ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Bandi » dv. nov. 17, 2006 4:13 pm

A mi també m'agrada més el Niurka, però he de reconeixer que el Rioja em feia un "cuerpazo"... que tela! Em quedava més ben posat... no sé si m'explico... per això em feia dubtar... m'agrada més l'estil del Niurka però em quedava millor posat el Rioja!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: BASTI » dv. nov. 17, 2006 4:24 pm

Jo trobo preciós el Rioja, l´altre també però trobo que les superposicions comencen massa amunt.

Aixi doncs voto Rioja jjejejejeje !
BASTI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1132
Membre des de: dc. oct. 05, 2005 6:58 pm

EntradaAutor: ninet » dv. nov. 17, 2006 4:30 pm

hola bandi!
molt bonics el dos pero pel meu estil m'agrada mes el NURIKA.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Bandi » dv. nov. 17, 2006 4:42 pm

Gràcies a totes per la vostra opinió!!!
Sou uns Soletes!!! : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :

M'esteu ajudant mooolt!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Patty » dv. nov. 17, 2006 4:55 pm

Hola guapissimes!!!!!!!!
Felicitats a totes les que ja teniu vestits!!!!!!!!!!!! Jo tinc hora Divendres que ve a RC de Diagonal, i estic una mica neguitosa, m'encantan tots els vestits de RC però em sobren uns quilets tinc una 38/40 tot i només faig 1'55 d'alçada i em preocupa si em quedaran bé i si els vestits de prova seràn minúsculs. Les que ja heu anat em podeu orientar una miqueta.
Jo tinc intenció de provar-me de la co·ñlecció RC
Neptuno
neri
Nick
Y de la col·lecció Two
René
Rimel
Rizo
Rosalia
Rina
Es que m'agradan molts i m'ha costat triar només 8, però els que mes m'agraden son el rimel i el nick, ja veurem com em quedan
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Patty » dv. nov. 17, 2006 4:57 pm

Ay!!!! m'oblidava Bandi a mi m'agrada més el Niurka però sense veurete'l possat es dificil.
Patty

EntradaAutor: Bandi » dv. nov. 17, 2006 5:01 pm

Gràcies per la teva opinió Patty!!!
I sort en la teva prova... ja veuràs et sentiras la mes guapa amb i snese quilets!!! jejejeje!

Els vestits que tenen a la botiga t'aniràn llargs però si tens una 38/40 et cordaràn la majoria... l'efecte el fa! :-)ok:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Patty » dv. nov. 17, 2006 5:56 pm

Gracies guapetona!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
A veure si d'aqui al juny em puc treure els 7 kilets que em sobren i aleshores si que em veure guapa!!!!!!!! (-O-:-) Que els vestits m'aniran llarguíssims ja m'ho pensava sempre m'he d'escuçar la roba, je je je je
Patty

EntradaAutor: Angelica » ds. nov. 18, 2006 11:13 am

Bandi quina il.lusió per fi... jeje jo em vaig emprovar el Rioja i m'agradaba molt, queda preciòs de dalt però la part de sota no feia el pes, però tens tota la raó fa un tipín brutal ... una amiga meva se l'ha quedat i és preciòs. A la foto és més bonic el Niurka però per experiència puc dir que les models del RC no els afavoreix massa els vestits, així que no sé ... posat només puc dir com saps que el Rioja és brutal però el Niurka sembla molt bonic ... ara has de triar tu ... jeje :-)ok:

Patry, em sembla que a totes les noies d'aquest post ens agradavem més o menys els mateixos, no et preocupis per l'alçada que totes són molt baixetes ni per el pes que totes esten iguals i a RC et trobaràn el vestit perfecte i estaràs preciosa .... :-()-)
Angelica l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 21, 2006 8:08 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: meta » dl. nov. 20, 2006 4:07 pm

Hola! Jo voto pel Niurka, pero el Rioja també es molt maco, en definitiva t'has de quedar amb el que et sentis millor i mes comode, ja que l'hauràs de portar moltes hores!!!

Per les talles no et preocupis, ja que jo hem vaig emprovar algun model que m'anava ample i també algun que m'anava bastant justet!! Va com va!!!
meta
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

niurka

EntradaAutor: nuvolkinto » dl. nov. 20, 2006 5:23 pm

Algú sap el preu del odel NIURKA? Gracies
nuvolkinto

Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 07, 2005 11:01 pm

EntradaAutor: Bandi » dl. nov. 20, 2006 7:15 pm

PVP del Niurka: 2440 eurazos!!! :o-o:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: ninet » dl. nov. 20, 2006 7:37 pm

la veritat es k els vestits de RC son carets pero son molt diferents al demes, en molts aspectes. SAp greu gastarse akest dineral per posarte´l sol un dia pero bueno, akell dia es especial i a mi no me'n agrada de cap lloc mes.
una cosa: si demano hora a RC de diagonal tarden mols dies en donarte-la? pots escollir mes o menys es k he d'anar a barcelona el dia 28 d'akest mes i si puc hi anire pq hi ha un vestit k aki no el tenen i aprofitaria
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Angelica » dt. nov. 21, 2006 8:16 am

Bandi el Rioja estilitza molt i les flors a la part de darreda i als costats quedem precioses ... però clar el Niurka també és molt maco ... :hmm:: :hmm::
Per això del preu bueno són diners per una estoneta però és només un cop a la vida, no?
Ninet RC està molt, però que molt bé en qualitat de teixits sobretot, dissenys ... però també hi ha altres dissenyadors molt bons com el Peiró que també ofereixen aquesta qualitat i dissenys fets amb molta cura. :-)ok: :-)ok:

Jo crec que no trigaràn gaire però et recomanaria que truquessis ja per si de cas, jo volia tornar avui i m'han donat pel dijous.
Angelica

EntradaAutor: ninet » dt. nov. 21, 2006 2:32 pm

GRACIES ANGELICA, AQUESTA TARDA TRUCARE HABERE K EM DIUEN.
NO HE ANAR A MIRAR VESITS DE PEIRO PERO SEGUR K SON DE MOLT BONA CALITAT, JO COMPARAVA AMB ELS VESTITS DE LES TENDES K ME PROVAT JO.

ANGELICA; TU KIN TAS AGAFAT?
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Angelica » dc. nov. 22, 2006 8:40 am

El NUEZ es de la col.leció LOVE que és com de segones nupcies però és que jo sóc molt menuda i de la resta només es veia vestit, aquest pesa molt poquet és molt comode i el teixit és preciòs ... jo no el volia de princesita ni volia cues ni res i aquest és perfecte, però jo no el vaig triar perquè a la model no li afavoreix gaire és molt soso i ni em vaig fixar va ser la xicota de la botiga qui m'ho va fer emprovar ... em va asessorar genial, ja veuràs com t'ajuden.

Si que és veritat que hi ha alguns altres dissenyadors que tot i que tenen nom tenen unes teles de cortinilla que tela marinera ... jeje tens tota la raó!!! :-)ok: :-)ok:

A veure si el 28 t'agafen ... jeje :-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-)
Angelica

EntradaAutor: meta » dc. nov. 22, 2006 12:38 pm

Hola Angelica, he anat depressa a veure quin model era el NUEZ i la veritat que es preciós, es de l'estil que a mi m'agraden senzill, pero a la vegada molt elegant!! Segur que estaràs guapíssima!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: BONA ELECCIÓ!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
meta

EntradaAutor: Angelica » dc. nov. 22, 2006 12:45 pm

Moltíssimas gracies Meta!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
M'imaginava que ens agradem els vestits del mateix estil perque havent triat un vestit de Peiró que per mi es un dissenyador genial havient de coincidir en gust... jeje :-)ok: :-)ok: :-)ok:

A mi m'agradem molt els vestits sobris i senzills perquè son atemporals i sempre queden el.legants ... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Angelica

EntradaAutor: meta » dc. nov. 22, 2006 1:42 pm

Jo penso el mateix, la veritat que m'en vaig emprovar de totes maneres i formes (amb pedreria, amb volants, amb puntes,...) i hem veia disfressada, en canvi, aquest vestit no té res de res, únicament es la roba que es molt maca, pero hem sentia jo mateixa, en canvi amb els altres hem sentia una noia que l'havien disfressat i li havien dit, doncs apa, ara t'has de casar!! (sembla una mica exagerat, pero realment no hem sentia gens còmode)
Doncs estic molt contenta de trobar gent que li agraden així de senzills, perque he comentat l'estil com era amb les meves companyes de feina i alguna m'ha fet el comentari com que aquest estil, ja no es porta i que es veu de persona gran, crec que no es així, perque per mi es de ser PERSONA ELEGANT!!!
meta

EntradaAutor: Patty » dc. nov. 22, 2006 1:56 pm

Nenes jo estic completament d'acord amb vosaltres, a mi el model Nuez también m'agrada i a J. Peirò también he demanat hora, hi vaig el dia 1. Per mi el mes important d'un vestit es la roba que sigui bona, i si la roba es de qualitat com menys coses hi possis molt millor, jo también tinc un estil bastant sobri. Els meus pares anavan tots dos molt senzills i quan veus les fotos no sembla que hagin pssat gairabè 30 anys es veuen molt actuals i sobretot ells mateixos, en canvi he vist vestits de fa 10 anys que es veuen superpassats de moda. Bona elección noies. Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!
Patty

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant