Autor: Rosana » dj. nov. 09, 2006 10:15 am
ho tornare a deixar clar, i aixi también deixo l'altre temeta de banda, el que vaig dir ahir es que la gent no es objectiva, sempre hi ha algo de subjectivitat, que la apollonia li caigui be a la professora no vol dir que la pofessora seva l'aprovi per la cara, jo mateixa he suspes uns quants que em queien genial, l'unic que pot passar es que si comet algun error xorra, vaig posar l'exemple de 1+1=3, que en comptes de descontar-li una decima igual no ho fa, encara que jo no m'arriegaria a provar si descompta o no, pero si fes un error de concepte de l'assignatura o de no entendre el problema no li posaria un punt per caure-li be, a mes, la apollonia esta fent una enginyeria i juntament amb fiscia i mates, les enginyeries son de les carreres fortes que si vals la pots treure i sino vals es com donar-te cops a la pared, per molt que li caiguis be al professor, amb aixo tampoc vull dir que les altres carreres siguin tirades o no siguin tan bones, sol que en les altres amb molt de treball y anys te les pots treure, encara que no serveixis per lo que estudiis
Rosana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 09, 2006 10:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.