Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 15, 2005 6:37 pm

aima si no et cal!! a mi si... tambe porto 2 dies aixi mes en serio i de moment ho porto molt be!! he de perdre uns 6 kilets...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 15, 2005 6:47 pm

FDGGFDGFDG
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

fotus

EntradaAutor: Toni » dt. nov. 15, 2005 10:47 pm

Hola guapes!!!
ja teniu les fotos online en aquest post:
viewtopic.php?t=3679

tal com heu comentat no he possat noms... :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 16, 2005 9:46 am

YUPIIIII!!!!!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :mu:: :mu:: :mu:: :-///: :-///: :-///: : ban : : ban : : ban : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*

Qué xules les fotos!!!!!
Gràcies Toni!!! :-)ok: :-)ok:
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 9:57 am

BON DIA PETITA!!!! si que son xules les fotos eh?
Ens va anar de poc de coincidir nosaltres dues.... Quan hi vaig anar hem va dir el Toni que havies marxat no feia gaire cap a la desfilada... :-(
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 10:00 am

per cert sabeu quan es sabra el resultat del sorteig del viatge a Roma? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Sandreta » dc. nov. 16, 2005 12:20 pm

Bon Dia a totes les pontines!!
Natros tambe som de lleida i ens volem casar l'any que ve, be, si trobem lloc, clar!!
Akest finde nem a mirar restaurants a veure que tal! a mi em fa molta gracia La dida, pero no se res de preus per plat ni res...
Em podrieu dir mes o menys a quan os surt a vosaltres?¿? jopss es que ahir vam estar contan entre pitos i flautes... son un munt de cales....!!
En fin, que si em podeu donar un cop de mà...!

Petonets!!!
Sandreta
:: núvia rookie

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 12:23 pm

benvinguda sandreta!! una altra lleidatana a la llista!!
>.-<: >.-<: >.-<:
doncs no se la dida, em sembla que tenen web
que us casareu per l'esglesia o pel civil?
nosaltres ho fem al gran palermo d'alcarras (el coneixes?)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 16, 2005 12:31 pm

jhjghj
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 16, 2005 12:33 pm

rdtgfdgfd
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 12:34 pm

alguna cosa per uns 90 euros podries trobar... tambe fins a 150 (ramat per exemple)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Sandreta » dc. nov. 16, 2005 12:36 pm

Hola A28!
Enhorabona a tu tbe!! aiss tic super nerviosa i emocionadaaa!! aisss!!
Ens casem pel civil, aixi que ens agradaria fer-ho tot al mateix lloc! de la dida m'han parlat molt be, pero ja et dic no et diuen res de preus (cosa que trobo mal fet, pq si et diguessin algo orientatiu depen de com ja no hi vas a veure-ho, no? pq si t'has de posar a rondar-ho tot...) a més si que m'ho paguen els pares, pero tampoc es questió d'hipotecar la casa, no?¿?¿
M'hauria fet gracias fer-ho a albatarrec pero m'han dit que esta tot ple fins al 2007 i que es carillo! flipan!!
Si, al palermo hi vaig anar ja fa temps vam menjar molt be! (es aquell que esta a les afore, no?¿?)
Ens voliem casar cap a finals de juliol o principis d'agost, a veure si trobem lloc, pq ens em columpiat una mica!!
Sandreta

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 12:40 pm

sandreta ho tens dificil per aquestes dates... nosaltres ens casem al setembre i ho vam decidir a finals de setembre d'aquest any.. per no et desanimis iwal si que ho trobes!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
no es el de la sortida de lleida, aquest es el vell, on ens casem nosaltres esta a alcarras mateix, fa un anyet i poc que l'han obert. alla también fan cerimonies civils, a la dida tambe? i al castell d'albatarrech fan cerimonies civils? no en tenia ni idea!! :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 16, 2005 12:49 pm

Benvinguda Sandreta al "COMANDO B" :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Doncs ja et pots afanyar pel tema restaurant! Els preus... a tot arreu tenen menus de diferents preus, això si, el més barat de 100 euros no baixa.
A la Prats també fan cerimonies, al jardí.

ah, noies, ja us he vist a les fotos de la fira, jejejejeje. Petita, em sones un munt i no sé de qué . :hmm::

Besitos a totes :-()-)
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 12:52 pm

si a mi también em sona la Petita... :hmm:: :hmm::

N'hi ha algun per menys de 100; el condes....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Sandreta » dc. nov. 16, 2005 12:54 pm

A28, si, ara a casi tot arreu fan cerimonies civils, es veu que esta de moda ara! si el resturant te jaredi, et monten el chiringuito i listo!!
Per cet, per entrar al chat ...?¿? per on es fa?¿?
A veure, saps que passa que nosaltre ja fa 2 anys que vivim junt i l'any que ve volem anar a comprar una xiketa o xiket, per aixo que ens hem decidit tard!
I la fem civil pq el meu xikot es divorciat i ho hem de fer per obligoacio. De totes maneres a mi mai m'havia fet massa gracia l'esglesia pq no soc massa creient que diguerm :hmm:: aixi que ja em va be! a mes ara ho fan mes boniko, que abans havies d'anr als jutjtas i listo!
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dc. nov. 16, 2005 12:58 pm

a28 ha escrit:alguna cosa per uns 90 euros podries trobar... tambe fins a 150 (ramat per exemple)

A la masia salat una clienta de mare hi va fer la boda del fill y em va dire sobre us 80 y van kedar molt contents!!

Jo lo que stic esfaraida es dels fotografs .... :hmm:: :hmm:: :oops:

L'esteticient ja la se, Sara Buira, que es al canto de casa!! ;) a mes m'agrada molt com maquilla!!
Sandreta

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 16, 2005 1:04 pm

HOLA SANDRETA!!!!!
BENVINGUDA!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Enhorabona. Si voleu fer cerimonia civil ho podeu fer al Palermo d´Alcarràs. Tenen un jardí on fan el casament civil (molt bonic) i al cantó està el restaurant. Allí també es casa l´a28.
Jo tinc uns amics que es casen a la Dida a l´agost de l´any que vé, si vols ja els hi preguntaré quant els hi costa, però crec recordar que eren uns 150 euros. Una passada, no? a lo millor han agafat el menú més car..no sé...ja et diré algo.

Ostres noies...doncs si que tinc una cara "standard" que a tothom li sono?
No sé de què us puc sonar....es que jo volto molt....ainss...quina intriga...
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 1:09 pm

si no se de que em sones petita pero em sones..... :hmm::

sandreta que no vas poder anar al de nuvis?? haguessis vist un munt de fotografs i t'haguessin donat pressupost...
A veure jo els trobo cars pero penso que s'han de guanyar la vida no? Es tot un dia que et dediquen (en cap de setmana) i despres triar les fotos, montar el album, maquetarlo.... a mes el material es renova constantment, doncs en aquest tema sempre surten coses noves...
N'hi ha que penso que s'aprofiten del tiron que tenen i ho saben... pero la majoria els trobo a un preu relativament raonable (crec que uns 1600-1700 es correcte)
Lo que passa que clar ho nem sumant a tots els altres gastos d'aquest dia... i fa pupeta.... :o-o: :o-o:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dc. nov. 16, 2005 1:10 pm

Hola sandreta!!! Benvinguda al super foro de la nuvies lleidatanes!!!

Jo vai preguntar preus també a la dida i els vaig apretar perquè me'l diguessin ja que volien que primer anes a veure el restaurant. Al final em sembla (si no recordo malement) em van dir que costava 107 + iva o una cosa així.
Nosaltres ho fem al Big Ben i ens costa entre 90 i 100 € depen dels plats que triem.
Al castell de Margalef també fan ceremonies civils i es molt xulo. Perquè no preguntes allí?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants