Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 10:59 am

NO HI VAM PENSAR LLUNA2....TENS RAO...PODIEM HAVER-NOS FET UNA FOTO!!!!!!

Jo també penso...que despres del casament m'agradaria estar 2 anyets o una miqueteta més...i aleshores anar pel bebito!!!!!

Quants anys tens Lluna 2 tu??? jo et fico la meva edat 28!!!!!

Jo avui no tinc ganes de fer res de res.... :-( :-( :-(
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 11:00 am

Us deixo que haig d'anar a esmorzar i agafar reforços pel pitufo/a!

Fins ara!!!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 15, 2006 11:05 am

Jeian, jo en faré aquest mes 30! :--( :--( :--( :iao::: :iao::: :iao:::
i no ho penso celebrar perque em fot molt, molt i molt! ::brr::
I el meu xurri en té....... 36!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a que no ho sembla? sempre diu que es manté millor que qualsevol metrosexual! =0-0-)

Bueno, ara si que us deixo reines!
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 11:12 am

No ho sembla gens que en fara 36!!!!! :-( :-( es veu molt més jove!!!! i jo a tu 30...tampoc t'els hagues ficat....

Bueno...no et cansis gaire fent feina!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 15, 2006 11:23 am

lluna, ja m'ho suposo que hi haura algunes incomoditats... pero es veu que deu de ser super xulo per que a la fira de Reus era l'unic folleto de la majoria de agencies que faltava, tots els demes estaven, fins i tot el de thailandia i illes polinesiques que eren els que pensava els llocs mes tipics de lluna de mel
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: apollonia » dc. nov. 15, 2006 11:56 am

Bon dia!!!

tuttifrutti, no et posis amb les "asaltacunes", que aquí som majoria, jajajajaja
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. nov. 15, 2006 12:14 pm

hOLA!!!

Avui vaig molt de cul!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 12:23 pm

Ja ho vec, ja, que sou majoria!!!

No si millor per vatres! El meu ja comença a no voler sortir els caps de setmana, vol que ens quedem a caseta a mirar una peli en comptes d'anar al cine, i això d'anar de marxar fins les tantes... uf! per cap d'any i encara gràcies!!! Si el tinc fet un abuelete!!!

Vatres sempre els tindreu més joves i no tindràn l'escusa de l'edat! Per que el meu nomès fa que dir, es que els anys es noten, que els anys pesen,... Em fa una ràbia quan comença a dir això, que digui literalment que no té ganes i ja està però això de les excuses de la edat em mata!!! :-).|.(-:
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 12:25 pm

Més ben dit el mataria jo!!! :t:t:
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 12:42 pm

NO DONA NO....QUE T'HA FET MARE....ALESHORES SI QUE S'HAURA ACABAT EL SORTIR :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: apollonia » dc. nov. 15, 2006 12:47 pm

Això de l'edat és més el que se sent que no el que posa al dni, al menys per mi, jejeje.

Lluna, no t'estressis pels 30 dona :-()-) :-()-) :-()-) A mi em van fer una festa sorpresa :-)) :-)) :-)) :-)) A més m'he casat, he tornat a estudiar, .... com tot va bé no em preocupa l'edat :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 15, 2006 12:51 pm

la edat d'una persona es molt relativa, el santi es 3 anys mes petit que jo i ell sembla mes gran per que es molt mes madur que jo i, que es aixo dels 30?!?!?! els 30 son la flor de la vida
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 15, 2006 12:56 pm

La flor de la vida? pues a mi se'm ha marxitat la flor :--( , perque porto un disgut que no m'aguanto!
30 anys! Recordo que quan en tenia 20 i veia a algú de 30 pensava... que gran ja! i ara mira... no vols caldo... : sgra : : sgra : : sgra :
No us ho diré pas el dia del meu cumple, que no vull ni que em feliciti ningú! :--(
Al xurri ja li he dit que farem com qualsevol altre dia, res de celebracions! oiiiiiix!
Lluna2

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 1:06 pm

LLUNA2 A MI EM PASSA COM TU AMB AIXO DE LA EDAT...QUE ES BONIC COMPLIR ANYS PERO FA MAL....NO ES LO MATEIX 20 QUE 30!!!!! JO ARA QUE VA SER EL MEU CUMPLE, VA SER UN DIA MOLT TONTO..I FINS I TOT VAIG PLORAR I NO SABIA PERQUE...ESTAVA UNA MICA XOF!!!!! I LA SOLUCIO VAM ANAR A SOPAR AMB LA MEVA PARELLA I MA GERMANA I ENS VAM VEURE 2 BOTELLES DE VI....ENS VAM ANIMAR!!!!!!
ARA....SI NO HO VOLS CELEBRAR NO HO CELEBRIS...PERO QUE ET FACIN REGALETS....A MI M'AGRADEN MOLT!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 15, 2006 1:12 pm

jejeje, tens raó Jeian, els regalets potser sí que els podria acceptar ::-) ::-) ::-)

Estic pensant de celebrar un "no cumpleaños" :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Lluna2

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 15, 2006 1:13 pm

lluna, jo ara mateix en tinc 27, pero no els canviaria pels 18 ni pels 20 ni pels vintipocs, ara ja no som les "nenes grans" i igual no fem tantes bojeries pero les que fem es per que les volem fer i les saborejem mes, ara ja tenim la nostra vida, no depenem de terceres persones i potser si ens diuen de fer puenting no ho fem, pero "pa que?"
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 15, 2006 1:16 pm

i una altra cosa, a mi m'encanta cumplir anys per que en tots hi ha coses meravelloses (en alguns mes meravelloses que en alguns altres, pero no es pot demanar sempre la lluna ^_^) i penso que si cumpleixo anys es per que els he viscut i totes les edats tenen les seves coses genials aixi que ANIMS!!! i que no m'entena jo que no vols cumplir mes anys : sgra : : sgra : : sgra :
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 15, 2006 1:22 pm

home... cumplir anys en vull cumplir, i moooooolts!
el que passa que ara faré com la Preysler, em plantaré als 29 que sona bastant bé, i ja està! es que 30... no em negaràs que no sona fatal...sona a "patas de gallo", "primeras arrugas", "plan de jubilación"....
Lluna2

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 15, 2006 1:26 pm

Ma germana també en té 30 i també li va sentar una mica xof! Però la veritat una vegada passats ja no hi pensa i amb les nenes és sent més jove, ja que no para mai!

A més vam anar a sopar tots a casa d'ella i va estar genial, les pitufes per allà, li vam fer una ma de regals xorres, d'aquells que no farà servir mai o potser si! I un pijama així sexy perquè s'animés, bé, més aviat es va animar el meu cunyat!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 15, 2006 1:27 pm

Jo em vaig plantar als 25!!!!!! Tenia independencia, parella, treball...amor, salud....i ara encara dic que en tinc 25!!!!!!
Mira ahir vaig anar a la farmacia i vaig dir una cremeta per les primeres arruguetes (pq quan llegeixes revistes et diuen que a partir dels 25 ja t'en pots ficar) i em diu la farmaceutica....TU ETS MOLT JOVE....s'em va qudar una cara de tonta....perque vaig pensar...a veure si es pensa que tinc 20 anys i ja vull crema d'arrugues....que en tinc 28...total...que no me la vaig comprar!!!!!

Clar que es bonic complir any...i en volem complir com a minim fins als 86 o més....pero a vegades costa acceptar que t'estas fent gran i gran i que passen els anys....

ufff quina xarrera....m'en vaig a dinar!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants