Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 09, 2006 5:07 pm

Tranquila petita, quan tel donaràn a tu nosaltres ja estarem aburrides de album!

Ei, que fort lo d'aquest xiquet eh! ufff, m'he quedat de pedra!
Es veu que no tenia ni antecedents ni res, que igual no és cap ajuste de cuentas. I diuen que estava casat i amb una neneta i tot.
Quin greu, es que ara no podrem ni anar pel carrer a Lleida? amb lo tranquileta que sempre ha estat i ara què passa?
:--(
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 09, 2006 5:07 pm

si....però tú t´has casat fa un mes com aquell que diu.......i a més....ja tens les fotos del pre-boda.....que jo..ni això..... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: alzina » dj. nov. 09, 2006 5:08 pm

Hooola

Bueno ja m'he trasladat de despatx, on estic ara veig l'autovia, el solet ... i no hi ha poli. :-)ok:

Jo el rollo aquest de les matematiques modernes cada vegada l'entenc menys: Si tenemos en el conjunto A un tomate y en el conjunto B otro tomate la suma del contenido de los dos conjuntos es 3 tomates :-( i aixo a la universitat ho accepten!!! i pensar que de petits ens fotien amb el regle a la ma per no dir que 1+1=2.

Cuan vegi a la meva germana li exposare aquest problema (te un doctorat amb quimica) a veure si tambe em diu que sume 3 tot i que no crec que la xupes gaire mentre estidiave.

Rosana. Al costat del botonet Trametre n'hi ha un altre que diu Vista Preliminar, fes-lo anar si us plau.

Crec que una carrera no es un regal de les firetes es mes serios, i algu pot pensar llegint els comentaris d'una profesora que els titols a la UDL estan d'oferta 2x1, la d'informatica la regalen al mc. donalds i contant xistes? o anant al cine?

Ho sento si no ho dic revento.

Un altre rato us contare lo de la multa que m'ha fotut la GC per no posar l'intermitent. : sgra :
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 09, 2006 5:09 pm

Què dius Lluna2???? :-( :-( :-( estava casat i amb una neneta?????? quin pal.......
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 09, 2006 5:09 pm

us ho posen al mateix album??

pues a veure si s'hauran equivocat de persona....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: EDAE » dj. nov. 09, 2006 5:10 pm

Jo tampoc el tinc Petita!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 09, 2006 5:11 pm

Petita,
jo el tinc ara perque la fotògrafa se'n va encapritxar del meu per a la fira, que si no....... ::snpy:: ::snpy:: ::snpy::
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 09, 2006 5:14 pm

que be doncs! :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 09, 2006 5:15 pm

Lluna2, si dissabte estàs a la fira.....ves a l´stand del meu fotògraf i fes-li això: :t:t: :t:t: :t:t: :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-: je, je, jeeeee!!!!!!!

Què t´ha passat Alzina???? t´han fet una recepta els agents??? :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dj. nov. 09, 2006 5:18 pm

a veure, lo que volia dir es que hi ha errors que son tonteries causades pels nervis, lo de 1+1=3 es un error que li va passar a un fent l'assignatura de fisica que tenia que passar un circuit de tevenin a norton i ho va fer tot be i al final al sumar dos resistencies d'un ohm va posar aixo, es veia clarament que el tio sabia bastant de fisica per tot l'examen i quan fas un examen perfecte i l'unic error es aixo pues el professor de fisica i jo también ho faria va pensar que era un lapsus pels nervis de l'examen i li va posar el 10 per que tot lo demes estava perfecte i explicat.

No vull dir que a la udl es regalen titols, ni molt menys, es mes he estat en la UB i en la URV i la UdL demana bastant mes que altres, sol dic que al igual que tu si tens un amic i un forani, una mateixa frase a l'amic li pendras millor que la del que no coneixes de res, sol dic aixo, a veure, no vull dir que si et cau be un alumne/a l'aproves i sino el suspens
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 09, 2006 5:18 pm

No pateixis petita, amb un cop en tindrà prou! :t:t:

Alzina, qué t'ha passat? .(*.*).:.. ::-)
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 09, 2006 5:21 pm

Rosana, no liïs més la troca ::-)
Lluna2

EntradaAutor: Rosana » dj. nov. 09, 2006 5:25 pm

i abans transmetre ja ho faig lo de fer primer vista previa, suposo que ho dius per que a vegades surt que he editat algun missatge varies vegades, aixo ho faig per que hi ha cops que dic una cosa que en la meva ment esta clarisima i se el que vull dir i al llegir el missatge crec que ho dono a entendre als demes, pero hi ha cops (per exemple aixo de que els professors no som del tot objectius) que es malinterpreta o es dona masa enfasi a coses que igual no en tenen tant i per aixo intento modifircar-ho per a que si algu ho llegeix mes tard ho entengui millor, i alguna altra vegada he eliminat coses de la meva boda per que he tingut algun que altre espia pel foro i no vull que es sapiga gaire cosa de la meva boda, i alguna vegada rellegint els missatges he vist fallos que em feien molt mal a la vista, no se si es per aixo que m'ho has dit, si es per alguna altra cosa dis-m'ho, ja intentare no fer-ho, no tenia intencio de molestar-te amb aquest comportament, en serio ho dic
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dj. nov. 09, 2006 5:26 pm

lluna tens tota la rao del mon
Imatge
Rosana

EntradaAutor: alzina » dj. nov. 09, 2006 5:31 pm

Doncs al plegar de treballar dimarts al vespre entro a l'autovia igual que sempre i trepo cap a casa de cop veig un cotxe que s'atança a tota pastilla i se m'enganxa al cul del cotxe meu, jo estava adelantant uns camions i m'aparto perque pases i el tio aquest es quede al costat fins arribar a la sortida de l'autovia, a la rotonda de la sortida intente adelantarme i jo que ja no ho tenia gaire clar començo a acelerar per perdre'l de vista i llavors engege tot un munt de llumetes blaves dins del cotxe i jo dic: ostras aixo es tunning nennng!!! noooooooorrr la Guardia Civil... total que m'adelante, mes tuning pero ara amb llumetes vermelles i al radere apareix un altre cotxe amb reforços, i ja cuan me tenien rodejat paro i despres de xerrar un ratet i treure tot els paperots me deixen marxar amb un paperet per colaborar amb el sou del Zapatero.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 09, 2006 5:35 pm

Alzina, pues si vas fer una estampida en tota regla! .(*.*).:.. .(*.*).:.. .(*.*).:.. .:<!... .:<!...
Lluna2

EntradaAutor: alzina » dj. nov. 09, 2006 5:43 pm

Coll..ns i tu que haguessis fet? jo estava acollonit. Que es fotin a perseguir-te sense cap identificacio a veure si no t'agafe de tot. Encara hen va dir que sort que un camio no hem deixava seguir adelantant que si no no m'agafen. No et fot, segur que no m'haguessin agafat.

Fa cosa de uns tres mesos a un client el van intentar fer parar uns desconeguts per robar-li el cotxe al mateix lloc.

Costa poc identificar-se, podien haber posat les llums abans, es que te collons la cosa que hem van parar a la rotonda del Bar Juanito, hem van perseguir uns 5 km.

Total per no posar l'intermitent per entrar a l'autovia. Bueno la cosa ha quedat amb 100€ i no hem treuen punts.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 09, 2006 5:49 pm

haver-los-hi ensenyat la cuixa homeeeee! (-O-:-)
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 09, 2006 5:53 pm

jolin alzina.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 09, 2006 6:19 pm

jo a veure si mhi poso ja amb el carnet.... :o-o: ::-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants