Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 6:27 pm

Pues estem iwal... em deixava el pis... mira sempre podem anar a andorra!! almenys es l'estranger... jeje
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 16, 2005 6:45 pm

Jo també m'apunto al club de les "pobretes però alegretes!":-( ban : jejejeejej
ademes de tot això que dieu... nosaltres també ens hem de comprar cotxe! el que faltava : muaahhhh : :t:t:

Millor no pensar-hi, però es que son tantes coses.... uffff. Nosaltres també ens paguem la boda nosaltres mateixos, la meva mare em regala el vestit, pobretaaaaa, que bonica es uixxx :-()-)
I ara, a sobre, ens hem de comprar un cotxe, això si que és una p....ada!
A mi em feia il·lusió anar a Argentina, però....va a ser que no!
Quina rabiaaaaaa : muaahhhh : : muaahhhh :
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 7:06 pm

jo el vestit me le de pagar jo tambe...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 16, 2005 7:13 pm

anims noies!
tot es farà, poc a poc i ja ho veureu!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Una abraçada a totes
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 16, 2005 7:17 pm

oi tant! si ens casem es per que volem i en certa manera ens ho podem pagar no? encara que sigui nant justets... :-):-):-):
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 16, 2005 9:39 pm

Hola
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: granadella » dj. nov. 17, 2005 9:41 am

Hola!!

Al final no canvio la data. He pensat que per la meva mare a sera prou dur, nomes falta que sigui el mateix dia, encara hi pensarà més....

El vestit no en tinc ni idea. Em vaig mirar a la fira els de Casajuana, i em van agradar...ara es anar a mirar la botiga. També m'agraden els de l'aire collection. Però com que ma mare no sap res, i se que li farà ilusió, m'espero. Vaig mirant catàlegs per anar mes sobre segur, i mes directa, pero m'agradaria que m'hi acompanyés ella, aixi que...

Ja us vaig dir que estvem amb el tema invitacions, pq les hem de fer ja, pq anem a casa els seus pares per nadal (son de Palencia) i els hi donarem a ells. El meu noi volia que vinguessin aqui per reis, el dia de la peticion de mano, però no crec, així que ho farem per separat, primer uns pares i despres els altres.

Tema pasta, nosaltres també ens ho paguem tot.No se si algun pare regalara algo en concret, pq com que no ho saben,,,,

Es una passada el que pot pujar tot. Buf!! A més, nosaltres estem mirant per comprar un pis ara també, vaja, que estem movent papers pel tema hipoteca. Ara mateix estem de lloguer, i clar, en el fons es tirar els diners. Però aqui tot es tan car! Ja us explicaré el tema del pis en un altre missatge si voleu.
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 17, 2005 10:59 am

BON DIA A TOTES!!!!!!!!!

Montsesita, tens raó, el teu vestit ja l´havia vist. Però es que ja som tantes que no sé quin vestit és el de cadascuna. Quin desastre!!!!
És preciós. També me´l vaig emprobar i quede espectacular ficat.
Ja t´he enviat un email amb el meu. A veure què en penses.

Bueno, noies, he pensat que com estem totes una mica agobiades amb els gastos que tenim/tindrem...podríem fer un soparet baratet. Què us assemble?
A veure, proposeu dies. Jo no tinc gaires compromissos així que crec que qualsevol dia m´anirà bé.
Vaaaa!!!! animeu-vos!!! Uisshhh...quines ganes que tinc...
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 17, 2005 11:19 am

bon dia noies!!

jo tambe l'havia vist el vestit de la montsesita pero no el recordava; haurem d'actualitzar la llista de esglesies i restaurants i posarhi la foto también del vestit... jaja... quina feinada!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 17, 2005 2:16 pm

EEEIIIIIIIII NOIES!
Que passa avui? que esteu musties?
Amunt el post!
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 17, 2005 3:13 pm

Hola guapes!!!

Avui estic xoooffffff!!!!!
Quina desilusió avui. He anat a pronovias i no m'ha agradat res del que m'he emprobat... Els vestits macos, pero no em sentaven be, o jo no em veia gens agraciada. Petita he vist el teu al cataleg, pero no me l'he emprobat perque no ere el meu tipus, bueno, al final cap ere el meu tipus. Lo bo es que no m'he atabalat mes... Despres he anat a la Lluna de drap, pero hi havia una altra noia probant-se i nomes he mirat catalegs i tornare disabte. Que heu anat alguna a aquesta botiga? Que sabeu si esta be?
Dema al mati tornare a Casa Juana a probar-me els primers vestits, i mirare a veure si m'agrada algun altre, ara que se que altres tipus de faldilles tambe m'agraden. No se quina cara em faran pero bueno, jo necesito aclarar-me!!

No us expliqueu res vosaltres?
Com ho farem aixo de la quedada? Ara, despres de festes...? Jo no tinc problemes, si voleu quedar qualsevol dia despres de la feina, o algun cap de setmana... Quan vulgueu!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 17, 2005 4:21 pm

Hola xates! Si que esta apagat aixo si avui....
Potser es qeu no estaves inspirada Ilerda; i si prves de narhi una altre dia al pronovias?
:hmm:: :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 17, 2005 4:28 pm

Hola !!!

Primer de tot: Petita: m'encanta el teu vestit!!! quin tipaso que se't veurà. estaràs espectacular. aquests models tipus sirena m'encanten. >.-<: >.-<:

Ilerda: no t'agoviis per los dels vestits!!! Ja veuràs que quan menys t'ho pensis trobaràs el teu vestit. Jo vaig anar a la Lluna de Drap de Mollerussa, però he vist que els vestits son més cars del que realment costen. T'explico: vaig veure un model a la Lluna de Drap i desprès el vaig veure al Roqué Nupcial de Tàrrega el mateix vestit per 200 € més barat!!!! Aquí al Roque Nupcial de Tàrrega n'hi ha de molt bonics, tenen molts del Sant Patrick i segur que algun t'agradarà.

A mi m'agradaria fer uns xupitos personalitzats que he vist a la web: www.chupitum.com (a veure si us agraden). I
Bueno, noies quin rollo us he fotut, però m'havia de desfogar!!!
Un petonet a totes!!!!
Montsseta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 04, 2006 1:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Sandreta » dj. nov. 17, 2005 4:43 pm

Bona tarda noies!

Com va?¿ aiss els dineros que ens fan anar a totes de volit! en fin, com han dic, poc a poc s'anirà fent tot!! Jo es que fins que no tinguem el restaurant... pos como que no empeço a mirar res mes! aiss tan debo ens decidim ja akest cap de setmana! a mi es que em va donar un "palpito" amb la dida, no se, a veure diumenge que ens expliquen!

Aps, per cert, m'ha dit ma mare que no si qui a la boda van regalar un cd amb la foto dels nuvis impresa y era de música romàntica! que us sembla, es prou original, no?¿ i jo pensan pensant hasta s'hi podria posar les cançons que s'utilitzin per la boda, no?¿?!! una idea per tenir en compte, no creieu?¿! Una altra: una amiga de ma germana va regalar peixos saids o algo aixi, peixos lluitadors, y anaben com dins d'un saler, bastan gran! eren molt xulos, pero a ma germana se li van morir 2 abans de sortir del restaurant!

Jo ja us dic, de moemnt no miro res de res a part de restaurants que ja em te prou agobiada!!

Lo que crec que estaria be es que algú que s'hi entengues fes com una especie de llistat de tot el que hem de fer pas per pas, no se tipus:

1. Triar dia, esglesia, restaurnant
2. invitacions "x" mesos abans....
3. vestits...
4. .etc.. etc...

Estaaría be, per saber ,mes o menys que has de fer, o tenir un planing... no se... jo quan ja tinguem el restau. em fare una llisteta per no oblidarme de res....

i a mes y ha tot el lio del paperam que natros que ho fem pel civil... no se pas!!

Apa, si no s'em penja el dichoset ordenador, estaré per aki!!

Petonetss!!
Sandreta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 17, 2005 4:47 pm

jo vaig anar a una boda i em van regalar un cd amb la musica que van utilitzar a la boda :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 17, 2005 5:36 pm

Hola noies, mmmm quina morrinya!

Doncs això del sd amb la música de la boda, trobo que és un detall molt bonic, però potser ja està una mica vist, no?

Jo estic pensant en regalar uns potets de mel, ho vaig llegir pel forum que ho va regalar la Sibil·la, i ho trobo també molt maco, util i baratet!
Estic mirant per internet, però a tot arreu son pots molt grans o molt petits, continuaré buscant!

Ilerda, no et desesperis pel tema vestit, tu ves mirant tranquilament, hi ha un futimé de botigues de nuvia!
Jo, al final, aquest dissabte vaig al Tiara! tinc una curiositat >.-<: , no se com seran els vestits ni com em quedaran, els veig molt personals. Ja us contaré la experiència! (-O-:-)

Sandreta, jo no he anat mai a la Dida però me'n han parlat superbé! Si t'agrada, llença-t'hi de cap! (+:-)
Lluna2

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 7:22 pm

Hola noietes meues!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:19 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 17, 2005 7:37 pm

Aima shhhhhhhh! calla, calla, que si llegeixen els missatges es sentiran identificats! (Ho dic per lo de cotilla!) ::-) ::-) ::-)

Doncs jo no surto a cap foto de la fira, hi vaig passar però era molt tard :-( pero bueno, a la quedada no hi faltaré!

Me'n vaig que ja es l'horeta! Una abraçada :-()-)
Lluna2

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 7:38 pm

je je je...ja ho he fet amb aquesta intenció...
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 17, 2005 8:05 pm

Bones tardes xiquetes!!

Aima, ja he vist el teu vestit!! es molt guapo!! avans jo tambe pensaba en algo aixi, pero despres em vaig desidir per algo amb mes de cos, no se si m'explico, algo mes modernet, pero sense pasar-me... Pero m'agrada molt!!
Jo tambe vaig anar a la novia d'art, i em van emprobar un tipus amb corpiño, cua llarga... una pasada, estava molt romantica i guapa (paraules de la mare i la sogra) i alli vestida davant del mirall m'agradava, pero no se. Ara penso si potser tenia que probar-me tambe un altre tipus de vestit, ja diuen que potser el que et quedes no es el que pensaves, pero aquelles dones van anar directament per lo romantic. Bueno, potser torno i remiro algo mes...
Per cert, no se si ho vols dir, pero podries dir-me el preu del teu vestit?? Si no vols dir-ho aqui em pots enviar un privat? Es per fer-me una idea si el que m'han dit a mi es molt o esta be...

Xiquetes, dema torno a Casa Juana... tornare a probar-me els primers vestits i buscare algo mes, a veure si tinc sort!!!! Si ja dic jo que aixo es una bogeria!!
Crec que m'estic agobiant perque em vaig convencer que aquesta setmana que tenia de vacances escolliria el vestit, i se m'esta acabant i encara no el tinc...
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants