ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Ofelia » dt. nov. 07, 2006 11:31 am

no creo. de los que vi alli solo me gustaron los que me probe pero el tacon era mu bajito..no se...no creo.supongo que me los comprare en otro sitio..

y tu?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

EMPEZAMOS UNA NUEVA VIDA!

www.nuvis.org/andreaijuanma2007
Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16553
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:09 am

EntradaAutor: Angelica » dt. nov. 07, 2006 12:58 pm

Felicidades Claras a ti también!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Es un vestido precioso!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Ofelia » dt. nov. 07, 2006 1:04 pm

bueno...si no me equivoco ya somos tres las de este post que tenemos vestido!! haber si se une mas gente!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]

Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninet » dt. nov. 07, 2006 4:00 pm

hola a totes!
ofelia es espectacular, yo también estic enamorada d'aquest vestit pero encara no me l'he provat. El problema k tinc jo es k soc molt prima i no tinc gaire cul i me de buscar un vestit k no em senyeixi el cul pq sino sem veu molt plana, aixi k a part de buscar un vestit k tingui volum a partir de le caderes (pq de mes amunt no m'agrada)es el estil de vestit k busco.

ja us anire contat kuan vaigui a provarme, encara he de demanr hora, pero em van dir k a finals d'any tenen menys feina.

ahhhh! felicitats claras pel vestit, una cosa menys
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Ofelia » dt. nov. 07, 2006 4:13 pm

gracies ninet!! doncs aquest vestit et quedaria be..crec yo..perque et resaltaria el pit y como que te bastant volum..
Imatge
[/url]

Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninet » dt. nov. 07, 2006 4:26 pm

ofelia t'has provat el dalia? k es el matix k el newton pero to llis? también es molt bonic pero al no tenir chantilli es veu mes senzill pero la roba es molt maca.
t'has agafat mantilla o vel? jo no se emb k m'ho ficare pq m'agrada molt com keda la mantilla pero también tenia la idea de ficarme un bolero ( no se si l'has vist al cataleg de rosa clara i te l'has provat pero es una jaketeta de chantilli molt curta k sol cobreix les manigues i l'eskena) i com k en caso al maig m'aniria be pero amb la matilla ho vec molt carregat. (encara no m'ho he provat pero es lo k penso)
ninet

EntradaAutor: Ofelia » dt. nov. 07, 2006 4:35 pm

no, no m'ho he probat perque ja no estava a la tenda..pero si que semblava maco.. yo m'he agafat mantilla (de fet es la mateixa que va portar la paula echevarria a la seva boda...jjejejee! es que em sonava i vaig preguntar-li a la noia) i el llarguiiisima! :-)) :-))
Imatge
[/url]

Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninet » dt. nov. 07, 2006 5:40 pm

aixo anava a dir jo, es molt llarga, ja k tinc la Hola on surt un munt de fotos d'ells i la mantilla es super llarga. home el vestit es amb bastant vol i l' ha de cobrir tot
ninet

EntradaAutor: Ofelia » dt. nov. 07, 2006 5:46 pm

llavors suposo que he fet bona elecció no? :hmm:: :hmm::
Imatge
[/url]

Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: loqui » dt. nov. 07, 2006 5:52 pm

tu guarri tira para el post que luego me dices que soy abandonadora foril jajajjajaajajajaja malaaaaaaaaaaaaa
loqui
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6083
Membre des de: dc. març 22, 2006 5:42 pm

EntradaAutor: Ofelia » dt. nov. 07, 2006 5:54 pm

jajajajjaajajajajajaja!! oño mas pillao!! voy, voy!!!
Imatge
[/url]

Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninet » dt. nov. 07, 2006 5:58 pm

Ofelia has fet bona el.leccio, al menys pel meu gust
ja tens una cosa menys a pensar
ninet

EntradaAutor: Ofelia » dt. nov. 07, 2006 6:00 pm

ais si.. la veritat que dona tranquilitat, una cosa menys..
Imatge
[/url]

Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: rachel » dt. nov. 07, 2006 8:02 pm

Hola nenes! vaig estar a fa poc a rosa clarà i me'n vaig probar un parell però em veia massa "núvia". Estic esperant per tornar-hi a final de mes i em vull probar el natalia, que en penseu?? alguna l'ha vist?? jo el trobo molt original!
rachel

Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 9:34 pm

EntradaAutor: ninet » dt. nov. 07, 2006 9:25 pm

hola rachel!
ara mateix no se kin es el natalia pero tan aviat pugui miro la web i et dic el k en penso
ninet

EntradaAutor: Angelica » dc. nov. 08, 2006 8:24 am

Rachel et poso el Natalia, és molt original i si no t'agrada veure't massa de núvia és ideal, a mi tampoc m'agrada anar de princesita, i penso que aquest día has d'anar com ets tu realment i si t'agrada aquest estil jo t'animo i que te'l provis perquè segurament et quedarà molt bé, és molt original i no és el tipic, bona el.lecció!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-)

Quan tornaràs a fer la prova????

Jo vaig demà una altra vegada per ensenyar-li com em queda amb el vel a la meva millor amiga que és qui me'l regalarà ... oh! quines ganetes!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-)ok: :-)ok: :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Angelica

EntradaAutor: meta » dc. nov. 08, 2006 8:32 am

Hola noies!!! Jo vaig demà, la veritat es que estic molt nerviosa!!!!
Rachel --> El Natalia es molt originial i si realment no vols anar de princesa aquest model et pot quedar xulíssim!!
Claras--> El Niagra es molt maco, a mi m'agrada molt pero li treuria les maniguetes ja que jo hem caso al juny i pot fer molta calor!! (tot i que son molt petites)
Ofelia--> La mantilla et quedarà xulíssima, la meva germana va portar-la i la veritat que li va donar un toc diferent però a la vegada super elegant ( a part ningú s'ho esperava que anés així!!)
Fins després noies!!!!
meta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: Ofelia » dc. nov. 08, 2006 9:34 am

hola rosaclareras!!! :-)) :-)) :-))

rachel, es molt bonic el vestit!! si es el vestit que t'agrada i estas mes comode no t'ho pensis..es molt bonic y molt original!!! lo bo que te rosa clara es que n'hi han per tots el gustos!!

meta, el niagara queda precios!! y aquest si que es veu de nuvia nuvia! a mi m'agradava mes l'estil newton pero haig de reconeixer que el niagara queda precios!! lo de les manigues tens rao..jo si me l'hagues quedat li trauria les manigues perque jo tambe em caso al juny i ja t'hi pots imaginar el que es pot arribar a suar entre els nervis y les manigues! uf! a mes, una cosa que no m'agradaba d'aixo es que tal i com son les manigues no pots alçar els brasos perque es trencaria.. m'ho va dir la noia i tenia rao..no podia alçarlos! nonono!! pero sense les manigues i en palabra de honor maquisim!!

per cert angelica, han posat el teu a l'aparador de diagonal!! q bonic que es al natural!! pero molt mes que a la foto! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]

Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Angelica » dc. nov. 08, 2006 11:24 am

Jeje Ofelia quina gracia ... la veritat és que la model de la web no li queda massa bé el vestit però de totes maneres com realment es veu es posat i per mi és perfecte, elegant i finet!!!!! M'encanta el meu vestit =0-0-) =0-0-) i demà tinc unes ganones de tornar-me'l a posar amb el vel i les modificacions llastima que no portaré les arrecades, tot i que potser si em dona temps em paso a agafarles ... jeje :-)ok: :-)ok: :-)ok:

I estic amb tu que el millor de RC és que hi ha per tots els gustos i aixó és el millor perquè cadasquna trii el del seu estil!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Angelica

EntradaAutor: Bandi » dc. nov. 08, 2006 7:10 pm

EI noies!!!

Ja torno a tenir hora al RC!!! Hi vaig dimecres que ve!!! Tinc tantes ganes que vull que aquesta setmana passi volant!!! *.O.-O*

Avui he anat al metge i ja puc anar deixant les muletes... suposo que dimecres que ve ja podré caminar amb més o menys normalitat... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants