Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 10, 2005 3:37 pm

Ei noies!!! Jo soc la primera que hem caso i m'encantaria que vinguessiu a veure'm a l'esglesia!!! ja us he dit que em caso a la 13.
Vindreu???
Jo tambe seré una comando BBBBBBBBB >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 10, 2005 4:39 pm

I tant que hi anirem xata!!!!!!

Les que no teniu cotxe...tranquis....que us passaré a buscar per Lleida!!!
Comando B!!! sense fronteres!!!!
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 10, 2005 5:49 pm

jejeje... apunteume a mi también al comanboB xates!!!!!!
>.-<: :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 10, 2005 6:34 pm

Ei....abans de plegar...que demà no em podré conectar que tinc festa >.-<: ....

A veure, jo aniré a la fira:

el divendres....TOTA LA TARDA
el dissabte......TOTA LA TARDA, fins allà les 8 que després tinc un sopar.
el diumenge....IGUAL TAMBÉ M´HI APUNTO.

Tinc el tfn de l´Aima per quedar amb ella el divendres, algú més?
Bueno, quan passaré per l´stand del Toni ja li preguntaré si esteu alguna per allí...

Espero veure-vos a totes!!!! Bon cap de setmana!!! :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 10, 2005 6:44 pm

Ostres! divendres jo no puuuuuuuc! però dissabte si
On i quan quedem?
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 10, 2005 11:42 pm

Noies!!!

El curset prematrimonial a Bellpuig els fan el 19 de febrer i el 30 d'abril (a escollir dia). M'ho ha dit ma mare avui per telefon. És per la tarda i no s'ha de pagar res. Jo per descontat el faré el 19 de febrer ja que el 30 d'abril em caso i clar tot el mateix dia, com que no.

Qui s'apunta el 19 de febrer?
El que podrieu fer també és... el 30 d'abril me veniu a veure a l'esgelsia, aneu a dinar i a la tarda cap al curset!!! :hmm:: Com vulgueu...

Però el 19 podriem fer-lo totes juntes. Que us sembla? Si algu li interesa un paso el telefon del capellà.

A veure si ens veiem a la fira!!!!! Ja li preguntaré al Toni si heu passat per allí.

Besitosssss :-()-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 11, 2005 12:46 pm

Ey noies que ahir no em vaig poder conectar i ara estic perduda!!!
Que vau quedar alguna al final per la desfilada de aquesta tarda?? A quina hora?? Es que potser si que puc anar, li he preguntat a una companya i vindria a mi (pel tema de la vergonya!! ::-)

I una altra cosa

conteu amb mi pel comando BBBBBB!!!!!!! que jo tambe vull anar a veureus a totes!!!

Digueu alguna coseta per lo de aquesta nit!!! es que si no quedem, segurament no hi anire fins disabte.

Besets!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dg. nov. 13, 2005 9:34 pm

tyggfhgfhgfhgfhgf
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dg. nov. 13, 2005 9:38 pm

Holaaaa!!!
Sóc la primera que escric desprès de la Fira!! :-)ok:
Com us ha anat?? Nosaltres vam surtir agoviats!!!! Ens vam apuntar a tots els sortejos, vam parlar amb el nostre restaurant i ens vam informar de viatge (estem entre Canadà o Mexic) i de vestits de nuvis a la botiga Ksanovas. La coneixeu? Que tal és?

També vam estar a l'stand del Toni, on vam menjar xocolata i vam conèixer la Granadella!!!!! Ja haviem marxat de l'stand i el Toni ens va cridar perquè ens coneguessim. En aquell moment el meu novio m'estava dient que havia passat molta vergonya perque el Toni ens havia tirat una foto i surtiriem al foro (Toni, no li facis cas i penja la nostra foto!!!!). Per això no vam parlar gaire Granadella, perquè al meu novio tot això no li va i em sabia greu per ell, "allargar-li més la vergonya".
El Francesc (el meu xicot) em diu: "estàs enganxada aquest foro, fins i tot has tingut d'anar a l'stand, no t'has pogut aguantar!!" I jo li dic: "que vols, ho faig per nosaltres, perquè em fa ilu casar-nos i compartir-ho amb molta gent" A més, sou una gran ajuda!!!

Bueno, en resum que la Fira molt bé, encara que estava ple de fotografs i restaurants que nosaltres ja tenim. A les desfilades tampoc vam anar perquè el vestit ja el tinc i no volia veure'n més.

Per cert, aquest cap de setmana també vam anar a triar invitacions!!! Ja ho tenim decidit. Ho explico al post Abril 2006. Les farem amb una caricatura nostra. Que us sembla la idea?

Vaia rollo us he pegat un petonet a totes!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dg. nov. 13, 2005 9:41 pm

Carai Aima te m'has adelantat!!!
Jo per la quedada de nuvies lleidatanes mi apunto. Al Francesc ja el convenceré...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dg. nov. 13, 2005 9:56 pm

Noies!!! he aconseguit penjar-vos el meu vestit. Us agrada?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Marieta » dl. nov. 14, 2005 12:06 pm

hola !!

com va? que tal us va anar la fira? Pues jo estic amb la grip des de divendres i no he pogut fer res aquest cap de setmana. Per lo vist ha estat bé,no? Bé, ja m'ensenyareu les fotos.

un petó a totes!!!
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. nov. 14, 2005 4:08 pm

Hola noies!!

Com va? ja us heu recuperat de la fira? Jo encara estic espantada pels preus dels fotografs, que es el que majoritariament voliem mirar. Jo!! es que amb aquest preus o m'enpenyo o haig de pasar del video, i no vull!!!!
Que em podriu dir les que tambe vau mirar fotografs, quin us va agradar mes, jo es que estic indecisa, n'hi ha un parell o tres que ens van agradar, pero es que es aixo, dels 2.700 euros no baixa cap. Em va agradar molt la Monica Carrera, crec que la vau nombrar alguna per aqui. Em va semblar molt simpatica, vaig parlar disabte que anava amb el novio, i diumenge per ensenyar-li a ma mare i la sogra. Tambe em va agradar una altra noia que hi havia mes o menys davant, crec que es diu SB photo i deseny, es deia la firma. I el Jaume Capdevila tambe em va semblar be. Bufff, no se estic feta un lio!!!!

Tambe em va semblar que de coses per les nuvies no hi havia gaire cosa, gaire no et podies mirar els albums de vestits, de la gentada que hi havia, aixi que nomes vaig poder agafar targetes, i aviat començare la ruta.

Disabte vaig poder parlar amb el Toni a l'estant!! em va semblar molt agradable!! Vam probar la xocolata pero lo pitjor de tot es que em va dir que havieu estat la Montsesita i la Granadella i us vaig poder coneixer!!!! Quina llastima!!!
Que dieu, aixo ens ha fet agafar anims i decidir-nos a fer una quedada algun dia???
Besets!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Lluna2 » dl. nov. 14, 2005 4:53 pm

Hola noies!
Quina rabiaaaaa, vaig anar a la fira i no us vaig conèixer!
vaig passar pel stand i nomes hi havia una noia, la veritat es que hi vam anar supertard!
Ilerda, la meva fotògrafa és la Monica Carrera, és una canya! va fer el reportatge de la boda del meu germà i és una passada, la gent quan el veu alucina. Ademés com que té aquest caracter, et dona molta confiança i et soltes més a les fotos. Anima't! i el preu està bé, en comparació amb els altres d'aquest estil.
El dissabte vaig anar al pronovias :-)) :-)) :-)) ostres noies...quina sensació! em vaig veure tant guapa.. (-O-:-) em van encantar dos, i ara estic indecisa, un val 1000 euros més que l'altre! :-/
De totes maneres, continuaré mirant, aquest dissabte vaig al Tiara, a veure qué tal!
Un abraçadaaaa :-()-)
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 14, 2005 5:10 pm

HOLA GUAPETONES!!!!!!!!!!!!!!!

Wow!!! Quin super-cap-de-setmana més xulo!!! Ara pensareu que estic com una cabra però....vaig anar a la fira els tres dies.. :-)0(-: :-)0(-:
Vaig mirar moltes cosetes, però el millor: conéixer a l´Aima, al Toni i a la Gemma...bueno i a la Rocío.
Aima, carinyo, ets un solete : sol : . Ha estat un plaer enorme el puguer coneixer-te en persona. Aisshhh!!! qué maja que ets!!! :-)) :-)) :-))
Quina llàstima que no vaig puguer conéixer a ninguna més.. : muaahhhh : : muaahhhh : mira que cada dos per tres em passava per l´stand per veure si hi havia algú...però tampoc em volia fer pessada que el Toni va acabar de mi fins dalt..pobre.. :t:t: Per cert, la xocolata bonissima!!!! : beer :
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 14, 2005 5:12 pm

Hola noies! ja ha passat la fira!! ohhh... jo vaig coneixer l'AIMA i resulta que ens sonem molt de vista i no sabem d que!!
Jo lhe trobat fluixa a nivell de moda nupcial i pentinats. maquilatge i vestits de festa. casi tot eren restaurants i fotografs
a nosaltres ens ho fa la yolanda sebe les fotos ilerda; jo la conec personalment per una amiga i es molt maja
quin preu et demana a tu??
el video estemindesissos pero ens decantem per 1
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 14, 2005 5:12 pm

Ahhh!!!!!!!! Montsesitaaaaaa!!!!!

Ohhhh!!!! M´agrada molt el vestit!!! Què bonic!!!! Sí senyora, molt bona elecció!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
On te l´has comprat? Aqui a Lleida?
Bueno, ja ens contaràs més cosetes. Enhorabona!!! :-)ok:
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 14, 2005 5:16 pm

si que es bonic el vestit!! es de rosa clara em sembla oi?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 14, 2005 5:18 pm

a28!!! Ja tens fotògraf? Biennnn!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Per cert, et vaig veure d´esquena....
Divendres a la nit, quan vam sortir de la desfilada i m´acomiadava de l´Aima em va dir que estaves al davant, anaves al pàrking...
En un principi volia anar a dir-te algo, però em vaig tallar una mica perquè anaves amb més gent i tampoc era plan d´anar i dir-te: hola que ets l´a28? jo sóc la Petita!! Igual els amics teus es pensaven que estava bojaaa!!! :-( Ainnsss....quina vergonya!!!! :··;..:
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 14, 2005 5:21 pm

no dona! podies haver dit algo reina!! anava amb el meu novio i les meves 2 peluqueres que em vaig trobar al desfile!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants