Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 08, 2006 2:54 pm

Exacte! Trobo que és lo millor!!! Jo també, quan vaig anar a preguntar sobre les hipoteques i els hi deia que volia unes condicions tots deien que primer ho havien de mirar, que no sabien, que no podien en canvi quan em van trucar per dir-me les condicions un banc i els hi vaig dir que no que segurament el fariem on estava la casa hipotecada més que res perquè no haviem de pagar comissió d'obertura i em van facilitar bastant les condicions des de un principi, si que no totes, però era més que els altres, llavors l'altre banc va i em diu que si volia llavors m'ho faria més bé, tu creus si li hagués dit que si des del principi no m'hagués fet cap modificació en canvi quan li vaig dir que ho faria per una altre banc llavors va dir que m'ho podia fer millor. Vaig agafar una cabrejada, tu et penses que han de fer-ho així, clar i com jo segur que algú o altre haurà caigut. I la veritat amb le banc que estic estic la mar de contenta perquè en cap moment em vam possar cap impediment, tot al contrari!!! Es que n'hi ha cada un!!!

Bé, espero que es solucioni tot!
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 08, 2006 3:04 pm

espero que si, pel be de tots, a mi em costa moltissim emprenyar-me i avui el santi diu que l'asusto... com que la noia del banc ja fa temps que em coneix suposo que fa que se m'hagi xotat com ho ha fet, per que no coneix a la "rousi mala" pero dema si porto el cabreig d'avui es cagara patas abajo, despres tornare al meu estat de tranquilitat i bon rollo natural en mi ^_^
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:22 pm

molt bones a totes!
no em parleu d'hipoteques que ami tambe m'agafa mal de panxa.......
ja tenim gas al pis!!! dema neteja i dimenge quan tornem de l'escapadeta de finde ja ens hi quedarem a sormir!! :-)ok: =0-0-) :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 08, 2006 3:26 pm

Ei, molt bé a28!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: però ja teniu llit???

Alzina, no t´hauries de morir mai!!!!!!!!!!!!!!!! Moltíssssimesss gràciessss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:28 pm

portarem el matalas on estem ara i en una setmana supso que ens arriba el altre llit
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alzina » dc. nov. 08, 2006 3:30 pm

:-(

na pas de quoi.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:33 pm

que dius alzina????

noies i noi no hem d'arribar a les 1000 pagines abans de acabar l'any?? doncs ja cal que ens posem les piles xatos!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

nosaltres anirem un momentet a la fira divendres a la tarda! sabeu a quina hora obren? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:36 pm

arween xata no ens penses passar la cronica ni per privat????..... :o-o:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alzina » dc. nov. 08, 2006 3:36 pm

ji ji res coses meves... vol dir de res.

Nosaltres anem de boda el dissabte. Ha caigut una parella de les que els hi van donar ninos >.-<:
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:37 pm

ja ho sabieu quan els hi vau donar??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:40 pm

jeian tinc un misatge per tu desde fa dies a la bustia de sortida, que no l'has rebut? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 08, 2006 3:49 pm

No ho he entès Alzina.......que s´ha desfet una parella de les que vau donar ninos a la vostra boda????? o que s´ha desfet una parella a la que els hi anàven a donar ninos a la boda d´aquest dissabte??????
Ostres....quin lio m´he fet jo soleta.......jorrr.... :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dc. nov. 08, 2006 3:49 pm

Hoooooooola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estic super contenta!!!!!!!!!

AQUESTA TARDE ANEM A RECOLLIR L'ÀLBUM

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:50 pm

no dona! jo he entes que aquest dissabte van a una boda els novios de la qual els hi van donar els alzines la figureta!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 08, 2006 3:52 pm

BIIIIEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIIIEEENNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!! ENHORABONA APOLLONIAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! QUINA ILUSIÓ NOOOO?????!!!!!!!!!!!!!!!! AIXÒ S´HA DE CELEBRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:53 pm

[color=green]eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que be apolllonia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/color]

et passara un cd amb les fotos?? aixi ens les podras posar.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 08, 2006 3:54 pm

Aaahhhh.....calla, calla....a28, que ara que m´he tornat a llegir el missatge de l´Alzina ho he captat!!!!!! jolines.....doncs si que estic espessa avui.....je,jie!!!
Vale!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:54 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

visca l'apollonia i el seu album!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dc. nov. 08, 2006 3:55 pm

Estic histèrica!!!!!!!!!!! Només faig que patir a veure si ens agradarà!!!!!
Quines ganes que arribin les 7!!!!!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 08, 2006 3:55 pm

volem fotos...........
a28
forofa de l'any
forofa de l'any