Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Marieta » dj. nov. 17, 2005 8:27 pm

Ciao nenes, que abandonat que tinc el foro...pero es que tinc tanta feina...

Jo tame vull verue vestits de novia!!!! Accepto privats!!!!

Quina gracia Lluna qeu vulguis fer lo de la mel també!!! Jo el que passa es que ho trobu molt car, quasi 3 euros!!! Anire a mirar al tugues si fan algo bo i mono de xocolate.
Pero si em dius a quines pagines webs ho mires LLuna jo també li donaré un cop d'ull.Gracies guapa!!

bé, un peto molt gran a totes!!!!
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Marieta » dj. nov. 17, 2005 8:30 pm

Ah me descuidat una cosa molt guai!!! Aaquest matí he anat al Rosa Clara. M'han ates superbé, he quedat contentissima!!!! Ja seq l'estil que tenen no es com jo el volia pero m'he vist tan guapa... us fico una foto.L'unic problema es que no em vilia gastar tant...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Marieta

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 17, 2005 9:11 pm

Hola marieta!!
Aixi estem totes, no ens volem gastar tant!! es que els preus son una passada!!!! jo al Rosa Clara ja no he volgut anar, perque ja sabia que els preus eren alts, no fos cas que m'agrades algun...

Jo encara no l'he triat, pero vaig ficar ahir (ara ja no se quina pagina) un que em vaig probar de Pepe Botella, de la Ribe Nupcial. Al final no se si m'el quedare, pero agradar-me, em va agradar molt!!!
Quan ho tingui decidit, sereu les primeres a saber-ho!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 9:22 pm

vcvcxvcxvcx!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 9:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 9:23 pm

un altre
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 9:24 pm

el d'abans m'encanta!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 9:25 pm

un altre
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 9:26 pm

mes
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 9:27 pm

aquest es superelegant,precios...pera mi...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 17, 2005 9:46 pm

ytyuytu
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 17, 2005 10:03 pm

Hola!!!!
Ei Aima, pues la veritat es que M'AGRADA MOLT el teu vestit. Estaràs guapissima!!! Però la veritat és que, quina nuvia no n'està de guapa??? (-O-:-)
Tu et recordes del meu vestit que el vaig penjar aquí? Qui no se'n recordi li envio en un privat.
Ahir el meu novio em va dir que havia vist el meu vestit aquí al foro (va veure que escrivia que l'havia penjat) Quasi m'agafa un soponsio!!! Al final em va dir que era broma. Això espero... : muaahhhh :

De detallets penso que fer algo que es menja... no se. Prefereixo un record útil i que duri... Jo el més segur que faci lo dels xupitos però esperaré anar aquest cap de setmana a la fira, que hi seran i veure'ls bé. El dilluns ja us explicaré.

Per cert, a mi em sembla guay fer una quedada, fins i tot anar a sopar, però a mi em va bé dissabte a la nit (perquè a Lleida vinc el dissabte al matí). Però tinc un altre problema... si ho fem a Lleida ciutat jo no tinc cotxe per venir de Bellpuig. :--(
Tinc una altra proposta: ja que som unes quantes les lleidatanes que vivim a bcn, perquè no fem la quedada a barcelona?

Bueno guapetes, fins aviat!!!
Montsseta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 18, 2005 10:09 am

BON DIA XIQUETES!

Marieta, estic amb lo de la mel, 3 euros? noooooo! els que he mirat jo son més barats.

He mirat uns que son del Perelló, http://www.melmuria.com
Aquest està bé perque nosaltres el tenim de camí a la platja on anem a l'estiu i ens vindria de passada per recollir-ho. Els hi he demanat pressupost dels pots més petits i surten a 0,87 euros! el que passa és que són de 50gr i els trobo massa petits, de 150gr no en tenen.
Però em va agradar perque serien: mel d'azahar, de romaní, de mil flors... variaded!

També he demanat pressupost a uns de Lleida, de Os de Balaguer. Aquests els tenim apropet! però encara no m'han contestat. La seva web és http://www.alemany.com

I un altre, que son de Girona i aquest crec que si que els fan de 150gr i surten per uns 1,80 euros. Pel tema transport, suposo que ho poden enviar i ja està. La web és http://www.entretodos.com/mel/

Valla rollo t'he pegat eh! Bueno guapa, ens anem informant!
Una abraçada
:-()-)
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 18, 2005 12:07 pm

BON DIA!!!!

VISCA!!! JA SOM DIVENDRES!!! OE OE OE OE OE OE!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

No digueu res del meu vestit per aquí foro!!! Es que tinc espies per tot arreu!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 18, 2005 12:21 pm

Hola Aima,
a mi personalment no em sap pas greu! per mi, endavant!
Ostres! si les tres fessim el mateix detall, i fessim la comanda juntes, ens farien un bon descompte oi?
Els de Muria em van dir que em farien un 10% de dte.
Lo de els gerrets de ceràmica suposo que es dispararàn de preu. Jo havia pensat en comprar els pots sense etiquetar, adornar-ho jo mateixa amb roba de sac i rafia i personalitzar les etiquetes, la Sibil·la crec recordar que ho va fer així, pero ara no trobo el post on va posar la foto!

SIBIL·LAAAAA, penjans la foto del teu detallet, que volem fer una copiada com una casaaaa! Si no et sap greu, es clar!

Fin del rollo! :-)(:-)
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 18, 2005 12:27 pm

Hola guapes!!!

Anem per parts!!!
Quedada. A mi no m'aniria gaire be quedar a barcelona, una mica lluny. Si es per que no teniu cotxe no patiu, segur que alguna de les que tenim os podem anar a buscar i portar despres. Ara mateix no se per on cau Bellpuig, pero segur que no es problema, si fins i tot podriem quedar per alli, no?

Lo dels detallets de la mel, em sembla molt xulo i original, jo perque ja tinc los meus abanicos, que si no m'ho pensaria, i al preu que heu dit esta força be!!!

I ara, >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

¡¡¡¡¡¡¡ SSSIIIIII JA M'HE DECIDIT PEL VESTIT !!!!!!!!!

Per fi!!!! ja ho tinc clar!!!! Que ja ho tinc reservat, he pagat la senyal, m'han pres mides!!! i a esperar fins al març.... (aixo es lo pitjor)
Al final, com m'havia oblidat dels que m'havia emprobat a casajuana, he tornat aquest mati, (en comptes de la sogra ha vingut una cosina, a veure si amb uns ulls diferents....) I total, que m'he tornat a emprobar els que ens havien agradat, i ja esta decidit!!!
No us dono mes detalls per aqui, si voleu us paso la foto amb un pribat, ok? ja em direu!!

Ains estic mes contenta!!! m'he l'he probat amb un vel a conjunt i ere completament diferent, quedava superxulo!!!
Buff menos mal, m'he tret un pes de sobre!! No ha surtit tan car, com els altres que havia vist, pero bueno es porte poquet si contem el vel (que puja un bon pico!!!!) Al menys m'han regalat el coixi de les aliances...

:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 18, 2005 12:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 18, 2005 12:29 pm

Hola!!!!
Nenes...estic fins a les celles de feina!!! :--(
No puc ficar-me massa rato aquí. Dilluns i dimarts tenim inspecció a l´empresa i no m´acabo els papers. Així que fins dimecres no tornaré a entrar per aquí. No sé si ho podré suportaaarrr!!!
Montsesita, gràcies. M´en alegro molt de que t´hagi agradat el meu vestit.
Per cert lo dels xupitos: UNA PASSADA!!! :-)ok:
Lo dels tarrets de mel també és superoriginal!!! A més les que ho feu així una mica medieval us quedará perfecte!!
Dissabte que vé no em va bé la quedada així que voto:
10 de desembre ó 17 de desembre
Què us assembla? per cert, a mí a Barcelona...em va fatal. Més que res pequè jo soleta a BCN amb el meu cotxe no m´hi fico ni boja!! segur que em perdria 40 millons de vegades perquè no em conec res d´allí.
aisshhh....no puc escriure més....un petonet per a totes!!! :-))
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 18, 2005 12:32 pm

Ala!!! Enhorabona Ilerda!!!!!!!!
Qué béeee!!!! Bieennn!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Jo el vull veure!!!! Ara t´envio un privat amb el meu mail, vale?
Jo també m´he quedat un velo, i al principi no estava gaire convençuda però quan me´l vaig veure ficat....et veus més nuvia no?

Enhorabona!!!! Guapa!!! :-)ok:
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Toni » dv. nov. 18, 2005 12:51 pm

Hola Lleidetanes..
hem actualitzat l'anunci d'Art Fang a www.guianupcial.com/detalles amb nous detallets i cosetes.
tambè teniu la llista de les botigues que tenen..
ens veiem :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 18, 2005 1:05 pm

Hola nenes!!!!

Que guai que ja tinguis el vestit Ilerda. M'he l'enviaras amb un privat?per fa per fa...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Marieta » dv. nov. 18, 2005 1:14 pm

Hola!!!

estic a tope de feina, aixo de ser pluriempleada acabara amb mi...pero lo que sigui per pagar la boda...

Ah, Lluna2, lo de la mel superguai, megasuperarxigracies!!!!!!!!

Jo també vull veure el teu vestti Ilerda, m'enviaras un privat?

per cert, us volia dir que no digueu boda medieval, que us semba si ho diem en clau i li canviem el nom pe BODA RUSTICA? aixi si algu del nostre entorn xafardeja no sabra lo que estem preparant.

be, hasta lueg!!!!!
Marieta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants