Hola Sharey,
Jo vaig anar a Escocia a mitjans d'Agost de fa quatre anys, la veritat és que és un lloc increible!! Sota el meu punt de vista res comparat amb Londres. Escocia "és diferent". A Edinburg cal dir que és obligatori visitar el castell que val la pena. Si heu de sortir d'Edinburg us recomano que aneu cap a les high Lands que tenen cada raconet la mar de maco.
Nosaltres vam llogar una caseta a Averdeen i anàvem amb cotxe a diferents poblets. Stirling també és obligat ja que tenen un castell molt xulo i allà pots veure una gran esplanada on hi va haber la batalla d'Stirling on van aconseguir la Independència. Per allà a prop hi ha el monument de William Wallace, és una torre amb un munt d'esglaons i a mida que vas pujant hi han diferents sales i en una d'elles pots veure l'espasa d'en William Wallace (que també dius com podia anar pel mon amb aquell tros d'espasa!).
Després també hi han les restes d'un castell que ara no recordo com es diu que està a la falda del llac Ness (allà al llac Ness hi ha un museu sobre el monstre que no recomano perquè és un timo, ja que pagues uns 24€ per un museu que va d'un monstre uqe mai ha existit) i després més a munt hi ha el Eileen Donan Castle que per mi és un dels millors castells que es poden veure (potser més que el d'edinburg). És el castell on es va rodar la peli de los inmortales.
En Fi que hi ha molta cosa maca per visitar, el temps dirte que quan hi vaig anar jo va fer sol alguns dies però si portes un xubasquero ja n'hi ha prou perquè bàsicament es aquella pluja que no es veu pero mulla. La temperatura no és problema.
Per cert no recordo molt bé quant és, crec que és a fnials de Juliol que a Edinburg és quan fan els concerts a l'aire lliure (una passada!). Si fos per a mi jo hi tornava, però com que ja hi hem estat ara ens fa gràcia un Safari Tanzania + Zanzibar. De moment estem en fase d'informació de preus
Doncs res si aneu amb agència, jo recomanaria que us fessin la ruta dels castells que n'hi ha una bona pila i son molt guapos!!