Holaaaaa!!!!! Ahir ja vaig tornar per primera vegada a clase desde l'operacio, i al principi si q em feia vergonya perque tothom em mirava...

pero despres be, exceptuant q em vaig discutir amb el meu company del grup de practiques, pq nomes d'arrivar ni hola, ni com estas ni res, foten bronca pq hem de fer un treball i ell vol quedar i al final li vaig haver de cantar la canya, primer pq no fot ni brot i abans de quedar ens haurem de preparar el q farem oi? despres q en els treballs la seva part es un copiar i pegar, segon pq va començar a criticar a una companya q em cau genial i es molt bona noia i molt treballadora pq no havia pogut venir i pq em va cridar davant de totho, ara q despres de tot el q li vaig dir aquest ja no gosa a dir-me res, es q es un prepotent i u xulo, un noi de 28 anys q nomes li queden 2 assignatures i no fa ni pal ni treballa ni res, i critica a aquesta noia q a sobre de portar mes assignatures treballa, es un idiota a mi un dia no se q em va dir pq estaba casada....
Tot lo demes molt be, avui m'han tret els punts

ara ja no estare pensant mes amb aixo

una mica de mal si q fa... pero per sort ha estat rapid... aixi q ara estic millor, amb el peu vendat encara i m'ha dit q fins d'aqui a un mes no podre caminar mes o menys
Lali com portes els preparatius? tema invitacions ja teniu alguna cosa decidida??? si no trobes una empresa q faci els q busques sempre les pots dissenyar tu i despres enviar-les a l'imprenta... no se a quin post del 2006 van posar un link o programa...
QUan tens la teva prova de vestit???
Apollonia anims ja veuras com al final tens una sorpresa amb aquest examen!

quan et diuen la nota?
Anagaz q poqut q saber q portes!!! q creus q sera? farem una porra per aqui abans jajaja tranquila aquest canvis d'humor son normals, les hormones van canviant!
Seni? com va tot per la comunitat valenciana???jejejeje tema feina i estudis q tal?
Be nines vaig a fer feina q aquesta tarda tinc una practica a l'aula i encara me l'haig de preparar!
MUAKS