Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 14, 2006 11:49 am

Montsesita, ara sí que l´he rebut!!!!!! :-)ok: :-)ok:

I lo del viatge no sé....ho hem d´estudiar molt bé. Però seria una passada, ja ho parlaré amb la meva cosina, que em penso que ella ho va fer. :-)) :-))
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: EDAE » dt. nov. 14, 2006 11:57 am

Jo no ho veig tant malament Petita, sempre i quan agafeu els bitllets amb temps per no quedar-vos fotuts.
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. nov. 14, 2006 12:00 pm

Bones a totes!!!

Felicitats pel pis Rosana, es molt xulo!!! Entenc perfectament les ganes que tens d'anar-hi. Natres el dia que vam tenir la casa vam anar a fer un sopar "romantic" a base de pizza però això els lo de menys, amb espelmetes i amb una manta a terra perquè no teniem res de res de res, però va fer molta ilusió! A més és el primer!!!

a28! Que bé lo de París, a mi també m'agradaria tornar, sobretot perquè quan hi vaig anar de viatge de fi de curs em vaig possar malalta i la meitat de les coses les vaig veure de passada perquè anava com una boja buscant papeleres per tot París i Eurodisney per "potar", si noies si vaig agafar una gastroenteritis aguda que feia por!!!

I ara,.....

voleu una bona notícia....?

Segur....?
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. nov. 14, 2006 12:03 pm

BONA NOTÍCIA?????? VA, NO ENS DEIXIS AIXÍ!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. nov. 14, 2006 12:06 pm

Doncs, ja que volieu ser cibertietes, sàpigueu que ho torneu a ser!!!

Sí, estic :-()) i si tot va bé per meitats de juny tindrem un : bb :

Que, contentes? Jo molt, ja fa dies que ho sabia però volia saber que tot estava bé, ja sabeu algunes que vaig tenir un abort, va ser natural i no va ser res greu, però sempre et dol, i ahir vaig tenir la segona visita al ginecòleg per confirmar que estava tot bé.

Estic de 9 setmanes i mitja!!! I es una passada de com creix. La primera ecografia me la vaig fer a les 6 i mitja i era un cigronet de 5 mm. i ara ja fa 2,5 cm! Es una passada i veure-ho encara més.

Bé, sols m'he conectat perquè ho sapiguessàu, ja que no podia esperar més, així que demà us conto tot lo demès, que avui tinc els jefes per aquí.

Que vagi bé, i fins demà!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: EDAE » dt. nov. 14, 2006 12:09 pm

MOLTES FELICITATS GUAPÍSSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: JEIAN » dt. nov. 14, 2006 12:09 pm

MOLTES FELICITATS TUTTIFRUTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUINA IL.LUSIO MÉS GRAN >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: alzina » dt. nov. 14, 2006 12:12 pm

ENHORABONA TUTIFRUTI

aixo es aprofitar el temps eh????

A28 si entres a la nostra web al album de fotos de Paris, les fotos 31 a 34 son de l'orsay. Es una xulada encara que no el vam poder veure tot perque ens van dasallotjar per una amenaça de bomba, una altre cop farem la resta.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 14, 2006 12:20 pm

ENHORABONAAAAAA TUTTIFRUTTIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! QUÉ BÉEEE!!!!!!!!!!!! M´EN ALEGRO MOLTÍSSSIM!!!!!!!!!!!!!!!!
ÁIXÒ S´HA DE CELEBRAR!!!!!!! VINGA TOTS!!!! QUINA ALEGRIA MÉS GRAN!!!!!!!!!!!!!!!
: bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb :
:gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati:
: beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
*.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
:ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dt. nov. 14, 2006 12:22 pm

:llit:: :llit:: :llit:: .:::love...· .:::love...· .:::love...· .:..::.:::-) .:..::.:::-) .:..::.:::-) :-()) :-()) :-()) : bb : : bb : : bb :
EDAE

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 14, 2006 12:22 pm

TORNEM A SER CYBER-TIETES, TORNEM A SER CYBER-TIETES!!!!!!!!!!!!!!!! BIIIEEENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 14, 2006 12:23 pm

QUINA ALEGRIA TUTTIFRUTTI!!!! MOLTÍSSIMES FELICITATS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Ja era hora que ens donessis una bona notícia :-)ok: AMb les ganes que teníeu!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. nov. 14, 2006 12:29 pm

:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati: : bb : :gati:
EDAE

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. nov. 14, 2006 12:30 pm

Gràcies a totes i tots!!!

La veritat és que estem molt contents, però fins que ahir no ens ho van confirmar que tot estava OK, no voliem correr i no voliem dir-ho per si de cas! Tot i que ara també tens la por de que no passi res però ja és una altra cosa!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dt. nov. 14, 2006 12:38 pm

TOT ANIRA BÉ TUTTIFRUTI!!!!!JA HO VEURAS!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. nov. 14, 2006 12:41 pm

I tant que sí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 14, 2006 12:44 pm

TUTI FELICITATS I AL TEU HOME TAMBE!!!!! SEREU PAPIS QUE XULISSSS!!!!!!
size=24]TUTI FELICITATS I AL TEU HOME TAMBE!!!!! SEREU PAPIS QUE XULISSSS!!!!!![/size]
size=24]TUTI FELICITATS I AL TEU HOME TAMBE!!!!! SEREU PAPIS QUE XULISSSS!!!!!![/size]
size=24]TUTI FELICITATS I AL TEU HOME TAMBE!!!!! SEREU PAPIS QUE XULISSSS!!!!!![/size] :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 14, 2006 12:46 pm

OSTRES OSTRES MARXO UN MOMENT I EM TROBO AAQUESTA BONA NOTICIA.... ESPEREU QUE TORNO A MARXAR..... =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Rosana » dt. nov. 14, 2006 1:19 pm

Enhorabona tutifrutti!!!!!!!!!

serem cibertietes !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Rosana » dt. nov. 14, 2006 1:45 pm

una pregunteta que segur que ho sabeu, quan temps tarden a donar-te la llum/aigua/gas des de que ho demanes?
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants