Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 18, 2005 1:23 pm

hh
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 18, 2005 1:28 pm

Aima, Marieta, ja us he enviat la foto del vestit, a veure que us sembla!!!
Besets!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

Hola guapes!!!!!!!!

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 18, 2005 1:43 pm

Hola a totes. :-)
Es la primera vegada que he entrat a NUVIS LLEIDA.
Conec a la Petita i la Mari16 que em van contestar alguns missatges i m'han recomanat aquest apartat. Esta molt be :-)ok: :-)ok:

Jo em caso el 19 d'agost a Cervera i despres venim a fer el convit a Lleida a la "Finca Prats".

No sé vosaltres pero a nosaltres el que mes ens esta costant es trobar alguna invitacio que ens faci el pes. Aquest cap de setmana passat vam estar a la fira de Nuvis de Lleida, vam mirar totes les invitacions hagudes i per haver i la veritat es que cap no ens va fer el pes :--( . Algunes son massa pomposes amb flors i mes flors...altres massa series nomes amb els noms...Alguna de vosaltres em podria ajudar? :-/ Hi ha alguna tenda que estigui be per aqui a Lleida??? La nostra idea era mirar-les i quan en trobem una que ens agradi copiar-nos-la i intentar fer-la nosaltres mateixos ( pq son molt cares no??), la germana del meu promes ( que raro que em sona, encara) es va casar l'any passat i va fer aixo, li van quedar molt be i es va estalviar unes quantes peles ( que ja va be pq esta tot mOOOOOOOOOOlt car, no????

Suposo que alguna de vosaltres ja ha anat a mirar vestits, jo encara no pero en tinc moltes ganes. M'he comprat aquesta revista que deieu de "Novias de Pasarela" i la veritat es que esta molt be. De totes maneres he visitat la pàgina de "Rosa Clara", si alguna de vosaltres no l'ha mirat val la pena, hi ha la desfilada de la passarel·la Gaudi en video i audio. De totes maneres encara no tinc gens de clar quin vestit triar...

Bueno guapissimes espero continuar en contacte amb vosaltres.

Molts Besitets!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-))
cuqueta
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 18, 2005 2:44 pm

HOLA CUQUETA!!!

BENVINGUDA!!!

Aixi que ja tens restaurant, que bé!! Per cert, la Mari16 es d'aquest post de nuvies lleidatanes?

bé, us deixo que estic a la feina.
besito
Visitant

EntradaAutor: a28 » dv. nov. 18, 2005 4:25 pm

Hola xates!! avui hi ha mes moviment que ahir!!!
benvinguda cuqueta!!

ei aixi sopar al final?? per se la primera vegada i que no sigui tan violent pensava que voldrieu fer un cafe i tal....

A mi el 26 em va de malament... i barcelona no massa be...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 18, 2005 4:46 pm

Hola xiqueteeeeees!
Ja tornoa ser per aqui! La pesada de turno! :-///:

Ilerda, jo també vull un privat! :-)) vull veure lo guapa que aniras!

Hem de fer un sopar o qué? a Barcelona una mica xungo ehhhh!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 18, 2005 4:48 pm

Noies, demà vaig al Tiara! Uiiiix quins nerviiiiis!

Tothom em diu que és massa aviat per mirar-me el vestit? com ho veieu vosaltres?
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 18, 2005 5:04 pm

A28, Lluna2, ja us he enviat el vestit. A veure que us sembla sincerament, ok???

Lluna, jo no crec que sigui molt aviat, diuen que s'ha de mirar amb 7 o 8 mesos d'antelació i qui diu 8 diu 10 jejejeje No et preocupis, total, les coleccions noves no surten fins al octubre mes o menys, no? doncs aquesta es la teva temporada perque no pots esperar a la de l'any que ve, no?
Ilerda

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 18, 2005 5:11 pm

Ostres Ilerda!
Sincerament, M'ENCANTAAAAA! :-///: :-///: : ban : : ban : : ban : : ban : *.*.*.* *.*.*.* : ban : : ban : : ban : *.*.*.* *.*.*.* :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-///: :-///: :-///:

De veritat, el trobo molt elegant! carai que guapa estaras!
Enorabona per l'elecció! >.-<: >.-<:

Això dels privis, em comença a agradar, vull més, vull més, montsesita, aima.... envieume el vostre vestiiit!

Besitos a totes!
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 18, 2005 5:29 pm

M'alegro un munt que t'agradi Lluna!!! Amb lo insegura que soc, necesito que em diguin sobint que no m'he equivocat!!! Buf, ara el temps se pasara molt a poc a poc fins a la proxima prova!!
Petonets!!
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dv. nov. 18, 2005 5:34 pm

si que es bunic! supersofisticat!
quan tens l'altr prova? :hmm:: :-()-) :-)ok: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 18, 2005 7:01 pm

Bon cap de setmana xiquetes! :-)ok:
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dv. nov. 18, 2005 7:39 pm

iwalment xates!! :-)ok: =0-0-) :-)ok: =0-0-) :-)ok: =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 18, 2005 8:00 pm

6768768786876767878877
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dv. nov. 18, 2005 8:03 pm

aima ho sento pero es que nosaltres ja sabem com les volem i les farem nosaltres... note massa a veure amb lo que voleu vosaltres...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dv. nov. 18, 2005 11:11 pm

Hola guapetes!!!

Porto tot el dia sense escriure i sembla que hagi passat una setmana. Tranqui Petita, jo també vaig molt estressada!!! Sort que tinc internet a casa si no no podria escriure gairebé mai.

BENVINGUDA CUQUETA!!! Quina collada de nuvies lleidatana que som!!! 12, potser???

Aima, lo de les invitacions, nosaltres les farem amb una caricatura nostra, ja ho tenim decidit.

aHH!!! ILERDA JO TAMBÉ VUI VEURE EL TEU VESTIT!!!!!!!! ENVIA-M'EL EN UN PRIVAT!!!!!!! Quin pes t'has tret de sobre no? Una cosa menos!!! Has vist tu el meu vestit??? Si no te l'envio.
Per cert, Ilerda, no saps on és Bellpuig tu que fas el convit al Big Ben? Està al costat de Mollerussa!!! A mi em sabria greu que alguna em vingues a buscar a Bellpuig i desprès tornar... És a 30 km i pot ser un pal. Cap de vosaltres sou de per aquesta zona per anar-hi juntes?
Jo al desembre no sé com ho tinc. Decidiu un dia i ja m'ho arreglaré.
L'any que ve podriem fer una despedida de solteres totes juntes. >.-<: Per celebrar que el 2006 serà el nostre any. :-///:

Jo avui he canviat el dia de la primera prova. La tenia a un mes de la boda!!! Era molt just i tenia un neguit... Ara la tinc a principis de març.

Per ceert, aquest cap de setmana vaig a la fira BODAS&BODAS. Ja us faré la cronica dilluns. Diuen que es super gran. Hi anem el diumenge a la tarda, suposo que tindrem temps de veure-la tota...

Petonasso a totes!!!!!!!!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » ds. nov. 19, 2005 11:32 am

656787678767667
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » ds. nov. 19, 2005 5:46 pm

Hola xates!!
Doncs jo tambe ho vull saber lo del sorteig... :hmm::
Es el meu xicot que va estudiar disseny grafic tot i que no s0hi dedica professionalment de tant en tant te ramalassos i fa alguna cosa (el logotip de l'empresa l'ha fet ell per exemple).
Ara no recordo qui tenia hora avui al Tiara pero ja tinc ganes de que m'ho expliqui..... es que em tira molt l'estil d'aquella botiga (hi visc a prop i sempre em miro els aparadors....) :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: cuqueta » dl. nov. 21, 2005 9:18 am

Hola guapes!!!!!

Gràcies per la benvinguda!!! :-)) :-))

Jo d'aixo dels sorteijos nomes me'n recordo que el que naltres vam omplir a Viatges Barceló ens van dir que el sorteig era el 19 d'abril i que publicarien els guanyadors a la seva pàgina web. Dels altres no me'n recordo pero suposo que si guanyes et deuen trucar pq a tot arreu et feien posar el núm de telefon.

Estic molt contenta pq el dia 3 de desembre tinc hora per anar a triar el vestit!!!!! :-) :-) :-) :-)
Per començar he demanat hora a Pronovias i Rosa Clara, potser quan veure els preus caure de cul i haure de canviar de tenda pero bueno de moment estic contenta :-)ok:

Tu Ilerda ja el tens, no?? Deu ser molt xulo pq totes et feliciten. Jo tinc moltes ganes d'anar pero per un altre costat em fa pena tenir-lo triat, no se tota la vida que m'he imaginat el moment en que estas a la tenda mirant-los tots, emprovant-te'ls, mirant la cua que tenen... i dp ja estara passat, ara que et deu quedar un descans... :--=-)
Pero valtres tranquiles que les [color=red][/color][size=18][/size][color=red]LLEIDATANES DEL 2006 ESTAREM GUAPÍSSIMES[/color] >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

[size=12][/size]Bueno xates, ara us he de deixar que he de treballar una mica.

Fins despres. Un beset =0-0-)
=0-0-) =0-0-) =0-0-)
cuqueta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 21, 2005 9:53 am

HOLA BONIQUETES MEVES!!!! :-)) :-))

Us escric molt ràpid abans de que arribin els inspectors.
CUQUETA!!!! Benvinguda!!!! ostres quin munt de gent que n´hi ha per aquí, que bé!!! >.-<:
Dissabte vam anar a Martorell a aquesta botiga que us vaig dir i va ser una passada!!! La mateixa invitació aquí a Lleida 2.85 i allí a 1.45!!! Hi havia una diferència de preus BESTIAL!!! Vull mirar un parell de puestos més i si no trobem res que ens agradi ho comprarem allí.
Els detallets ens van dir que passessim al febrer, després de la fira que fan a la Farga, però també els tenien superbé de preu.
I com que estavem a prop de BCN doncs vam anar a la fira....pobre Toni...em té més vista... :-( :-(
em va agradar molt, era molt més xula que la de Lleida. Els detallets i les invitacions estaven una mica més cars que a Martorell.
Això sí...vam acabar...fets pols. Quina patejada!!! :hmm::
Bueno, us deixo. Espero que pugui aguantar les 7 hores de reunió que em queden... :--( :--(
Un petonet a totes. :-))
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant