Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 08, 2005 4:57 pm

Ainsss....es que jo no vull parlar amb el mossen del poble....que és un borde acabat!!!! Jolines...
El que faré és anar un dia a parlar amb el mossen Joan, a veure què ens diu.
Per cert, quan aneu a parlar amb ell...on aneu?
Es que a nosaltres ens va costar de trobar-lo...quin dia i hora són més adients per trobar-lo?
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: granadella » dt. nov. 08, 2005 5:06 pm

Hola, Petita!

Si, el curset es obligatori. A nosaltres no ens fan pagar res, i hem quedat amb el mossen que ho farem 3 diumenges dels que pugem a la Granadella. Respecte això, cadascu és diferent. El mossen que ens casa ens va dir que els podiem fer amb ell(que es on ens casem) o al poble on vivim (com que el de Sant Cugat es borde acabat, evidentment ho farem a la Granadella!) Respecte els papers, s'ha de demanar la partida de baptisme, pero si es d'una altra esglesia ha de ser legalitzada. D'això s'encarreguen a l'esglesia on et van batejar, pero ho han de portar despress a posar un segell, o sigui que depen de com siguin pregunta ja, no sigui que es pengin i acabis dels nervis per un paper! Nosaltes ens casem al setembre i ens va dir el mossen de començar a moure els papers aquests al gener, pq també tenen una caducitat. Espero haver-te ajudat en alguna cosa :-)
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 08, 2005 5:34 pm

I tant que m´has ajudat Granadella!!! Perquè no ho tenia gens de clar!!!
Moltes gràcies a tú i a la Lluna2. Sou uns : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :

Aniré a parlar amb el mossen de totes maneres...per si les mosques. Espero que no em faci parlar amb el del poble.... :-( :-(
Petita

EntradaAutor: Marieta » dt. nov. 08, 2005 7:18 pm

ei xatarrones!!!

Aixi que de l'arpa no sabeu res. EM pots donar la pagina web o el mail de classica-lleida ? Els hi preguntaria

Aixi que vas amb la sogra a la fira de nuvis...Per mi aixo seria com un peli de ciencia-ficció o deterror. La molt marranota volia venir amb nosaltres, sort que el meu noi li ha dit que nosaltes ja haviem quedat amb una altra parella ( es mentira, però almenys ha reacciona a temps). Només vol saber coses respecte al meu vestit, pentinat, el vestit de ma mare...només per ella fer-ho més. Si jo dic que aniré al pages, ella al cebado si jo li dic que em maquillare a la paqui ella a la srta pepis, que si on es compra el vestit ma mare que si tal i qual...LA ODIO!!!!!!!!!!! ES UN BRUIXA envejosa, prepotent i petulant. AH, i les cunyades, TAMBÉ!!! A més, com que ens casem en dilluns festiu i tot estara tancat vol que la que a mi em pentini i maquilli, també li faci a ella i a les cunyades. Si si, va fina... Es nota que he anat a dinar a casa la sogra aquest diumenge,no?

Ja estic esperant a veure que em dira un cop hagi visitat la fira. Segur q començara: - he vist una cosa ideal per vosaltres...feu el que vulgueu,e? pero jo us aviso....jo no m'hi vull ficar, per la mort de deu, pero nomes us ho dic pq ho sabeu... Es q la coneixo tant be... I la cunyada que me'n dieu. Tot el dia; et compraras el vestit a la rosa clara? Et cxompraras el vestit a pronovias? Les altes marques ni existeixen, pq no son marca famosa claro. I tambe em diu: -aniras amb un vestit medieval,no? Tu com que ets tan aixi... I jo lic que no, que anire ben moderna. Anda ya.
Y més coses que m'oblido
Quin pal us he pegat, perdoneume!!!!!!!!!!!! pero m'havia de desfogar!
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. nov. 09, 2005 1:01 am

Carai Marieta!! Quina sogra i quines cunyades que tens. Me fet un fart de riure!!!! :-) :-)

Del tema dels cursets, al meu poble el fan durant una tarda de diumenge i ja està i em sembla que no cal que el facis a la teva esglesia, ja que al meu poble venen a fer-lo gent de tot arreu ja que només es un diumenge a la tarda.

Un pregunta a veure si ho sabeu: per casar-te per l'esgesia cal estar batejat, feta la comunió i confirmat?? Es que el meu novio només esta batejat i el capellà ens va dir que no calia estar confirmat ara. Però tothom m'esta dient que si que s'ha de confirmar. Estic feta un envolic ja que si s'ha de confirmar vaia pal ara. :--( A alguna li passa el mateix?

Per cert, la partida de baptisme caduca al sis mesos, si us caseu al setembre i l'aneu a buscar al gener se us caducarà. Jo me caso a l'abril i el meu novio encara no la té. Es que es va batejar a Montserrat i no trobem mai el moment d'anar a buscar-la. Uf quantes coses hem de fer encara :--( . em sembla que es mes facil casar-te pel civil....

Bueno xiquetes, un petonet a totes!! =0-0-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 09, 2005 10:22 am

Bon dia xates!! com va aixo??
montsesita, de quin poble ets??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. nov. 09, 2005 10:36 am

Hola a28!! Jo soc de Bellpuig. Vols venir a fer els cursets prematrimonials a Bellpuig?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 09, 2005 10:51 am

no merci!! jo ja els fare aqui amb el nostre capella. la veritat es que a mi no en fa res fer-lo, conec al capella, es amic de la familia i se que ens sera enriquidor i tot, pot servir per reflexionar sobre algunes coses no? Home si hagues de dura un porro d'hores potser si que em faria més pal pero per unes horetes.... :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 09, 2005 10:56 am

Bon dia a totes les meves nenes!!!! Boniques!!! :-)) :-)) :-))

Bueno, jo vaig preguntar i em van dir que no fa falta estar confirmat per casar-te. De fet, ni el meu novio ni jo ho estem.
Ostres, Montsesita!!!! Si a Bellpuig només ho fan 1 dia....no ho podríem fer nosaltres allí? ja, ja..
Noies...no sabeu ahir...quan li vaig dir al meu novio que haviem de fer cursets!!!! ufff....i a sobre, quan li vaig dir que era pagant...crec que no va deixar cap Sant sense nombrar...es va cagar en tots. Després em va començar que si ho hauriem d´haver fet pel civil, que si allò era una casa de barrets, que si no tenen prou amb els 150 euros que donem de voluntat.....bueno, bueno per a què contar-vos més...
Ja li passarà....dic jo.

Aisshhh!!! Marieta....la teva sogra acabarà amb tu!!! Doncs estàs ben apanyada amb la teva família política!!! Perquè si dius que les cunyades són iguals....Tú el que has de fer és no contar res del teu vestit ni el de ta mare, ni del pentinat ni res de res...que després segur que et fiquen algún pero.
Fes-ho tot a la teva manera i com més t´agradi, que per això és la teva boda i no facis cas d´aquesta gent que en comptes d´ajudar el que fan és ficar-te les coses més difícils.

Un petonet a totes. =0-0-)
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 09, 2005 11:00 am

ep petita has d'actualitzar el ranquing de nuvies lleidatanes amb la nova incorporació de la montsesita!!!!! >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 09, 2005 11:12 am

RANKING NUVIES LLEIDATANES 2006: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

LLUNA2
Data: 09/09/06
Església: Catedral Lleida
Convit: Resquitx

ILERDA
Data: 03/06/06
Església: Montoliu
Convit: BigBen

MARIETA
Data: 11/09/06
Església: Sant Joan
Convit: Castell d´Albatàrrec

PETITA
Data: 24/06/06
Convit: Prats

a28
Data: 16/09/06
Església: Seu Vella
Convit: Gran Palermo

Maima
Data: 29/07/06
Església: ??
Convit: Ca n´Alzina (Rubió)

GRANADELLA
Data: 09/09/06
Església: Granadella
Convit: Restaurant Ramón

AIMA
Data: 10/09/06
Convit: Castell d´Albatàrrec

MARTACOLL
Data: ?
Església: ?
Convit: ?

MONTSESITA
Data: 30/04/06
Església: Bellpuig
Convit: Big Ben

Tens raó a28!!! Espero no deixar-me ningú ara....
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 09, 2005 11:14 am

ja som 10!!!!!! oeoeoe!!
per cert la martacoll no ha aparegut més no?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 09, 2005 11:19 am

Doncs tens raó....nu sé...

Ei!!! 10 peaso de núvies lleidatanes!!!! *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*

Això ho hem de celebrar fent un brindis de xocolata a l´stand de guianupcial!!! : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 09, 2005 11:20 am

nomes un??? jeje.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 09, 2005 11:22 am

Sí, si.....un només...que després no cabrem als nostres vestits...ji, ji, ji..
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 09, 2005 11:26 am

no men parlis d'aquest tema que em desespero....
toni no hiha xocolata light??? jajaja....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 09, 2005 11:33 am

je, je, je... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : je, je, je...!!!

Toni i Gemma, si anem l´any que vé a fer les probes dels vestits i no hi capiguem a dintre....LA CULPA SERÀ VOSTRA!!!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
No ens podeu fer això....ja podrieu haver fet una font de suc de pinya o de taronja!!! noooo...l´heu de fer de xocolata!!!! EL FRUTO PROHIBIDO!!! La paraula tabú!!! Només pronunciar la paraula XOCOLATA ja m´engraseixo mig kilo!!!
Pero bueno, l´haurem de tastar de totes maneres....no em podreu desempegar de la font ni amb aigua calenta!!! :-)0(-: :-)0(-:
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 09, 2005 11:35 am

et perdras els desfiles llavors...... :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 09, 2005 11:38 am

mmm..mmmm.....bueno, em despegaré l´estoneta que durin les desfilades!!!!
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dc. nov. 09, 2005 2:12 pm

Ei noietes!!! Ara us faré un mica d'enveja!!! :-)ok: :-)ok:

Ja em menjaré jo tota la font de xocolata, perquè estic com un fideu i per més que menji no m'engreixo. A més aquest setembre i octubre amb nervis que he tingut de la feina fins i tot me aprimat. Ara el meu objectiu és engreixar-me una mica per la boda, perquè se'm vegi la cara una mica més pleneta i no hagi de passar dos vegades per la catifa vermella de l'esglesia perquè la gent vegi entrar la nuvia!!! :-) :-)
Per mi això també és un problema perqu``e no hi ha manera d'engreixar-me encara que me mengi tota la xocolata de la fira.

Per cert, s'ha de fer un donatiu a l'esglesia? Jo això no ho sabia!!!!
Petita: si volen venir a Bellpuig a fer en curset et puc dir els dies que ho fan i a més jo diria que no s'ha de pagar res, però ja m'enteraré. :-)ok: :-)ok:

Me'n vaig a dinar!!! Petons a totes!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat