Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 14, 2005 5:32 pm

A veure..us conto una mica el que vam mirar:
Els anells: més o menys estaven a tot arreu igual...uns 400 euros la parella. Això sí, d´or blanc i senzilletes. Després si volies algún brillantet al teu anell ja pujava uns 80 euros més.
Les flors: ens va passar una...resulta que de casualitat vam conéixer una parella que es casen el mateix dia i a la mateixa església. Ens vam donar els telèfons per a quedar l´any que vé i compartir els gastos de flors. Més o menys surt uns 450-600 euros l´arreglo de flors. El ram de núvia uns 100-150 depenent de la flor que vulguis.
Les invitacions i els detallets no ens van agradar gaire, a més, els varem trobar bastant carets. Això ho anirem a mirar a Martorell.
El traje del nuvi: al meu novio li va agradar molt el Justribò i el preu encara li va agradar més. Un traje surtia per 350 euros, més uns 150 de la camisa, el xaleco i la corbata i després contant les sabates...uns 600 euros més o menys. El Ksanovas també li va agradar però els va trobar massa modernos.
Vaig trobar a faltar perruqueríes i salons de bellesa; vestits de núvia...menos mal que ja el tinc, perquè si no..poques botigues de núvia; tema lloguer de autobussos ho volia mirar però no vaig trobar res.
En definitiva, massa restaurants i fotògrafs, però bueno, va estar bé.
Els vestits de núvia de la desfilada...mmm...tampoc s´hi van matar gaire, no? us van agradar?
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 14, 2005 5:36 pm

Ahhh!!!! una altra cosa:

APUNTEU-ME PER LA QUEDADA!!!! Qué guay!!!! *.*.*.* *.*.*.* :mu:: :mu:: :-///: :-///: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 14, 2005 6:29 pm

ei a mi también!! ara ja em trencat una mica el gel :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 14, 2005 6:29 pm

iuhiohiweyroiweur09eur09
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 14, 2005 6:36 pm

jaja al final s'enganxaran mes els novios que les novies!!!
Qui es aquesta del video aima??

Jo penso que tots els fotografs son per l'estil, els mdernets, naturals, espontanis... despres estan els frikis... sense comentaris...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dl. nov. 14, 2005 9:01 pm

Hola!!! M'alegro molt que us agradi el meu vestit. És de la colecció Aire Collection, una botiga que està al Gran Via 2 de l'Hospitalet. Em sembla que és l'unica que hi ha per Catalunya. Però tenen vestits xulissims.

El fotograf a nosaltres ens ho fa un de Bellpuig, el Jordi Lopez a més és parent meu). Les fotos ens costen 1000 € i el video val 950 €, pero nosaltres no fem video perquè d'algun lloc hem de reduir gastos i ja enredarem a algun amic perquè ens faci un video casolà.

Les invitacions si voleu que us costin menys de 2 euros, aneu a Martorell (veig que la Petita diu que hi anirà), nosaltres vam anar aquest dissabte i la més cara valia 1,5 €.

Del traje del nuvi nosaltres vam mirar al ksanovas i ens van dir que a la botiga tenen de tot, que allà a la fira havien portat lo més espectacular.

Per cert, jo vull veure també els vostres vestits. Us dono el meu mail que pel que dieu no el voleu penjar aquí: monjounou@yahoo.es

Per cert, que diueu dels cursets prematrimonials?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 14, 2005 9:26 pm

dsfser4543543
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. nov. 14, 2005 10:28 pm

Hola guapes!!

Montsesita, quin vestit mes xulo!!! m'agrada molt!! A veure si haviat puc ficar-vos el meu, dema vaig a la meva primera visita!!!! dema al mati anire a Casa Juana... a veure que tal, no se, em sento una mica fora de lloc, com si no fos posible... fins i tot me fa una mica de vergonya jejejeje :o-o:

Lo del curset, jo encara ho haig de preguntar al mossen d'aqui del poble, haid d'anar un dia d'aquests, pero com aquest bon home porta varies esglesies... Per sert, em vaig emporta una sorpresa quan disabte mirant l'album que hi tenien a la Valls, el vaig veure alli al meu mossen, i despres en un altre fotograf tambe!!! aquest home esta a tot arreu jajajaja Pero si aixo del curset son molts dies, a mi tampoc em faria res anar a Bellpuig. Estaria molt be trobar-nos totes alli, una pasada!!

Lo del fotograf... em te una mica preocupada, perque no se que fer. Vull seguir mirant, pero tinc por que despres em decideixi, per exemple, per la Monica Carrera, que em va agradar, i ara te el meu dia lliure, i despres m'ho pensi masa i ho perdi. Aixo em preocupa... Jo es que soc molt indecisa!!! :-)(:-)
I la questio del preu tambe em te una mica boja perque son molts quartos fotos i video, pero es que em resisteixo a renunciar al video,perque se que despres no m'enrecordare de res, i aixi tindre allo per recordar-ho sempre. Buff estic feta un lio!!!
Com ho teniu vosaltres, tambe us pasa el mateix??? Quan us costa aquest tema? 2.700 euros es molt???
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 15, 2005 12:38 am

Jo crec que 2700 € es moltissim!!!! És casi mig kilo!!! Hi ha fotografs que et donen un cd amb totes les fotos de la boda i es com si fos un video. Jo miraria més, que segur que n'hi ha de més barats i ho fan igual de bé. La qüestió és tenir un record de la teva boda... :-):-):-):

Aima, jo visc a Collblanc (Hospitalet) i treballo al Passeig de Gracia en una consultoria. I tu?
Escolta aniràs a la fira de Boda&Bodas? Jo hi aniré el diumenge a la tarda lo més segur, podriem veure'ns allí a la font de xocolata. >.-<: >.-<:

Lo del curset em sembla que ja us vaig dir que el fan el 19 de febrer i el 30 d'abril. Jo el faré el 19 de febrer. Si voleu us dono el telefon del capellà en un privat i truqueu. També en fan a Mollerussa, fan un dia d'un mes a Bellpuig i l'altre mes a Mollerussa. Ho van intercalant. Hem sembla que es parla una mica de tot: de la nova vida, de compartir les feines, dels fills, la feina, el sexe, no se...

Per cert, lo de fer una sorpresa al novio és molt bona idea però la veritat em sembla que a ell li faria molta vergonya i a mi m'en faria fer-li davant de tothom. Si sabeu d'una bona idea...

Bé guapes, me'n vaig a dormir que és molt tard. Fins demà.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: granadella » dt. nov. 15, 2005 9:30 am

Hola!!! jo també soc aqui!! Montsesita, jo també soc de Barcelona...be, de Sant Cugat, però el germà del meu noi es d'Hospitalet (Bellvitge) Que tal les que vau anar a la fira?? Jo buscava fotograf i video, i ostres, vaig alucinar. Suposo que el video no el farem. Pq 1000€ es una passada. La resta, vaig trobar la fira molt petita, i que faltava molta cosa. Mes detalls, mes tema de flors, i coses aixi. Vestits de nuvia tambe molt light. No se que farem amb el tema fotos, pero vaja... Un petonas des de la feina!!
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 15, 2005 9:59 am

Bon dia xiquetes!
Ilerda, 2.700 euros? serà el fotògraf + el video oi? Això és el que ens costa a nosaltres, dons jo no ho veig gens car, sino, suma algun altre fotograf+video. La Mònica no és de les cares, té un preu standart. També pots agafar-la de fotògraf i mirarte un altre video, no se.

La fira la vaig trobar super fluixa, jo volia mirar el tema de estètica i no hi havia cuasi res! :hmm::

Bueno guapes, a veure quan fem la quedada!
Una abraçada :-()-)
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

Hola núvies de LLeida!!

EntradaAutor: gemma » dt. nov. 15, 2005 1:44 pm

Hola a totes xiquetes!!! Gràcies per visitar el nostre stand a la Fira De Nuvis ... Aquest cap de setmana més Fires.. cap a Bodas & Bodas.. Ja us informarem si fem la 2ª Trobada de GuiaNupcial, que com li vaig dir a Petita...la farem a Lleida o prop de Barcelona.. Moltes salutacions a tothom!!!
gemma
Administrador
Administrador

Entrades: 328
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Marieta » dt. nov. 15, 2005 2:01 pm

Hola noies,
us escric molt rapid pq estic a la feina.

A mi el fotograf em costa 2.400 eros més o menys.
El video surtia per uns mil euros.per aixo vam decidir que li demanariem a un amic.

AIMA si em pots passar elt elefon que has dit de la noia que fa videos t'ho agraire, pq la veritat em fa molt pal haver de renunciar-hi,,pq es un record per tota la vida, aixi li podre enseñar als meus fills i si ella ho fa bé i bé de preu...ja no vindran d'uns quants euros.

per cert, tema maternitat; voleu tenir fills? Quant temps esperareu?

Molts poxons
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 15, 2005 3:08 pm

Hola xatetes!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Uisshh!!! Quin moviment que hi ha al foro!!! Es que aquesta setmana estic una mica enfeinada i no puc entrar tant sovint...pero bueno, un parell de vegades cada dia si eh? je, je.. =0-0-)
El nostre fotògraf ens cobra 2.400 euros..sip...una mica caret pero les fotos seran per tota la vida, així que val la pena gastar-se una mica més. Vídeo no en fem, ja ens filmarà algun amic nostre i ens farà un video casolà.
Com que el fotògraf ens grabarà totes les fotos que farà durant el dia de la boda a dins d´un CD, doncs he pensat que farem una presentació d´aquestes ben xules a casa i serà com una mena de vídeo.
Joooo...així que anireu totes a la fira de BCN? quina enveja...
Nosaltres dissabte crec que anirem a Martorell a mirar aquesta botiga de detallets i invitacions a veure si trobem algo ben xulo i baratet (que és el que més ens interessa). Mira...igual a la tarda ens passem per BCN i anem a la fira!!! No crec que puga enganyar al meu novio..pero de totes maneres ho probaré. : kissd :
Marieta, ja estàs més bé guapa? Això de les grips...jo les agafo totes, ja estic tardant a agafar la primera... :star::
Això de tindre fills...ufff...jo voldria esperar un parell d´anys i podríem gaudir una mica i viatjar i tot això......pero ara que penso...si m´espero dos anys tindré.....30 ANYS!!!!!!!!!!!!!! Ahhhh!!!! massa gran per a tindre el primer fill no? què en penseu? Aisshhh...no ho sé...no vull pensar en això ara, que prou mals de caps ens dóna ara la boda i el pis com per a pensar en críos. Pero és que son tan monos... :gati: :gati: :gati: :gati: : bb : : bb : : bb :
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. nov. 15, 2005 3:23 pm

Hola guapes!!

Ja soc aqui despres del meu primer apropament als vestits de nuvia!! M'ho he passat molt be, mes del que pensava, no estaba gens tallada i la noia que ens ha ates era molt maja, la pobreta ens ha hagut de treure un munt de vestis perque jo no sabia que triar!!!
M'han agradat sobre tot tres, pero de totes maneres vull continuant mirant. No se a vosaltres, pero a mi tots els que m'he emprobat, em sobraba un pam, anaba tota plena d'agulles!! M'hauria agradat poder triar el cos d'un i la cua de l'altre, pero no ho fan aixo. Bueno, a veure que veig dema!!

Continuant amb el tema del fotograf, el preu que us vaig dir, 2.700 eren fotos i video... Potser ser faig com dieu i m'agafo les fotos i busco un altre que ens faci el video mes be de preu. Jo continuo mirant aixo si.

Petita, 2.400 euros nomes el fotograf??? Quina pasada!!
Jo he anat aquest mati amb ma mare a veure un fotograf, la dona es amiga de ma mare, i he vist la feina que fa, pero vist lo que hi ha a la fira, m'ha semblat molt antiquat, foto normal, amb poses, molt clasica... Jo no vull aixo, aixi que s'haura de pagar el que diguin... que hi farem!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 15, 2005 3:32 pm

Ala!!!! Enhorabona Ilerda!!!
A que es bonic anar a mirar vestits? A mi em va agradar molt!!! =0-0-)
Això de les agulles...jo vaig tindre sort perquè tots els que em vaig emprobar m´estaven clavats, només mel´s havien d´escurçar de llarg. El que em vaig quedar m´estava que ni pintat..semblava que me l´haguessin fet a mida, ja, ja.. A la noia de la botiga li va fer molta gràcia.
Lo del fotògraf...sí que es caret...però mira..ens va agradar aquest.
Molta sort!!!
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 15, 2005 3:56 pm

Hola xates!! Doncs a nosaltres ens surt el tema fotografia video per 2700... si que es car pero volem les dos coses que aixo sempre queda!!
Nosaltreas si que volem ciatures (jo em casare amb 29 i al cap de 3 mesos ja enf are 30) i com que som molt caalleros els dos i no ens volem quedar nomes amb un, doncs no cal esperar tant! Vatjar? Si que m'agrada, sera questio de canviar la manera de ferhp
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 15, 2005 4:46 pm

Carai noies!!! Quines ganes de tenir fills que teniu!!!
Doncs nosaltres com ja fa temps que vivim junts, i el meu novio ja té 36 anys, ell te ganes de tenir fills aviat. Potser al 2007 ens hi possarem :llit:: jejeje
Si no el meu novio quan tinguem un fill ja serà un iaito. Però jo em sento molt jove encara (tinc 27)... Ja veurem...

Per cert, nosaltres aquest dissabte potser també anem una altra vegada a Martorell, a veure si ens trobarem totes allí!!! >.-<: >.-<:

AH!!! Tinc una mala sort... Ara resulta que la meva esteticient (que me farà la manicura i m'ha de maquillar el dia de la boda) està embarassada de 3 mesos!!! I li toca tenir-lo a finals d'abril!!! Justament quan jo me caso!!! Hauré d'anar a l'hospital a maquillar-me... :--(
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 15, 2005 5:05 pm

HOLA!!!!!!

que cansada estic avui...no tinc ganes de fer res...aixi que m'estare un ratet per aquí...

Bé, molts petons noies!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 15, 2005 6:19 pm

Aima...com que estàs a dieta???!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:

Si estàs com un fideuuuu!!! Oisshhh...ja podem reçar per a que no faci aire el dia de la teva boda, perquè se t´emportaràaa!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants