 3:43 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 26, 2006 4:26 pm

FLOTIIIII!!!

On dius que li has fet el questionari enorme a l'Arual???? :-/

no ho trobo!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: arual26 » dj. oct. 26, 2006 4:31 pm

ni jo...
Imatge
arual26

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 26, 2006 4:33 pm

:-/ :-/ :-/
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 26, 2006 4:38 pm

jajajja.. es que no l'he posat... jeje

haviam.. quin aperitiu vau escollir? l'1 o el 2?

es que em sembla que aixo no ho he llegit :hmm::
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SIP » dj. oct. 26, 2006 4:39 pm

Si si, vull fotos de tot!!!!!!! jejejejeje
Home, almenys posar-me contenta per vosaltres, ara jo ja estic ben casada!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 26, 2006 4:39 pm

Després... quant de temps dura l'aperitiu... 1.30 mes o menys? o quant... es que aixi jo em faig els plans.. jeje...

que més... a si... per lo que veig no es poden escollir ni estovalles ni vaixella.. no? aixxxxxx es que el color rosa aquest em posa els pels de punta :--(
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 26, 2006 4:41 pm

ummmmmmmmm que més... haviam.. saps si cada taula té assignats uns cambrers.. o pel contrari van voltant... haviam si m'explico.. o sigui una taula per exemple 2 cambrers.. que només atenen aquella taula.. es que a mi m'agradaria que sobretot les copes estiguessin sempre plenes de beguda.... i que s'estigues al cas

ummmmmm jo vaig pensant i vaig possant.. jeje... que no tinc res apuntat.. jeje :-)ok:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: arual26 » dj. oct. 26, 2006 4:50 pm

Vam escollir l'aperitiu nº1 i era INMENS!!!!
Pel que fa la durada, si menys o menys 1:30 no t'ho puc dir exacte pk aquell dia no estàvem pendents del rellotge, però si li preguntes en Jose (és el maitre i el que dirigia el casament) t'ho dirà exactament.El que si et puc dir és que l'aperitiu va començar cap a 14:15h més o menys i el casament va acabar a les 22:00h.
No es pot escollir ni les estovalles ni vaixella, només els centres de flors. Pel que fa als cambrers no et preocupis cada taula té els seus (molt molt eficients i simpàtics) i les copes SEMPRE estàn plenes. El meus convidats van quedar encantats pel servei.
Nosaltres vam demanar que quan acabéssin el segon plat passéssin per les taules per si volien repatir, i així ho van fer, però només va repetir un persona, estàven tots plens!!!!
Imatge
arual26

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 26, 2006 5:21 pm

aaaaaa o sigui que poden tornar a passar per si volen repetir.. i si volen repetir et cobren alguna cosa extra..?? jejejejee se'm va el cap jeje

ummmmmm doncs no se que més.. a si.. com es que no vas fer el ball a la carpa?? xq tu et vas casar de tardes no? o de dia? si es de dia.. normal que ho fessis a dintre... jeje

ummmmmm que més :hmm:: ostres ara no em bé al cap res més..

a si... m'han dit que a l'aperitiu possen algunes taules.. pero que molta gent ha d'estar dreta xq no hi han cadires per tothom.. i que molts de plats els possen a les taules i clar.. els que estan asseguts arriben molt bé.. pero els que no.. han de ficar-se pel mig la taula per agafar-ne.. es veritat??

aaaa que més.. teoricament diuen que no hi ha hora de marxar.. jo agafaré alguna cosa per no tenir limit de ball... et varen comentar en algun moment que ja seria hora de marxar?

que més... aaa si.. que tal l'esmorzar del dia següent...? jejeje diuen que es a base d'embotits i tal.. no?
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 26, 2006 5:37 pm

ostres FLOTI si que l'estàs acrivillant, ji,ji,ji
:-))
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: arual26 » dj. oct. 26, 2006 5:41 pm

No ens van cobrar cap extra per repetir.
Si que possen taules a l'aperitiu i si que és veritat que no hi han ni cadires ni taules per tothom però no passa res pk la gent va voltant d'un lloc a l'altra!! Ningú va dir res per estar de peu i ficar-se a les taules de la gent que estava sentada!! Estava tot tan bo.... mmmm.....
El casament va ser de dia i ens van dir de fer el ball al menjador pk la carpa no té aire acondicionat i feia molta calor allà dins...Ens van dir que la carpa a l'estiu no la solien fer servir...
L'habitació era preciosa i el llit molt còmode je je!!! L'esmorzar genial... fusta d'embotits, reposteria, zucs, cafès...mmm ens vam posar les botes je je je
Imatge
arual26

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 26, 2006 5:41 pm

espera que se'm comencin a acudir coses a mi, ji,ji,ji
Imatge
Montse i Jordi