QUINE SE CASA EN NOVIEMBRE DEL 2007???????????????

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 06, 2006 10:39 pm

bruixeta! em sembla que ja em parlat alguna vegada. Oi que et cases a Can Baladia? És que em sona que vam parlar de la casualitat que nosaltres també vam anar a veure Can Baladia per casar-nos al novembre, però de l'any que ve... QUE Bé, doncs a mi la setmana que ve em faltara 1 anyet!!!!

PASSA-HO SUPER BÉ I ESTAREM PENDENTS DE LA TEVA CRÒNICA!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: bruixeta76 » dc. nov. 08, 2006 12:26 pm

Si ninou, sóc jo mateixa!!!
Doncs mira, em caso el diumenge 19 a Can Baladia, o sigui la setmana que ve!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH
Nerviosa??????????????
Home, doncs ara que ho dieu.....una mica si que començo a estar-ho eh!!!!!! jajaja.
Si si, ja us escriuré la meva crònica i us ho explicaré toooot!!! tooot, menys la nit de noces, és clar!!! jejejeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
bruixeta76
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dg. set. 03, 2006 4:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Flikina » dc. nov. 08, 2006 4:15 pm

Que et vagi molt bé la boda i que surti el : sol :
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: ninou » dv. nov. 10, 2006 4:01 pm

Flikinaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui et falta un anyet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina emoció, no?????? EL compte enrera!!!!!

Azzure, todavía no tienes fecha, no? No es por presionar que ya sé que el problema es el dinerillo....Bueno, tranquila que todo llega!

Per cert, la PSM no ha entrat més en el post i va dir que també es casava el dia 10 de novembre. O sigui que FELICITATS per ella per si algun dia torna a entrar!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Flikina » dv. nov. 10, 2006 8:51 pm

Si si ninou només em queda un anyet!!! :-) :-) :-)

Quins nervis, no sé perquè però ara m'ho he vist tot més a sobre, és que no tenim res de res. Sempre deiem a la família que: tranquils que queda més d'un any, però ja no és així. Espero que tinguem temps de tot.

Com que estava una mica nerviosa li he dit el meu xicot que hem de fer un planning i cada més alguna cosa, i l'hem fet je je quin riure. Al final ens hem atavalat buff quantes coses s'han de fer
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: ninou » ds. nov. 11, 2006 2:12 pm

No t'agovis!!!!! jejej, a nosaltres ens diuen el contrari: que anem massa ràpid!!!! no sé si ja vius amb el teu xicot, però nosaltres encara no i a més del casament estem acabant les reformes del pis.... O sigui que tot el que poguem fer amb previssió ho fem, i així els ultims mesos no seran tan estressants. Per exemple, ja fa 2 dissabtes que vaig a botigues a mirar vestits, i la setmana passada en vaig trobar un que....... :-)) :-)) :-)) , i avui torno a anar-hi per tornar-me'l a emprovar i mirar-me'l amb uns altres ulls.

Nosaltres també farem un planning aviat, però més que res el nostre planning és anar al ritme de les nostres nòmines!!!!!!

Bé, jo també tinc ganes de poder dir 12 MESOS!!! que guai! >.-<:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Azzure » dt. nov. 14, 2006 11:37 am

Hola chicas!!
Ninou veo que vas en busca del vestido eh? Qué tal, qué vestido te gustó?

Pues nada, nosotros no tenemos fecha todavía. Lo único que al final nos hemos decidido a hacer la subrogación. Estuvimos mirando en el ING y nos convenció, así que rellenamos los datos y nos avisaron de que nuestra solicitud había sido preaprobada! hoy viene el mensajero a recoger los papeles para cotejar la información y próximamente tendría que venir el tasador a tasar la casa. Si todo va bien luego tendríamos que ir al notario a firmar.
En fin que si sale todo como esperamos, pagaremos menos cada mes y encima nos van a dar un dinerillo que nos va a ir de perlas. Creéis que aún tendremos tiempo para pedir fecha en noviembre?
Nos han dicho que unos 20-30 días estaría prácticamente listo.
Ay niñas me estoy ilusionando de nuevo! >.-<:
Azzure
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: Flikina » dt. nov. 14, 2006 5:21 pm

Si que tens temps Azzure tot depen del restaurant que mireu, però segur que en trobeu algun.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Flikina » dt. nov. 14, 2006 5:41 pm

He mirat el calendari de Can Jonc (Aquí em caso jo, el millor restaurant del món je je) i 3 i 10(és el meu) de Novembre estan agafats. Però el 17 i 24 només estan prereservats, és a dir, uns nuvis estan interesants però encara no han donat la paga i senyal. Em sembla.

Si necessites algo ja ho saps
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: fagalu » dt. nov. 14, 2006 7:43 pm

Hola, hola!!

He tardado un poco en escribir desde la vuelta de mi crucero(New Flamenco, un barco pequeñito pero encantador, os lo recomiento) pero es que he enlazado una cosa con otra.5 dias antes de irme de viaje mi jefe me comenta que estoy despedida(que lo siente mucho pero es que la empresa no va bien, bla, bla, bla),como me marcho de viaje no he podido empezar a tramitar los papeles del paro hasta que he vuelto y encima el certificado de empresa es incorrecto y ahora tengo que esperar a que lo vuelvan a enviar desde Madrid.Además, llevo arrastrando un resfriado desde el dia 30.Por si esto no fuera suficiente, ahora me ha dado por pensar que el restaurante que he escogido(L'Encanteri en Vilallonga del Camp) esta demasiado lejos del ayuntamiento de Tarragona y como mis yayas son mayores es demasiado viaje para ellas asi que venga a buscar otro más cercano donde tengan salas pequeñas pa mis 25 invitados.El jueves voy a mirar uno que esta en el casco antiguo de Tarragona, se llama Palau del Baró y tiene buena pinta.Ya os contaré.
Mi único consuelo de esta semana es que el viernes es un dia especial,no sólo faltará un año para mi boda sino que mi pareja y yo hará 4 años que salimos juntos.

Enfin, me consolaré pensando en ello mientras busco trabajo en Tarragona.

Saludos y animos para todas las noviembreras y felicidades a Bruixeta que se casa este domingo.Espero que sea uno de los dias mas felices de tu vida,estaré esperando tu crónica
fagalu

Entrades: 115
Membre des de: dt. set. 12, 2006 6:38 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 14, 2006 7:57 pm

Flikina, em sembla que l'Azzure és de Ses Illes!!!!! no crec que busquin per casar-se per aquí, però segur que ens agraïrà el nostre interès!

Azzure, seguro que tendrás tiempo! Por cierto, en qué consiste la subrogación?

Filkina......que t'hauré de renyar....el millor restaurant del món mundial és el que he triat jo! jeje Can Ribas!!!!!! jejejejejejeeje (quines competències!!!jajaja ara en sèrio: Can Jonc, per les fotos que he vist és preciós!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 14, 2006 8:01 pm

Benvinguda Fagalu!!!!! (hem escrit el missatge anterior al mateix temps!), què és aquest desànim???!!!! Ja veuràs com trobaràs feina de seguida, i el divendres amb tota la màgia del dia t'oblidaràs del refredat!!!!
A veure si tens sort en la recerca de restaurant, perquè les iaiones no hagin de viatjar gaire. Ja ens explicaràs!
Un ramet de flors perquè t'animis!
:-()-)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Flikina » dt. nov. 14, 2006 8:02 pm

Merci Ninou, segur que el teu también està bé, però millor el meu je je

Espero que a les dos ens vagi molt i molt bé
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: ninou » ds. nov. 18, 2006 12:45 pm

NANI!!!!!!!!!!
FAGALU!!!!!!!!!!!!

Ahir va començar el nostre compte enrera! Ens queda 1 ANY !!!!!!!!!!!!!

Com ho porteu tot?
On us agradaria anar de viatge de lluna de mel?

Imatge
ninou

EntradaAutor: Flikina » dg. nov. 19, 2006 4:11 pm

SI SI compte endarrera.

Nosaltres sincerament encara no hem començat a moure gran cosa, ens agradaria fer-ho desprès de festes.
De moment només tenim el restaurant CAN JONC-Alella, i también vam trucar a la jutjesa de pau perquè ens casi un dia abans de la boda. Bueno también tenim el cotxe que em portara el restaurant és un HUMMER, és una sorpresa pert tothom, perquè no ho sap ningú. Tinc unes ganes de veure la cara que posa el meu pare je je. De moment no hem fet res més. Hem començat a mirar fotograf, viatge i vestit, per tenir una idea.

De viatge volem anar 15 dies a Nova Zelanda i 5 dies a Bora Bora, però ja es veure perquè és carissim. S'ha de mirar el moni moni

Qualsevol cosa ja sabeu!
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: fagalu » dl. nov. 20, 2006 8:04 pm

Hola!!

És veritat Ninou,ja ens queda menys d'un any!!jo de moment m'estic barallant amb la cerca de restaurant.He trobat un a prop de l'ajuntament de Tarragona que esà força be pero encara no m'he decidit.

Els meus plans pel viatge de noces no són massa espectaculars,com que no hi ha gaire pressupost anirem a les Canàries i potser a Madrid a fer una visiteta a Faunia(a mi es que m'encanten els animals i tinc moltes ganes d'anar-hi).

Per cert Flikina, he fet una breu visita a Nùvia de Baraïsa i a part de donar-me uns catàlegs i recordar-me que s'ha de trucar per demanar hora, la senyora m'ha confirmat el que ja suposaba, els preus dels vestits estan entre els 1500 i els 1800 euros aproximadament.

Per ara aixó és tot, continuaré informant desde Tarragona
fagalu

EntradaAutor: Tuka » dc. nov. 22, 2006 6:39 pm

Hola noies!!

Una mas a la lista de las de noviembre, nosotros nos casamos el 3 de noviembre de 2007 en el Paratge. Como bien decis empieza la cuenta atras, espero que el tiempo del año que viene por estas sea tan veraniego como este.
Tuka

Entrades: 40
Membre des de: dt. set. 19, 2006 7:09 pm

EntradaAutor: fagalu » dc. nov. 22, 2006 7:31 pm

Hola Tuka!!
Bienvenida a este post!!
fagalu

EntradaAutor: ninou » dc. nov. 22, 2006 7:45 pm

Hola Tuka!!!!!!!!! Benvinguda!! ai, sí tant de bo faci aquest temps l'any que ve!!!
Actualitzo la llista!

Tuka: 3 Novembre, El Paratge
Flikina: 10 Novembre, Can Jonc.
Azzure: (10 Novembre?)
PSM: 10 Novembre, Vil·la Minerva
NANI: 17 Novembre, Mas de Sant Lleí
fagalu: 17 Novembre, (Tarragona)
ninou: 17 Novembre, Can Ribas de Montbui

Que guai! això s'anima! explica'ns, explica'ns ja tens mes preparatius?

Fagalu, ja t'has decidit pel restaurnt? Nosaltres tampoc sabem quin pressupost tindrem per anar de viatge. Ens agradaria EEUU, pero ja veurem si podrem...però si ens hem de quedar per aquí més a prop, no em fa res! QUe tingueu molta sort amb els vestits! jo també vaig xafardejar núvia de Baraïsa però no acabaven de ser del meu estil....

Flikina, quin tros de viatge!!!! Uns amics han estat a Nova Zelanda i diuen que és genial i la Polinèssia ha de ser fantàstic! però es clar, tot val molts diners.... Que guai el Hummer!!!! ja he vist fotos pel foro d'aquest cotxe que lloga Can Jonc! és molt original! Necessitareu una escala per pujar-hi!!jajajaja és molt alt! i moooolt original!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Flikina » dc. nov. 22, 2006 11:43 pm

fagalu merci, ja deiem nosaltres que eren masa barats. El dia que hi vagis s'hi t'enrecordes pots preguntar el preu de dos models: el dama antic NO el d'aquest any i el Lancelot o algo així. Són els dos models que m'agraden.

Ninou, el que està segur és el restaurant i (quasi segur) el Hummer. Però el que no està gens segur és el viatge, això és el que ens agradaria, però tot dependrà del moni moni

Benvinguda TUKA! Una més a la llista

Ens parlem wapes! Espero veures per aquí eee
Imatge
[/url]
Flikina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007