Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 22, 2005 2:26 pm

d'aquesta m'encanta la foto amb els nens. Lo guai seria tenir una foto amb el novio de quan erem petits. :gati:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cuqueta
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 22, 2005 2:28 pm

i finalment aquesta que és com una llibreta tambe la trobo molt original, pero com que en principi ens les voldríem fer nosaltres la veig una mica complicada de fer :--(
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cuqueta

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 22, 2005 2:30 pm

Ja em direu que us semblen.
I si sabeu alguna altra adreça web.

Petonets :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
cuqueta

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 22, 2005 3:11 pm

Hola!!! puc escriure un momentet.
Que fort cuqueta!! La primera invitació que has posat (la de les fulles) és la que hem triat nosaltres i al davant com que és blanc ens hi posaran les nostres caricatures!!! Que et sembla?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 22, 2005 5:56 pm

Ja sóc lliure!!!!! Ja han marxat els inspectors!!! Biennnn!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Però bueno....no us puc deixar soles....que no hi ha ningú per aquí?
Cuqueta, les invitacions que has penjat són supexules!!! Però aquella...de les xancles...són unes xancles de veritat?...què fort no? ja, ja, ja...!! :-)0(-: :-)0(-:
La primera que has ficat és molt xula, m´ha agradat molt. Montsesita, si són tipus com aquesta us quedaran molt bé. :-)ok:
Granadella, crec que el nostre àlbum és de 120 pàgines (ara no estic segura). Ens costa 2.400 euros (casi ná) :-( però els àlbums digitals queden guapíssims. El nostre fotògraf és una mica car, així que el més segur és que n´hi trobis de més econòmics.
Lluna2, que bé!!! Una altra que ja està a punt de tindre vestit!!! A veure si ens penjes els que t´han agradat, a lo millor t´ajudem a decidir-te..o no? igual te liem més...
Ilerda, ja pots estar ben tranquila. El teu nòvio caurà de cul quan et vegi aparéixer per l´església!!! Estaràs impresionant!!! D´això no tinguis cap dubte xata! :-)ok:
Bueno, reines...ara que tindré més temps ja em veureu més per aquí, je, je..
Per cert, a veure si el meu novio em treu les fotos que vam fer a les invitacions que ens van agradar a Martorell i n´opineu, vale? la veritat és que no em vull gastar molts cuartos en això perquè al final sempre acaben a dintre d´un calaix o la gent les llença a la basura després de la boda. Preferiría gastar-me més en unes altres coses. Així que les agafarem ben senzilletes i ja está. :-)ok:
Aquell home ens va contar per damunt i ens surtia per uns 240 euros totes les invitacions. Els detallets surtien més o menos igual.
També tenim un petit dilema: donareu puro? es que jo no sé si l´any que vé deixaran fumar a les bodes. Potser ho podria preguntar a la Prats...a lo millor sí que ens deixen...però com que jo no fumo, m´agradaría donar una altra cosa..nosé...un clauer, un boli...què en penseu?
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 22, 2005 5:58 pm

Ja sóc lliure!!!!! Ja han marxat els inspectors!!! Biennnn!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Cuqueta, les invitacions que has penjat són supexules!!! Però aquella...de les xancles...són unes xancles de veritat?...què fort no? ja, ja, ja...!! :-)0(-: :-)0(-:
La primera que has ficat és molt xula, m´ha agradat molt. Montsesita, si són tipus com aquesta us quedaran molt bé. :-)ok:
Granadella, crec que el nostre àlbum és de 120 pàgines (ara no estic segura). Ens costa 2.400 euros (casi ná) :-( però els àlbums digitals queden guapíssims. El nostre fotògraf és una mica car, així que el més segur és que n´hi trobis de més econòmics.
Lluna2, que bé!!! Una altra que ja està a punt de tindre vestit!!! A veure si ens penjes els que t´han agradat, a lo millor t´ajudem a decidir-te..o no? igual te liem més...
Ilerda, ja pots estar ben tranquila. El teu nòvio caurà de cul quan et vegi aparéixer per l´església!!! Estaràs impresionant!!! D´això no tinguis cap dubte xata! :-)ok:
Per cert, a veure si el meu novio em treu les fotos que vam fer a les invitacions que ens van agradar a Martorell i n´opineu, vale? la veritat és que no em vull gastar molts cuartos en això perquè al final sempre acaben a dintre d´un calaix o la gent les llença a la basura després de la boda. Preferiría gastar-me més en unes altres coses. Així que les agafarem ben senzilletes i ja está. :-)ok:
Aquell home ens va contar per damunt i ens surtia per uns 240 euros totes les invitacions. Els detallets surtien més o menos igual.
També tenim un petit dilema: donareu puro? es que jo no sé si l´any que vé deixaran fumar a les bodes. Potser ho podria preguntar a la Prats...a lo millor sí que ens deixen...però com que jo no fumo, m´agradaría donar una altra cosa..nosé...un clauer, un boli...què en penseu?
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 22, 2005 5:58 pm

Petita

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 22, 2005 6:22 pm

Ala!!!!! ei...perdoneu-me.. :-( :-( :-( :-( :-(

Es que quan he punxat a "trametre" se m´ha quedat l´ordinador flipat i m´ho ha enviat 3 vegades!!!! Siré animal!!! :--(
Perdó :-( :-( :-(
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 22, 2005 11:39 pm

Hola noies!!!
Petita: Jo no donaré puros ni cigarretes, està molt vist i és un regal sexista trobo. Nosaltres donarem el mateix als homes com a les dones. Potser posarem puros al carrito dels licors per qui en vulgui, però no com a regal.
Un amiga que també es casa l'any que ve m'ha preguntat si sé quant costen els puros. Alguna ho sap?

Aquest dissabte potser tornem al ****** per veure com ens queden les invitacions. Si puc fer foto, us les ensenyo!!!

Fins demà guapissimes!!! (=:-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: cuqueta » dc. nov. 23, 2005 8:48 am

GOOD MORNING :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Montsesita és molt xula!!!A més amb les caricatures quedara superoriginal, heu tingut molt bona idea >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nosaltres no se quina farem al final, a mi m'agrada molt la de la foto que s'ha d'estirar, m'agradaria que ens fèssim una foto davant del mar pq m'encanta ::-)

Petita tu creus que a la Prats no deixaran fumar l'any que be??a mi aixo dels puros tampoc no m'acava de fer el pes, de fet penso que tampoc hi ha tanta gent que dp sels fumi pero els pares del meu novio ho tenen molt clar, o sigui que al final en donarem. Crec que els preus varien bastant depenent de la marca, aquells que es diuen "Montecristo" o algo aixi crec que valen [color=red]3 EUROS[/color] :-( :-( cada un!!!!!!!!ho trobo una passada, pero en pots trobar per un euro que fan bastant el pego :-)ok: . Quan els hagi triat us dic la marca i quan m'han costat, vale??

A mi el reportatge amb un album digital 60 pàgines ( amb fotos dels nuvis i familia superdirecta ) un altre de 30 pàgines ( amb tots els invitats i fotos més generals ) i un altre de petit que es diu pocket ( per portar al bolso ) més la maleta de ferro ens costa tot 2500 Euros amb l'IVA a part. A més a més em de contar uns 1200 Euros pels DVD amb menús ( 3 un per naltres i un per cada pare ). Crec que el preu esta més o menys be, no és dels mes barats pero he vist àlbums de d'altres bodes i estan molt be, no són les tipiques fotos de "posado" que queden postisses, te les fan sobre la marxa i quedes més natural... (=:-) (=:-)

Per cert Petita, em pots dir l'adréça d'aquesta tenda que vas anar de Martorell? si no la vols escriure aqui doncs en un privat vale? potser hi aniria per veure lo dels detalls.

Per cert hem pensat que a part de donar el tipic ram de roses a les mares donarem un regal pels pares ( sino pobrets es queden sense res ) un clauer amb les claus de casa nostra per cada un, que us sembla?? :hmm::

Bueno guapes vaig a treballar un ratet. :-.:·::

Besitos a totes. I Granadella anims per triar el vestit!!! *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
cuqueta

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 9:41 am

BON DIA!!!!!! :-)) :-)) :-))
Com va noies?
Montsesita, jo no vull donar puros perquè em molesta molt el fum, però claro, el meu novio sí que fuma i en vol donar i el meu pare també en vol donar...així que no sé què farem...potser farem el que dius tú, posar uns quants puros al carret dels licors, però claro ja serà doble gasto...mmm..
Ja ens ensenyaràs com et queden les invitacions, vale? Sort!! :-)ok:
Cuqueta, guapa, no sé si ens deixaran fumar a la Prats...estic per anar i preguntar-ho. Per cert, saps quan es fa el tastet? t´han dit algo? i els preus del 2006? jo encara no sé quant ens costarà el plat...
Bueno, guapes, us penjo la invitació que agafarem a Martorell, ja està decidit!!! A veure, us explico:
s´ha d´estirar aquesta cordeta que té a mà dreta amb dos cors i quan estires s´ajunten les dos peçes del puzzle i es forma un cor...i claro de dintre surt la invitació....Us agrada?
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. nov. 23, 2005 9:41 am

Bon dia guapes!!

Jo tampoc volia donar puros, em feia mes gracia regalar una ampolleta en miniatura d'algun licor, pero als pares els fa mes pes, lo dels puros... Lo que no fare es donar els tipiques caixetes de cigarrets per a les dones, ni deixar cajetilles a les taules que tambe ho he vist. No m'agrada gens el tabac!! i els puros ho fare mes que res perque el meu pare pugui repartir-los als veins del poble, perque en tenen molts amics alli i es clar, no puc invitar a ningu, i com segurament estaran molts a la porta de casa quan surti, doncs havia pensat que a la sortida de l'esglesia el meu pare els hi dones com agraiment. Pero encara no he mirat preus ni res de res.

Lo del fotograf, jo els que vaig mirar a la fira, tenien mes o menys 35 o 40 fulles (dobles) i costava sobre uns 1.700 1.800 euros N'hi havia de mes grans esclar, i mes cars.
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 9:42 am

Ahh!!! ens costa 1.45 euros...no és gaire car no?
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. nov. 23, 2005 9:45 am

Bon dia Petita!!!

M'agrada molt la teva invitació!! es molt original i divertida, m'encanta!!
Com va la feina??

Per cert l'altra dia mirava pels altres foros, i vaig veure el de les sabates... Vaig veure que tu i l'aima havieu escrit i parlaveu d'anar a Barna a mirar les sabates. Ja ho teniu planejat?
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 9:45 am

petita les tenen a l'artfang; les vaig veure a la fira i van ser les que més ens van agradar, vaig pensar que al final no ens les fem nosaltres m'agradaria una cosa aixi!! pero aqui potser valien 2.50, ja t'ho mirare a casa que ho tinc apuntat! :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 9:46 am

per cert te las fan en castella o catala? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 9:51 am

a28, no sé si les faran també en català...mmm....
es que nosaltres les farem en castellà, perquè a casa nostra parlem castellà i amb el meu novio també parlo castellà. A més, la meitat de la gent que ens ve a la boda venen de fóra. Tota la familia del meu pare són de Cáceres...així que per evitar lios....castellà.

Ilerda, je, je....va ser una broma!!! però bueno, jo tinc molt clar que si aquí no trobo la sabata que m´agrada...me´n vaig a BCN segur!!! i si l´Aima em vol acompanyar doncs molt millor perquè suposo que ella sabrà més llocs on anar...
Així que si et vols apuntar, ja ho saps...totes cap a Barcelona a comprar sabates!!!!
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. nov. 23, 2005 10:00 am

Petita, aqui encara no he mirat sabates, pero quan vaig anar amb una cosina que es va casar fa dos anys, no hi havia molta varietat, i amb lo dificil que soc jo per triar... casi segur que no veig res que m'agradi, aixi que no descarto apuntar-me a l'excursio a Barna!!! jejejeje
Per cert, el preu de les invitacions el trobo molt be!!!!
Nosaltres ens les fem per aixo no puc opinar gaire en el tema. Ja tinc el paper i tot, nomes em falta concretar el tipus de lletra i el dibujet o decoració que ens agradi. Les fare tipus pergamino, enrotllat, amb la tarjeta en blanc i semicobert amb una altre paper de color groc, que sembla tela, i tot lligat amb un llaç de color burdeos. Segurament la lletra tambe la fare burdeos... Bueno encara ho tinc tot una mica en el aire.
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 10:07 am

per cert xates AVUI FAIG TRES ANYS AMB ELS MEU XICOT!!!!!! >.-<: >.-<: =0-0-) :-()-) =0-0-) :-)ok: :-):-):-): :-):-):-): >.-<: ;.:love_: :-)) :-)ok: :-)) :-)) :-):-):-): :-):-):-): :-)(:-) >.-<: :-)(:-) =0-0-) :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 10:10 am

Doncs us quedaran ben xules!!! Ja ens les penjaràs quan les tinguis!!!
per cert...ara que penso...vaig veure uns abanicos molt bonics a Martorell però que en comptes de ser de tela eren de paper reciclat amb flors...no sé si m´explico...amb les varilles de fusta i valien 1.75 arregladets amb un llaçet i unes floretes. Es més o menys el que us van costar a tú, no?
Ah!! per a les que vulgueu anar:
C/ Mur, nº 9
MARTORELL
Ens van atendre superbé. I els detallets ens va dir que fins al febrer no li arriben els nous. Esperarem.. Fins i tot ens va dir que si algun dissabte no ens anava bé d´anar-hi ens obriria la botiga un diumenge per a nosaltres!!!

Ilerda, lo de les sabates...estic com tú. Jo per les sabates sóc molt especial. Jo les voldria sense gaire taló i totes les que he vist per aquí tenen un pam...i no m´agradaven gaire.
EXCURSIÓ A BARCELONA!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants