Autor: magic » dj. nov. 09, 2006 9:24 am

Autor: estefi » dj. nov. 09, 2006 9:35 am

Autor: Visitant » dj. nov. 09, 2006 9:45 am

Autor: Naylacris » dj. nov. 09, 2006 10:00 am

Autor: gblanch » dj. nov. 09, 2006 10:10 am

Autor: Rufi » dj. nov. 09, 2006 10:20 am
Autor: Nneta » dj. nov. 09, 2006 10:22 am
Nneta ha escrit:NNETA (Anna)
Pel q veig som mooooooollllttttt semblants… A mi també m’agraden les coses hippys com la Mirita : les espelmes, l’incens, els cremadors d’aromes, les arrecadetes de bisuteria o les pulseres i collarets ètnics, tota mena de bosses i els mitjons de ratlles… si… són una de les meves debilitats…. ben ratlladets i de colors, molts colors…. Xo en realitat tinc tbé un color favorit : el groc i un número : 6
Ummmmm... q més.....ai si! em tornen boja els gats, si si.... els gats de veritat, de peluig, en un llibre, en un poster o postal.... tots els gatets....jejejej....
També m’agrada la xocolata (bbbuuufffff si m’agrada…..) però amb llet i les llaminadures em tornen bojaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
M’agrada moooooooooollllllllllllltttttttttttttttttt la història i conèixer noves cultures i costums... tot i q jo no en sóc massa de tradicional… Ah! I tbé sóc fanàtica del básquet! El meu equip és la Penyaaaaaaaaaaaaaa
I crec q ja ta, no?! No direu q no us ho posso fácil, eh?!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Patry » dj. nov. 09, 2006 12:25 pm
los pendientes me gustan mucho, pero casi nunca llevo porque no me acuerdo de ponermelos.

Autor: Visitant » dj. nov. 09, 2006 3:42 pm
Autor: Bloomie » dj. nov. 09, 2006 4:19 pm
SIL77 ha escrit:Allá voy!!!! mi número preferido es el 5.
me encantan los bolsos y todo lo relacionado con tous.
me gustan mucho las velas.
odio el olor a incienso (me da ganas de devolver)
me encantan los bolis y todas las cosillas relacionadas con papelería de Jordi labanda.
Me gusta muuucho todo lo que huele a vainilla.
Me chifla la lectura,sobretodo de Lucía Etexebarría.
Soy fan de Alejandro Sanz y David Bustamante.
Mi color prederido es el azúl.
Mi actor preferido es javier Bardem.
Soy forofa del Betis.

Autor: alse » dj. nov. 09, 2006 4:44 pm

Autor: MARICRIS » dj. nov. 09, 2006 7:03 pm

Autor: Alyssea » dj. nov. 09, 2006 7:13 pm
Alyssea ha escrit:ALYSSEA
Pues a mi m´agrada molt tot el que tinga algo de vaca (taces, bolis,...) i de winnie the pooh.
Maquillar és una de les meues pasions, encara que soc mestra d´infantil, però no descarte estudiar estética en un futur.
Els llibres de Danielle Steel o d´aquest tipus (històries d´amor) i la cuina em xiflen.
Els meus colors preferits son el negre i el rosa.
Sóc fanàtica de la roba, una "fashion victim" jejejjeje ara menys però abans era quasi una "compradora compulsiva"
Ahhh!! Ara que he vist el post de la peke rubi, per si decas, no fume (es un detall que pense que hem de posar)
Encara que sóc feliç en qualsevol cosa que em regalen i siga sorpresa, em fa molta ilusió.

Autor: Bloomie » dv. nov. 10, 2006 9:38 am
SIL77 ha escrit:Bloomie!!!! Viva el Betis man que pierda!!!![]()
![]()
![]()
Autor: criste » dv. nov. 10, 2006 1:52 pm