Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 10:12 am

Ohhhh!!!! ENHORABONA a28!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Qué bonic....oisshhhh....

Jo a l´abril farà 7ANYS!!!!!!!!!!!!
I sembla que va ser ahir...
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 10:15 am

JEJE COM PASSA EL TEMPS.....
A L'ABRIL? NO US CASEU A L'ABRIL? ES QUE PORTO UN LIO JA.... :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 10:21 am

nooo...el 24 de juny...
Per sant joan!!! Ja ens han dit que quan sortirem de l´església...ens caurà una peaso TRACA!!!!!
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 10:23 am

JAJA,.... ES QUE A SOBRE ES LA REVETLLA DE SANT JOAN! SERA PER PETARDOS.... >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 10:25 am

Doncs el més graciós és que....EM FAN POR ELS PETARDOS!!!!!!
A qui se li acut de casar-se per sant joan si no li agraden els petardos!!!!
A mi!!! És que sóc així de rareta..... :-(
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. nov. 23, 2005 10:38 am

Petita, si et fan por, tu t'arrapes al teu ja marit, i te n'aprofites dona!!!

A28 Enhorabona per l'aniversari, nosaltres la setmana pasada vam fer 5 anys!!! Si que passa el temps volant... Sabeu ara m'agradaria veure per un foradet el passat i veure quines cares feiem, on anavem, aquells primers moments jejejje
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dc. nov. 23, 2005 10:51 am

Petita, aixo que m'has dit dels abanicos, m'has deixat de pedra!!! jo, valen el mateix que els meus mes o menys (1,70) pero si em dius que ja venen decorats... encara em suerten mes baratas que tot el que haig de comprar ara per decorar-los... pero bueno, ja esta fet, que hi farem!!!
Per cert, a veure si aquest mig dia puc ficar-vos una foto dels meus abanicos, aprofitant que m'han deixat una camara jejejeje
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 23, 2005 12:02 pm

64565465654
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 12:10 pm

hola aima!
per cert petita el meu xicot diu que coneix al teu del marius
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 12:15 pm

Però buenooo.....
què passe? que tothom ens coneix? :-(
i de què el coneix? ja li diré...je, je..
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 12:19 pm

li vaig ensenyar el post de les fotos de la fira de nuvis i em va dir que havien anat junts al marius
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 12:23 pm

Al Màrius??!!! Noooo...ell no ha estudiat al Màrius....
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 12:25 pm

iwal es confon.... no recordava el nom.. a lo millor li sona de vista dels instituts i el relaciona amb el marius... ja li dire que no anava al marius
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 12:27 pm

Es diu David...no sé...dili que es diu així i a lo millor li sona d´un altre puesto, no?
Jolines...semblem los Beckham...tothom ens coneix...je, je!! ::-)
Petita

EntradaAutor: cuqueta » dc. nov. 23, 2005 2:10 pm

Hola de nou!!

Petita la invitació superxula i original. Ojala jo en trobes una aixi tan guapa :-/
De la Prats no se res de res. Suposo que lo de la prova de menus fins l'any que ve no sera pq ara encara queda molt temps, no??si se algo nou ja t'ho dire. I lo del preu del plat crec que varia depenent del que vulguis, em sembla que hi han 4 o 5 preus diferents en funció del que vols i dp els complements ( la decoració amb foie,...) va a part.

FELICITATS A28 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
nosaltres al gener farem 8 anys i mig, i també sembla que va ser ahir... ::love::

Petita, gràcies per l'adreça de Martorell al final no se si hi anirem o no.

Aima, ja em diras lo del tio aquell que coneixes i es casa el mateix dia que jo, em vas deixar flipada pq el dia que vam anar a la parroquia no hi havia ningu apuntat i el capella ens va dir que dos casaments al mateix dia en principi no els volia fer...a veure si no ens va apuntar be, EL MATO ::brr:: ::brr::
cuqueta
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: cuqueta » dc. nov. 23, 2005 2:16 pm

Per cert lo de les sabates crec que per mi también sera un problema. Resulta que el meu xicot no es gaire alt i jo ho soc bastant...o sigui que hauré de buscar una sabata que ni tingui massa taló. Totes les que he vist pels aparadors tenen uns taconassos!!!!! Si no com a última opció abans del suicidi :-( et pots forrar una sabata que t'agradi amb la roba del vestit i aixi surts de l'apuro :-)ok: :-)ok:

Bueno xates fins una altra. Besitos :··;..: :··;..: :··;..:
cuqueta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: granadella » dc. nov. 23, 2005 3:05 pm

Hola, noies!

Aqui fa un fred avui...i dema diuen que mes! Jolin! Jo encara no tinc les invitacions, me les estan fent, pero en quan les tingui us les intentare posar... Tinc unes ganes que sigui el dia 6 de Gener! i poder mirar en serio el vestit i tot!! Divendres tinc hora per un altre fotograf, però el que vam veure ahir molt be de preu, trobo. Albums digitals de 40 fulls de 35 x 35 ens costen 1300€ Que us sembla??
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 3:08 pm

Ainss...aquest migdia després de dinar...hem començat a fer la llista de convidats.....i ara estic malalteta...no em trobo bé. :-(
Mare de déu....no pensava pas que seria tan difícil fer una llista!!!! I es que...hi ha gent que no saps si convidar-la o no, perquè sincerament, ara mateix amb lo que val un cobert...és una jugarreta que et convidin a una boda. I claro, jo no vull ficar a ningú en cap compromís...si jo el que vull es que vinguin i ja està. Ostres...quin merdè!!!
Cada vegada que repassava la llista m´havia deixat a algú. però jo crec que lo pitjor està per arribar....com els fiquem a les taules? si aquell no es parla amb aquella, l´altre que no es vol assentar al cantó d´aquell...bufff!!!!
Després una altra cosa....fiquem el nº de compte o no?
A veure, a mi no m´agrada...però és el més còmode, que t´ho vagin ingresant allí i no et cal anar arroplegant sobres per tot arreu. A més, encara n´hi ha molta gent que et donen el sobre amb els cuartos el mateix dia de la boda!!!! Per l´amor de déu!!! Si els diners els necessitem per a pagar el banquet abans de la boda!!! Oishhh...espero que no ens donin cap sobre aquell dia perquè després has d´anar patint on deixes els sobres i que no te´ls prenguin o els perdis.... :--( :--(
Estic casi convençuda de que sí que ficarem el nº de compte....sip...sip....perquè tenim molta família a fóra i repartida per tota espanya i serà un lio tremendo. :hmm::
Mireu...a qui no li agradi...que ens ho doni en mà i s´ha acabat!!!!
No vull sapiguer res més de llistes!!!! Tinc un cap com un bombo!!!! :-(

Cuqueta, tranquila...que si no trobes cap sabata te´n vens a la excursió que farem a Barcelona totes les que no trobarem sabates al nostre gust, vale?
Lo de la Prats ja ho sé que va per menús perquè ens van donar les fulles amb el que hi ha...però claro...els preus eren de 2.005. Estic cagadeta!! A veure si fotran una pujada per l´any que vé...espero que no.
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 3:11 pm

Ostres Granadella!!! Què barat!!!!
Ho trobo molt bé de preu!! Quin fotògraf era?
A veure si per reixos ja pots començar a mirar vestits!!! Ainss...quina ilu, no? quina cara faran la family quan els ho digueu?!
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 3:50 pm

Ja torno a ser per aquí...je, je!!!
Sembla que faig un monòleg...només parlo jo...ja ho sé...sóc una mica pesadeta, sip...
Montsesita....et voldria demanar un favor (si pot ser, es clar)..
He llegit en un altre post que entraràs a l´església amb una cançó: CANON DE PACHEBEL (no sé si ho he escrit bé :-( )
Doncs resulta que jo no tinc Emule ni res que se li assembli perquè estic a la feina i a casa no tinc internet, així que no puc baixar-me música.
Total...que no tinc gens de música per triar!!! : muaahhhh :
I tothom m´ha dit que aquesta cançó és molt bonica...i jo et voldria demanar si me la pots enviar per email.
Suposo que es poden enviar arxius mp3 o de música per email, no?
I si no es pot....doncs no res...ja pensarem alguna altra cosa...
Gràcies.
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants