Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: EDAE » dt. nov. 14, 2006 7:46 pm

Sí, a ratos, pq???
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dt. nov. 14, 2006 7:48 pm

no m'havieu avisat que ja estan les nostres fotos penjades, per cert, qui es la JEIAN?
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 14, 2006 8:11 pm

Edae, perque moltes coses les sents a la radio i estas molt informada del que passa i he pensat que potser escoltes la radio a la botiga durant el dia. :-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: maritima » dt. nov. 14, 2006 11:13 pm

Mare mevaaaaaaaaaaa kina passada de pàgines, sort q bastants eren curts hi he pogut llegir-ho tot¡¡¡¡ jolines, a akest pas si k farem les 1000 pàg abans q acabi l'any

rosana,molt bonic el pic
jo también tinc el llit de làtex d'1,50m
roma? és molt bonic, i has de vure moltes coses....
paris? deu ser la canya, no he esta mai, aixi q ja contaràs a28
tutti, ja t'ho he dit, però de nou, moltes felicitats pel fillet/a q porteu els dos¡¡

i em sembla.... que més o menys.,... he cobert tot el q heu parlat

petonets, fins demà
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 8:40 am

Merci Maritima!!!

Natres també ens pensàvem que ens podria tocar bessonada perquè tant per part meva com la d'ell també hi ha casos de bessons, però no, confirmat nomès n'hi ha un, que per començar ja està bé!!!

A un noi que coneix el meu home li va sortir trillizos naturals, sense inseminació ni res i el pobre quan li van dir va dir cosiu-me lo que m'hagueu de cosir que ja n'hi ha prou. Natres també tenim uns amics que tenen trillizos però ja va ser de manera artificial, això sí, la mare té un parell de coll..., perquè quan estava al principi de l'embaràs li van dir que si volia li podie treure un, però ella va pensar que no podria decidir quin treure-li i va continuar endavant amb tot l'embaràs . Ara ja tenen 4 anyets i son una monada.
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 8:50 am

Lo dels noms que comentavem ahir, encara no tenim decidit cap en concret. Primer em de saber que és.

El meu home li agradaria no saber-ho fins al moment de nèixer però jo no m'aguantaria i a més vull saber que és, perquè així ja pots pensar noms més tranquila i no pas si serà nen un i si serà nena un altre.

Lo bo és que la meva nebodeta ja els ha batejat tant si és nen com si nena. Amb lo de la nena ho va tenir cla de seguida, va dir que Júlia, com la seva nina preferida, i amb el nen no acaba de tenir-ho clar, ja que el meu home nomès li fa la guitza perquè digui Marc i ella pobra m'ho diu a mi, i jo Marc no vull, llavors li dic que Marc no i la pobra se'ns queda mirant amb una cara de dir, poseu-vos d'acord i no m'emprenyeu a mi. La veritat no és que no m'agradi Marc però es que el meu home es diu Marc i jo no vull que es digui com el pare, no m'ha agradat mai, i això que a casa meva tant el meu avi, com mon pare i mon germà es diuen igual i ma àvia, ma mare i ma germana també, bé, ma germana és un derivat però diguessim que ho celebren també junts, i es clar llavors quedava jo més penjada que la una celebrant sola el meu sant i com que ningú hi pensava doncs sempre havia de ser jo la que digues, ei que és el meu sant!!! Així que imagineu-vos perquè no m'agrada, nomès que en tinguessim un altre i llavors no és diu igual que els pares sempre sembla que quedi més penjat.

Total que noms de noi n'haurem de pensar algun més i de noia no sé quan sapiguem exactament suposo que acabarem de decidir. Ara encara queda així que no cal que ens estressem. Ah! a demés, ahir va sortir els noms que es possaven més als nens i el primer era Marc i això que es digui igual que molts altres nois tampoc m'agrada gaire, no es que vulga un nom raro però no tan típic. I de nenes Júlia també era bastant comú però ja era la cinquena del rànquing! No sé, ja veurem més endavant!

Això sí, si teniu idees, estem oberts a tot!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 15, 2006 9:46 am

Bon dia!
Noies, us fare pam pam al culet :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: QUÉ SÓN TANTES PAGINEEEEEEEEEEEEEEES?

A veure si em puc posar al dia!
Bueno, així per sobre he llegit k la tuttifrutti... :-()) MOLTISSIMES FELICITATS PARELLA! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Què més? :hmm:: Ah, Rosana, a Xina? >.-<: >.-<: >.-<: Us ho passareu teta =0-0-) ! Ja us podeu anar concenciant perque és un viatge alucinant però també hi ha moltes incomoditats.

Vaig a tope de feina, adeu xates!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: alzina » dc. nov. 15, 2006 10:00 am

Bon dia

Pero que salvatges!!!! aixo no es pot seguir de cap manera...

Per si voleu marxar pel pont de desembre m'ha arribat aixo,

http://www.muchoviaje.com/Ofertas/VIAJE ... iembre.asp
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. nov. 15, 2006 10:22 am

Tranquils, no tindreu problemes per seguir-nos!!!! La major part de lo que vam dir ahir eren xorrades per arribar a les 800!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 10:37 am

BON DIA!!!!!! ESTIC COSTIPADA COM UNA SOPA :-( :-( :-(
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 10:43 am

Pobreta Jeian! .c(.(-))

Doncs a beure molts sucs de taronja i ja veuràs com la vitamina C fa el seu efecte!

I si tens mal de coll, un bon remei, que n'hi que sembli mentida funciona la mar de bé, un got d'aigua tèbia amb mel i llimona, ah! i siguis generosa amb la mel que va molt bé per calmar el mal de coll!!! :-()-)
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 10:47 am

:hmm:: :hmm:: :hmm:: NO M'AGRADA GENS GENS LA MEL!!!! :-( :-( ...PERO LA VITAMINA C...SI QUE M'AGRADA MOLT!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 10:48 am

Vec que els dimecres al matí no hi ha ningú per aquí! Bé, quasi bé ningú!

Que us passa, un dia que jo tinc més lliure vatres va i passeu de mi! Sniff!!Sniff!

Bé, suposo que deu ser per la feina, així que em dedicaré a fer els monòlegs pertinents com cada dimecres. Tot i que ara com que ja us he dit la notícia que fa dies que tenia, ara no sé que més dir-vos!

Bé, alguna cosa o altra ja em sortirà!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 10:49 am

Així, llàstima que no t'agradi perquè realment funciona! I si et tapessis el nas???
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 10:50 am

QUANTS ANYS TENS TUTTIFRUTI??? I EL TEU MARIDET???
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 10:53 am

Jo vaig fer 28 al setembre i el meu home en té 33. Quan tinguem el pitufo/a jo encara tindré 28 i ell 34!

I vatres?
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 10:53 am

Jo també en tinc 28...i la meva parella 26!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 10:56 am

Una asaltacunas!!!!

És broma, jo també tinc un parell d'amigues que elles son més grans que ells, també un parell d'anys!

I a la meva família també hi ha algun cas que altre!!! Mentres hi hagi amor, que és el que realment importa!
tuttifrutti

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 15, 2006 10:57 am

Hola, a estones us llegeixo eh, que tinc una feinada que trec fum!
Jeian, has vist les fotos de la fira? ens en haguessim pogut fer una les dos! :hmm::

Tuttifrutti ets molt jove! Uffff jo fins els 33 o 34 res de xurumbels, que encara tinc el cap massa verd!

Bueno, adeu que em reclamen oiiiiix!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 10:59 am

Jo amb això dels xurumbels, sempre ho he tingut molt clar, el primer abans dels 30 i deprès ja veurem.
Un altre segur que el volem i no em faria res que focin tres, natres som tres germans i les meves famílies tant per pare com per mare son numeroses i sempre m'ha agradat això de tenir tants cosins i tiets. Per Nadal fem unes festasses!!!

A més, el meu xicot és fill únic i ja va dir que un de sol NO! Com a mínim un parell. Bé tot això ja es veurà!
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant