A nosaltres tambe ens agrada el digintal... pero desde la fira que no hem parlat mes, perque no hem tingut temps. Ara estic amb els vestits i em tornare boja!!!!
Us a aprofitat el dia noies, si em descuido en teniu tres pagines per mira!!
per cert...
[size=12]BENVINGUDA SANDRETA[/size]
Aissss, avui he anat a Novia d'Art i al Ribe Nupcial.
Estic feta un lio, pero dec ser masoquista o algo aixi, perque encara em vull complicar mes la vida i anar a Pronovias, a veure que veig per alli. De moment m'agraden un vestit de cada puesto que he anat, pero tots son d'estils diferents, aixi que no se no se... De preus, estic entre els 900 i els 1500... Trobo que 1500 es caret, i a mes si me l'han de regalar, perque em sap molt greu...
Tinc mal de panxa nomes de pensar-ho.
Bueno us dic els que m'agraden perque em doneu un cop de mà SISPLAU
no se com se fiquen fotos, aixi que us vaig cantan els enllaços:
http://www.pepebotellanovias.com/2006/indexwide.html ( per si no surt la foto, es la numero 22). Aquest m'el farien paraula d'honor que queda molt mes xulo. Per darrera queda guapisim!!! i amb una floreta amb plomes al cabell ja ni us explico... lo pitjor es que aquest es el de mes de 1500 euros...
Un altre:
http://www.noviadart.com/
d'aqui no em surt ficar-vos la foto, es el model Brazil... En aquest tens la cua que es pot treure, i a sobre els hombros porta con un coll doble, que quede xulisim. La tela es fantastica, no se que m'han dit que estava feta, pero que nomes la tenen ells.
I uns altre que m'agraden, de Casa Juana, que no surten a la web. Si teniu el cataleg que donaven a la fira, us dic els numeros...
el nº 110. D'aquest el que mes m'agrada es que te la cua de tul, agafada pel mig amb tres o quatre ramets de rosetes.
I el nº 113 D'aquest el corpinyo m'encanta, quede superbe, i te pedreria a la faldilla i la cua. Si fos per mi, m'agradaria el cos d'aquest i la cua de l'altre, pero no pot ser, no ho fan aixo de canviar...
Aquestos dos ultims, no se, hauria de tornar a mirar-me'ls perque ja no se com me quedaven... No queda malament fer aixo de anar dos vegades i potser no tornar????
Ja veieu que estic feta un lio, pero
gran!!!