mmmmm... a Nova Zelanda... crec que la teva amiga té raó... però no ho sé perquè no vaig anar (teníem moltes ganes però al treball no em donaven més dies

)
A les estacions em referia a la Polinesia... Estar a una illa??? creus que no es poden fer coses????
Mira... 1 día vam fer el 4x4 de la illa... puges a la muntanya y es veu tota la illa.... aquesta es mig dia... un altre dia vam anar a donar de menjar als taurons i les ralles.... a l'hotel t'oferien aquesta excursió de dues hores... jo la vaig agafar per Manureva Tours (una agència d'allà) i per menys diners vam estar tot el dia... amb dinar típic polinesic inclòs!!!! els plats són fulles!! jejejeje i ens van portar a una illeta meravellosa (allà les illetes es diuen Motu..)
Així que només vam tenir 1 día per.... fer les maletes, deizar l'habitació, banyarnos i fer snorkel per sota el nostre bungalow que estaba sobre l'aigua.. fer snorkel a la laguna de l'hote amd tortugues maries i moltes espècies de peixos... passejar amb kajack... era gratuit a l'hotel...
Creus que t'aburriràs??? i jo vaig estar 3 dies!!! i només vaig poder estar tumbada a la platja el dia que vam arribar ala mig dia.. y a la tarda vam estar gaudint del paisatge!!!!
Encara ens va faltar anar en kajack nosaltres sols!!! i fer més snorkel!!!
No sé... tu mateixa...però qui no vol fer res... no ho fa...però coses per fer n'hi han!!!!!
més preguntes????
ah... Nova Zelanda està al costat de Polinesa (gairebé...) si t'ho post permetre jo aniria... (al que jo em referia era que si només tens 13 dies com jo... i 3 dies vaig estar volant.... no faria un combinat... haguès fet una altra illa de polinesia per descansar més i gaudir de platja!!!!