Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

Hola noies de LLeida!!

EntradaAutor: gemma » dl. nov. 07, 2005 12:51 pm

Sóc Gemma de GuiaNupcial...molt aviat ens veurem a la Fira De Nuvis..

Suposo que totes ja heu demanat les invitacions. Com va comentar el Toni les podeu aconseguir des de: http://www.guianupcial.com/noticias/

També podeu imprimir les invitacions per gaudir d'una desgustació de xocolata, ok?

Ahh!! Recordeu comentar als anunciants de GuiaNupcial que els heu triat o visitat gràcies al nostre directori...Molt aviat premiarem a les parelles que així ho fassin.. I només em queda dir que si tot va bé, molt aviat farem una 2ª Trobada prop de Lleida o a Barcelona, ok?
gemma
Administrador
Administrador

Entrades: 328
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Ilerda » dl. nov. 07, 2005 1:16 pm

Bones guapes!!!

Benvinguda Montsesita!! Que be, una altra que es casa a la Big Ben!! no veguis quina il.lusió em fa!!! i a mes et cases abans i em podras xarrar tots los detalls jejejeje Et cases de mati o de tarde? Jo havia reservat hora per dinar, pero ho hem de canviar, pensat-ho millor, preferim que sigui sopar, aixi aprofitarem que estem a la discoteca i continuarem alli la nit.

Haig de marxar a dinar, despres a la tarde continuo amb el misatge que us volia explicar mes coses...
Besets!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 07, 2005 4:31 pm

Hola Montsesita!! Enhorabona xata pel vostre enllaç i benvinguda al foro!!
Noies que aquest finde ja es la fira..... quins nervis!!
Es veu q la desfilada del divendres a les 18.30 es gratuita, les altres no.
No se mirar; idees de pentinats, maqullatge, flors (el ram que encara notinc ni idea de com el vull...), parlarem amb el del restaurant... Uf! sen's acumula la feina!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Marieta » dl. nov. 07, 2005 5:10 pm

HOLA HOL HOLA!!!

Aixi que Montsesita ets la primera de nosaltres que passarà per l'altar!!! que bé!

Us volia fer una pregunta; coneixeu algu que toqui l'arpa o tingu un trio amb arpa o algo aixi? Es que he pensat que estaria bé portar algu que toques l'arpa a la cerimonia.

Osta Aimo, si que vas avançada! Ja tens el vestit?

Be, molt petons guapes
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Marieta » dl. nov. 07, 2005 5:12 pm

ah, que m'he oblidat una cosa! que guai lo de la fira!!! em moro de ganes!!! Ho esperare alli per veure els vestis de nuvia.

Perque no fem una quedada a l'stand del toni o en algun lloc? Aixi ens coenixem i mengem xocolata juntes!!! Sense novios per aixi, que el meu el tinc mosca amb aquest tema. Diu que estic enganxada!!!
Marieta

EntradaAutor: Marieta » dl. nov. 07, 2005 5:14 pm

ah, que m'he oblidat una cosa! que guai lo de la fira!!! em moro de ganes!!! Ho esperare alli per veure els vestis de nuvia.

Perque no fem una quedada a l'stand del toni o en algun lloc? Aixi ens coenixem i mengem xocolata juntes!!! Sense novios per aixi, que el meu el tinc mosca amb aquest tema. Diu que estic enganxada!!!
Marieta

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 07, 2005 6:38 pm

Ui!!!! Quin moviment que hi ha avui per aqui!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Bueno, Lluna2, vec que encara estás viva!!!! Un petonet.
Marieta, lo de l´arpa...no tinc ni idea, però pots mirar al apartat de música d´aquesta web, que segur que trobes alguna cosa.

Bueno, a veure...s´ha de quedar JA per fer la quedada!!!! Jo agafaré festa divendres, així que entre demà i demà passat ho hauria de sapiguer per fer plans.
Jo m´apunto la prime!!!! :-)ok:
Divendres aniré amb ma mare i dissabte amb el meu novio.
A veure quin dia us va més bé per quedar. Ja direu alguna cosa.
Adéu guapes!!! :-()-)
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dl. nov. 07, 2005 9:47 pm

Hola noies!!! Jo aniré a la fira el dissabte a la tarda amb el meu novio.
Quina gracia quedar no? Ja direu quan quedeu a veure si puc venir.
Ilerda, jo em caso al migdia i desprès suposo que entrarem a la disco igual encara que no hi hagi "ningú".

Per cert, heu vist el meu vestit??? Us agrada???? :-)0(-:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dl. nov. 07, 2005 9:47 pm

Hola noies!!

Aixo de la quedada... Em fa molta vergonya, pero seria genial que puguessim quedar i parla en persona de com van les nostres coses!! Si sh'ha de quedar al estant de GuiaNupcial, crec que m'apunto, alli segur que no ens perdem i podriem fer un brindis amb xocolata!! >.-<:

Jo divendres treballo, i no crec que pugui anar, menys per un rato i segur que estara ple de gent, pero vull anar disabte i tambe diumenge, un dia amb el novio i un altre amb la mare i la sogra. Depenent de si quedem i com quedem triaria un o un altre companyia jejejeje

Be, el que us volia contar aquest mati, disabte vaig anar amb ma mare de compres i vam mirar en una joieria del carrer major els anells, no mes per saber preus i disenys. Vaig veure que majoritariament eren combinacions d'or grog i blanc, amb brillo o mate. I anaven em van dir entre les 60 i 70mil pesetes la parella (no ho sabria dir amb euros sense calculadora) Com ho veieu?? es car?? Teniu preus vosaltres?? Aixo si, t'ho feien a mida, com volguessis amb les convinacions que t'agradessin, podies triar l'ample, l'alçada... tot vamos, aixo em va agradar. Que opineu??

Be noies, a veure si alguna mes s'anima a la quedada!!! A veure que decidim :-)ok:
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 08, 2005 9:42 am

BON DIA GUAPETONES!!!!!!!!

Ilerda, lo dels anells no tenia ni idea del preu....però més o menys era el que m´esperava. Claro, després tot depén del material que ho vulguis, i si a més, porten algun brillantet doncs ja es disparen els preus.
Jo ho vull mirar a la fira, l´any passat vaig anar i exposaven unes quantes joieries que tenien uns anells per flipar!!!! Ara...els preus també deurien de ser per flipar...je, je. :o-o:
Oiisshhhh!!!! quines ganes que tinc d´anar-hi JA!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 08, 2005 10:04 am

Hola guapes!
Notición! El dissabte al matí tinc hora per anar a probar-me vestits al Pronovias!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Estic dels nerviiiis! Si voleu que us miri alguna cosa, m'ho diueu!
Això de la quedada, em sembla fantastic! Quan? On? Com? >.-<: >.-<:

Un besito noies!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. nov. 08, 2005 10:08 am

Bon dia Petita!

Jo tambe estic desitjant que sigui la fira!!!
Vull mirar els anells alli tambe, i tambe havia pensat... es que despres de mirar els preus dels anells, va parlar ma mare amb una tieta del poble nostre (som de un poblet de Cordoba) i ella li va dir que alli els anells eren molt mes barats, que miraria per alli a veure els preus. Aixi que no se, pot ser com vull anar per abril o març a portar les invitacions me'ls miro alli... no se que fare.
Petita que tens alguna idea de com el vols? el d'or de tota la vida, o algun diseny mes modern?? Jo em decanto mes per lo tradicional, que es noti que es un anell de casada!!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 08, 2005 10:33 am

Ilerda, jo els voldria d´or blanc....es que l´or groc no m´ha agradat mai..no sé..no em queda bé. Així que suposo que si mel´s agafo d´or blanc em surtiran més carets...ufff!!! espero que no gaire més!!! :-( :-(
I tú, si tens l´ocasió d´anar a Còrdoba ho podries mirar. Jo també he sentit dir que per alli les joies són més barates.

Lluna2, QUE BIENNNNNNN!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quina ilu!!!! Ja veuràs quina sensació més estranya...vestida de núvia...a mi em pujaven unes pesigolles per tot el cos!!!!
Que tinguis molta sort i que trobis un vestit ben guapo...encara que...tots ho són, oi?

Bueno, quan us va millor la quedada...DISSABTE o DIUMENGE?? Ja vec que divendres n´hi ha moltes que no podeu, així que dissabte o diumenge a la tarda estaria bé, no?
Petita

EntradaAutor: granadella » dt. nov. 08, 2005 10:47 am

Hola a totes!

Encara que no escrigui molt, us llegeixo cada dia. Pero com que em conecto a la feina....

Jo també anire a la fira, però no se el dia encara...
Una pregunta, vosaltres heu rebut el mail per lo de les invitacions? es que jo ho vaig demanar quan va sortir i encara no tinc res...No se si ho he fet malament o que...
Pel que fa als preparatius, estic igual. Ahir vaig trucar a un DJ que cobra 450€ Pero esta tot inclos, el desplaçament també. De tota manera a la fira ho vull mirar, igual que el fotograf i el video, que no tinc res. Vama anar a mirar les invitacions, que les fare a finals de mes. Ja se que es molt aviat, pero el meu novio vol fer la peticio de mà(quina vergonya!!!) i volem donar les invitacions a la familia el mateix dia, pq encara no saben res de res. I costaaaaa!!!!! no poder dir res a ninguuu!!! Menys mal que estic aqui i puc parlar amb algu!! Doncs per això, al voler donar-les per reis, ja les farem totes i les guardarem. Son les de la casa Busquets, molt divers, que es mou...bueno, ja us posare una foto quan les tingui...
Be, res mes de nou de moment. A veure si puc escriure mes sovint!!
un petonas a totes!! :-()-)
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 08, 2005 12:55 pm

Hola noies!!!
Osti Granadella jo no podria pas aguantar tant de temps sense dir res. quina sorpresa s'enduran a casa teva!!!

Per cert noeis, tema anells. Jo la veritat 60 i 70 mil els trobo cars. Ja us vaig comentar que a Artesa de Segre (potser es una mica lluny pero val la pena) hi ha una joieria que en tenen de tot tipus i barats (entre 200 i 300 €) n'hi ha d'or blanc, d'or groc, combinat, mate, brillo.

Lluna2 que vagi molt bé la prova de vestits, a Pronovias n'hi ha per triar i remenar i de tots els preus.

Un petonas a totes!!!! :-))
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 08, 2005 1:13 pm

qUINA ACTIVITAT AQUEST MATÍ!!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 08, 2005 1:19 pm

4 w4557768
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 08, 2005 1:41 pm

Aima, saps alguna cosa dels cursets?
Jo vaig parlar l'altre dia amb el mossen i em va dir que el podiem fer quan volguessim. Crec que nosaltres el farem aquest mes mateix, així ens treiem un pes de sobre, i adelantem feina, que la veritat, ha de ser "un palo"!
Ah! m'han dit que s'ha de pagar 10 euros! joer! es que s'ha de pagar hasta per respirar!
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 08, 2005 3:02 pm

NO FOTEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Ah, però s´han de fer els cursets prematrimonials? Puafff!!! però si jo pensava que això ja no es feiaaaaa!!!!!!
No tinc ni idea de res!!!! Déu meu!!!! I jo tan fresca!!!!
I què passa...hem d´anar a parlar amb el mossen? O què faig?
Perquè dic jo....hauriem de començar a preparar papers, no? Que jo em caso al juny.
Ostres, doncs si alguna de vosaltres feu els cursets ara o més endavant dieu-m´ho que així ho farem tots junts i no serà tant violent....
Uy, uy, uy....ja veuràs quan aquesta tarda li digui al meu nòvio que hem de fer cursets....je, je....m´aviarà als gossos. Poc que li agraden amb ell els mossens....com ara per fer cursets i a més..pagant.
Una altra cosa: nosaltres estem empadronats al poble i ens vam batejar en diferents esglésies.....hem de demanar algún paper al mossen del poble per casar-nos a una església que no ens pertoca????? :-(
Ay.....que ja torno a començar a agobiar-meeeeeee!!!!!
Lluna2, ja has parlat amb el mossen sobre tot això? Jo no he parlat amb ell per a res....no sé res de res....
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 08, 2005 4:51 pm

Petita, no t'atabalis!
el curset és obligatori, ara no recordo, ets d'Alcarràs? si és així, el curs el fareu al poble mateix, no us preucupeu, és una xorrada, a nosaltres ens va dir que dura 3 dies, una hora al dia.
Tema papers: crec que heu de demanar la partida de neixement a l'esglesia on us van batejar. Parla amb el mossen, cada esglesia és un món!
No et preocupis, encara tens temps.
Lluna2

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 1 visitant