Autor: Rosana » dj. nov. 09, 2006 1:29 pm
ara que estic animada i ja se m'ha passat la depre us conto tot lo que ha passat:
us recordeu que ahir la entitat en la que tenia que fer la hipoteca ens havia dit que no podriem firmar el dia que ens tocava per que no havien tingut temps de fer el papeleo (nosaltres li vam portat tot a finals d'agost-principis de setembre i hem de firmar el 23 de novembre) bueno, deixant de banda aquestes coses, pues avui ens presentem, em solta que jo, que a tots els bancs que vaig anar a mirar els hi deia que la hipoteca era a mitjans de novembre, per que es lo que m'havien dit, pues la tia em solta que jo li havia dit que era al desembre... (jo amb les mentires sobre mi no puc, es superior a mi) a mes li hem preguntat si podriem firmar el dia 23 i ens ha dit que no ho veia gaire segur per que NO estava tassat encara (aixo también es una historia llarga de comptar per que erem la unica entitat que no havia anat a tasar per que els del nostre banc volien uns papers que no existeixen)
aixi que hem arribat a la uni i hem anat a la oficina del banc santander (que per cert, supersimpatics) i ens diu que encara que es una mica just podem firmar el dia 23 aixi que truco a ibercaja i li dic que s'anul·la tot i em solten que he de pagar la taxacio que ja esta feta (cosa que mitja hora abans no estava feta) i ens deixa entendre que es un paston, ala, a trucar al tio del santander per dir que no fes res i el tio en plan, no passa res, no us preocupeu, lo important es el pis, que no es una tonteria,... i aqui em sentia com una merda per que els del banc que s'havien portat be els tenia que dir que no i als que s'han portat malament guanyaven i estava a punt de plorar i tot, em sap greu fer marranades a la gent que es porta be amb mi... en fi que se'ns ocorre preguntar quan pot valdre una taxacio i ens diuen que sobre els 250 euros i aleshores hem decidit pagar-los contentissims per canviar-nos, a mes el del santander ens ha dit que si la tenia la podria utilitzar i anar mes rapid a fer els tramits i no la tindriem que pagar a ells, pero la de ibercaja ens ha dit que fins dema a ultima hora no la podem anar a buscar, aixi que truco i el del santander em diu que si la anem a buscar dema a les 2:15 fins el dilluns no podra fer res i nosaltres li hem dit que ho taxesin ells, que al cap i a la fi 250 euros no ens porten en lloc, millor poder firmar el dia, ah, i la de ibercaja se'ns ha posat superborde en plan, he fet tot el papeleo per a res i coses d'aquestes... quin papeleo ha fet? no podiem firmar el dia que ens han dit per que ella no havia fet tot el papeleo
Sento el rollo que us he pegat