Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: granadella » dj. nov. 24, 2005 9:32 am

Hola, torno a ser jo!!

Sabia que em deixava algo...

Lo del numero de compte, nosaltres no el posarem. O be farem unes targetes (he llegit per algun lloc que te les pot fer el mateix banc que posa enllaç de tal i tal i el numero) o nosaltres mateixos, o anirem amb el numero. Quan anem a donar-les, o be nosltres o els seus pares a la gent d'allà, els hi deixarem caure i els donarem la targeta. No ho trobem tan com posar-la a dins del sobre, o impresa a la invitacio (que aixo no m'agrada gens!) Tot i aixi, suposo que algu ens donara en efectiu, pero nosaltres hem de pagar el restaurant quan marxem, no ens demanen res de paga i senyal, aixi que be...

Un besito a totes!!
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 10:18 am

BON DIA BONIQUES!!!! : sol : : sol : : sol : : sol :

Aishhh...què acostipada que estic...tinc un nas com una tomata!!!! (+:-)
Aquest temps em pelarà!!! :-(
Ilerda!!!! woowww!!! què bonics els abanicos!!! m´agraden molt. Ara el que quedaria molt xulo seria que els arreglessis amb un llaçet de ràfia (o de la tela que vulguis) i la tarjeteta amb els vostres noms i el dia de la boda, no? bueno, es com ho vaig veure a la botiga i quedava molt fi. Després si vols pots ficar alguna floreta seca petiteta..però bueno, això si voleu...us quedaran wapísssims!!! =0-0-)
Marieta, veig que estàs viva...menos mal. je, je!! :-)0(-:
No t´estressis gaire xata, el primer és la salut. :-)
Granadella, lo del fotògraf ho trobo perfecte!!! i superbé de preu!!!
lo de fer un regal al teu tiet...no sé..jo crec que si us teniu molt afecte potser sí, no?...es que no sé...això ho hauràs de veure tu..
Cuqueta, nosaltres crec que no portarem cap tipus de músic ni coral ni res d´això....es una de les coses que vam deixar de banda...no es pot amb tot $$$$$... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : ..muaahhhh : ..

Ostres...que me´n oblidava!!!! ahir em van dir que tinc una boda el dia 7 de GENER!!!!!!!! brrr...brrr...amb el fred que fotrà!!!! què coll..em fico???!!!! A més, el dia després de reixos!!!! jolines!!! amb els gastos que tenim ara...només ens faltava una altra boda!!! i a aquesta hi hem d´anar perquè és familia directa.....jo, jo i mil vegades més..jo. :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 24, 2005 10:43 am

Bon dia guapes!!

Petita, quina jugarreta (amb perdo!) lo d'aquesta boda sorpresa!!!! pero si que avisen amb poc temps, no?? Pero bueno, aixi tindras una oportunitat per fixar-te i agafar mes idees!

Lo dels abanicos, portser si no trobo la rafia (i la que trobo es molt cara!!) li compro un llaç bonic i ja li ficare les tarjetetes de colorets o algo. Total, no em mato perque la intencio es que els facin servir, que al juny portser fa falta!!

Marieta, que be que hagis tornat!!

Noies, es un plaer "parlar" amb vosaltres, no se si us pasa, pero sou les uniques amb les que puc parlar de la boda cada dia i no us importa. La gent del meu voltant crec que esta una mica cremada ja :-( Menos mal que us tinc a vosaltres!!!! :-()-)
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 10:53 am

Doncs tens raó Ilerda....menos mal que us tinc a vosaltres per comentar-vos les coses de la boda perquè si no...crec que explotaria. ::brr::
A més...és un plaer compartir amb totes vosaltres aquestos mesos d´emoció i nervis abans de la boda. Es que sou totes tan majes!!!! Ainsss...guapes!!!! ::love:: ::love::
Bueno, aixó de la boda del gener....no sé...que ens ho diguin amb 1 mes d´antelació...amb tantes preses...això fa olor a "penalti" :-)0(-: :-)0(-:

per cert:

A PARTIR D´AVUI EM QUEDEN 7 MESOS EXACTES PER LA BODA!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : beer : : beer : : beer : : beer : :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-///: :-///: :-///: :-///: : bb : : bb : : bb : : bb : :gati: :gati: :gati: :gati: 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 11:03 am

doncs si que es una mica rotllo aixo de la boda en gener... i al final de feses.... cuesta de enero total! pero no ho sabieu?? Ja teniu invitació i tot d'aquesta boda? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 11:22 am

per cert noies, algu em pot informar sobre la rami novell? es la que hi ha a la bordeta? algu ha vist un vestit d'aquesta dissenyadora?? sabeu com esta de preu?
gracies majes! >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 11:25 am

Si que en tenim d´invitació...ens la van portar ahir.... :-( :-(
I va ser ahir quan ens vam enterar que hi havia boda...mmm....ho han organitzat tot en 3 mesos!!!! ?:) ?:) ?:) ?:)
L´unic que li veig de bó....es que es casen a la mateixa església que nosaltres...així veurem com ho fan!!!!
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 11:26 am

Sí, la Rami Novell està a la Bordeta.
De preus no tinc ni flowers....però et podries atançar un dia i preguntar no?
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 11:27 am

si m'hi vull passar pero era per fetrme a la dia i anar preparada per lo que pogui ser.... :-/ ;.:love_:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 11:30 am

BON DIA XIQUETONES!

a28, efectivament la Rami Novell és la de la Bordeta. De preu diuen que està bastant bé, i te'l fan al teu gust! no se, es qüestió de mirar, a mi no se si m'acava de fer el pes. :hmm::

Ilerda, molt xulos els abanicos, SI SENYOR! >.-<:

Veig que avui hi ha bastant moviment, es que aquest fred treu les ganes de treballar ehhhhh?
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 11:32 am

Dona...no crec que siguin gaire cars....encara que...si és ella la que disenya igual valen una mica més carets, però bueno, no perds res per mirar.
Ara no recordo bé qui va ser per aquí...que em va dir que no eren gaire amables. :--( :--(
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 11:32 am

el que no et convenç l'estil o el que tel fasin personalitzat??he mirat la web i els de festa son molt wapos, l'any que ve que tinc una boda iwal m'ho miro... si no son molt cars... que ja tenim prous gastos l'any que ve...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 24, 2005 11:44 am

Hola guapes!

Jo la Rami Novell la conec de que una amiga treballava de modista alli. Es veu que la dona amb les treballadores no ere gaire amable, pero suposo que amb les clientes es diferent.
Se que es ella la que fa els vestits a les Miss Lleida quan es fa el certamen, suposo que els hi fa el disseny i tot. De vestits de nuvia a l'aparador he vist un munt, perque vivia alli al costat, i n'hi ha per tots el gustos, aixo si, de preu no us se dir res.
Ilerda

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 12:02 pm

a mi es que no m'agrada gaire que me'l facin a mida, perque no te'n pots fer ben be a la idea de com quedarà i te'n pots portar sorpreses, no se, és el meu punt de vista ehhh!
Per mirar-ho... no hi perds res.

Una abraçada
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 12:11 pm

tambe tens rao, no hi havia pensat en aixo.... ;.:love_:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 24, 2005 12:22 pm

Jo opino igual que la Lluna, es mes, aquesta amiga que us comentava que treballava alla, em va oferir fer-me'l i li vaig dir que no per aixo mateix. Perque amb lo indecisa que soc, nomes em faltava aixo, jo en roba no tinc gaire imaginacio i m'estimo mes veure'l, que m'agradi i si m'esta be, doncs ja esta!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 12:29 pm

A lo millor també n´hi té de fets...i no els dissenya ella tots, no?
Per això et dic a28 que el millor és que hi vagis i preguntis...si t´agrada aquesta dissenyadora...
Aquest any quan es va casar l´Isidre Gavin (Ajuntament) la seva dona portava un vestit de la Rami i era preciós.. =0-0-)
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 12:36 pm

He actualitzat el rànking que ens faltava la Cuqueta!!!!

RANKING NUVIES LLEIDATANES 2006: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

LLUNA2
Data: 09/09/06
Església: Catedral Lleida
Convit: Resquitx

ILERDA
Data: 03/06/06
Església: Montoliu
Convit: BigBen

MARIETA
Data: 11/09/06
Església: Sant Joan
Convit: Castell d´Albatàrrec

PETITA
Data: 24/06/06
Convit: Prats

a28
Data: 16/09/06
Església: Seu Vella
Convit: Gran Palermo

Maima
Data: 29/07/06
Església: ??
Convit: Ca n´Alzina (Rubió)

GRANADELLA
Data: 09/09/06
Església: Granadella
Convit: Restaurant Ramón

AIMA
Data: 10/09/06
Convit: Castell d´Albatàrrec

MARTACOLL
Data: ?
Església: ?
Convit: ?

MONTSESITA
Data: 30/04/06
Església: Bellpuig
Convit: Big Ben

CUQUETA
Data: 19/08/06
Església: Cervera
Convit: Finca Prats

SANDRETA
Data: 29/07/06
Cerimònia: La Dida
Convit: La Dida
Petita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 24, 2005 2:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Petita

EntradaAutor: Sandreta » dj. nov. 24, 2005 1:02 pm

Hola Noies!!

Ufff he tingut una feina akests dies de por!! ni temps a respirar com aquell que diu!!

Per cert que ja tinc data i lloc!!! upiiiiiiiiiddddddsssssssssssss!! a La dida, el 29/07/06, tan la cerimónia com el convit!! aixi que ja em podeu apuntar!!

He llegit aixi rapidet i lo del nº de compte... aiss jo tbe estic dubtan pq es un rollo que despres et trukn i tot per demanar el compte... no se, potser farem lo de les tarjetes a part, no ho se...

Per cert, cuqueta, que ets de cervera?¿? jo hi tinc cosins alla!!

Petonets i vaig a veure si em poso al dia amb els misatges!!
Sandreta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 1:06 pm

hola sandreta! olt be xata! aixi que tal la dida? conta conta....
t'haurem d'afegir al ranking xata!
nosalres lo del numero de comtye no ho posarem ni crec que tampoc fem les targetes...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants