Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: cuqueta » dj. nov. 24, 2005 1:54 pm

Hola de 9 :mu:: :mu:: :mu::

Sandreta, si que soc de Cervera. Si vols ja em diras qui son els teus cosins, potse els conec :hmm:: Per cert he sentit a parlar molt be de La Dida, es a Vallfogona no??millor que l'altre que hi ha, jo hi vaig anar per unes bodes d'or i no em va agradar gaire.

EI PETITA M'HA AGRADAT MOLT AIXO DEL RANKING >.-<: >.-<: >.-<: Per fi m'he enterat de quan ens casem totes i a on i tot aixo.BIEN, BIEN YUPI :-///: :-eh_:: :-///: :-eh_::
cuqueta
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: cuqueta » dj. nov. 24, 2005 2:26 pm

M'havia quedat a mig escriure pero es que ha entrat una de la feina ::brr:: i he tingut que dissimular una mica... Abans de parlar amb vosaltres no m'inportava aixo de no tenir internet a casa pero ara la veritat es que per les tardes us trobo molt a faltar : muaahhhh : pero bueno aixins pel mati tinc mes ganes d'arribar a la feina per entrar al foro a saludar-vos :-) :-)

Granadella el meu pare va acompanyar a la meva cosina germana quan es va casar ( pq ella tampoc en te ) i no li va donar res. Ara tambe et dic que a ell li hagues fet molta ilusió o sigui que si us porteu be jo li donaria algo. Jo sempre li faig conya al meu pare i li dic "veus que be, ja et tinc entrenadet per entrar a l'esglèsia". :-):-):-):

No se valtres pero jo penso que el moment que deu ser mes critic de nerviosisme es el moment d'entrar a l'esglèsia, no??a vegades penso mira que si entrepuses o algo, KINA VERGONYA :-( :-( :-(

Petita aixo de la boda del Gener es una p..ada pero si et consola naltres en tenim 5!!!! l'any que ve :star:: i dos de directes que ens valdran un pastonet. De fet val mes no pensar-hi sino es perque t'agafi algo.

Per cert valtres ja esteu vivint amb els respectivos?? :-)---(-: jo encara no. Ara tot just estem acavant les obres de la cuina i el lavabo ( pq tenim una casa de 2a ma i estava feta un asco ) i dp voliem fer alguna cosa mes pero amb la pasta que val tot i la boda "a la vuelta de la esquina" me semble que ho haurem de deixar per mes tard. Pero tinc unes ganes de viure en pecat... :llit::

Ja teniu els viatges triats??? Jo ahir a la tarda vaig estar mirant els catàlegs que vam agafar a la Fira de Lleida, la veritat es que hi han destins molt xulos pero jolin valen casi mig quilo ( Va a ser que no ) a veure si al final haurem d'anar a fer acampada a la Serra de Mollerussa!!!!

Bueno xatines no us foto mes el rollo que jo quan començo no paro. :t:t:

Fins dema guapetes (=:-) (=:-) (=:-)
cuqueta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 2:57 pm

Sandreta, ja t´he afegit al Rànking de núvies lleidatanes!!!!!!!! :-)ok:
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 3:11 pm

Ala!!!!! Cuqueta!!! 5 bodes!!!! quina ruïna!!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Ja podeu estalviar....
Nosaltres encara no vivim en pecat, però crec que tampoc ho farem. Fins l´any que vé no ens en anem al piset. Ha sigut idea meva, més que res per poguer estalviar una mica per la boda. A més encara ens falten 4 coses per ficar..
A la meva family no els hi fa gaire gràcia això de viure en pecat.... :-/ però bueno...també ho trobo una mica de tonteria perquè nosaltres hem marxat sempre de viatge a molts puestos...i què es pensen..que hem dormit en llits separats o què?? je, je..!!! ::-) ::-) no sé si us passa a vosaltres...
Petita

EntradaAutor: Sandreta » dj. nov. 24, 2005 4:48 pm

Gracies Petitaª!! :-)) :-))
Cuqueta,te posat un privat per lo dels cosins!!

Aiss quins nervis neness jejej ara al menys ja puc respirar trankila que ja tenim restaurant!! a mes, no si si hi heu anat, pero a mi em va agradar molt i molt!! el jardi es makissim i em van dir que t'ho adornaven tot i ells s'encarrgaven de les cadires i tbe hi posavem una catifa! i la veritat es que tot aixo per nomes 1 euros mes per plat que trobo que esta super be, pq la floristeria per 4 coses ja puja un muntç!!

En fin, que m'he de posar a dieta ja que sino no em podran vestir, pq per anar be, hi hauria d'anar al març mes o menys a mirar vestit no?¿?

Aiss quins nervis y encara falten 8 mesos (be, el dimarts per ser exactes!)
Sandreta
:: núvia rookie

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 4:48 pm

Hola lleidatanes!
avui no tinc pas ganes de fer res, així que avui em dedicaré a xatejar amb vosaltres si no us sap greu! ;.:love_: ;.:love_:

Petita, nosaltres tampoc vivim en pecat, bueno... una miqueta si perque els cap de setmana ens en anem al piset (a jugar als xinos, jejejejee)
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Sandreta » dj. nov. 24, 2005 4:49 pm

Gracies Petitaª!! :-)) :-))
Cuqueta,te posat un privat per lo dels cosins!!

Aiss quins nervis neness jejej ara al menys ja puc respirar trankila que ja tenim restaurant!! a mes, no si si hi heu anat, pero a mi em va agradar molt i molt!! el jardi es makissim i em van dir que t'ho adornaven tot i ells s'encarrgaven de les cadires i tbe hi posavem una catifa! i la veritat es que tot aixo per nomes 1 euros mes per plat que trobo que esta super be, pq la floristeria per 4 coses ja puja un muntç!!

En fin, que m'he de posar a dieta ja que sino no em podran vestir, pq per anar be, hi hauria d'anar al març mes o menys a mirar vestit no?¿?

Aiss quins nervis y encara falten 8 mesos (be, el dimarts per ser exactes!)
Sandreta

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 4:51 pm

Hola lleidatanes!
avui no tinc pas ganes de fer res, així que avui em dedicaré a xatejar amb vosaltres si no us sap greu! ;.:love_: ;.:love_:

Petita, nosaltres tampoc vivim en pecat, bueno... una miqueta si perque els cap de setmana ens en anem al piset (a jugar als xinos, jejejejee)
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 4:53 pm

Eppppps! s'han duplicat els missatges! :-/
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 5:00 pm

Lluna2....així que a jugar als xinos...je, je...dolentota!!!! :-)
Jo també me´n aniria els caps de setmana però encara no tenim ni gas per dutxar-nos amb aigueta calenta!!! Lo altre ja ho tenim tot...però..què voleu que us digui....em fa llàstima d´estrenar les coses noves...
Es que no podria pas marxar un divendres i presentar-me un diumenge....no puc!! em fa cosa...bueno, seran tonteries meves...
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 5:01 pm

ja us he avisat que avui seria una mica pesada!

es que avui estic rareta, m'he passat el dia pensant en la boda! i de fet, ja ho tenim quasi tot, fotògraf, restaurant, esglèsia... i això que encara ens falta 10 mesos! :hmm::

Ah, per cert, quan quedarem per coneixer-nos? podriem quedar un divendres per fer un capuccino al Jamaica no? així trenquem el gel i un altre dia fem un COMANDOsopar B! : beer : :: orrr:: :-eh_::
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 5:03 pm

Vale!!!! M´apunto!!!!
Quan us va bé? Es que claro...per a que ens vagi bé a totes...mal asunto.
Perquè n´hi ha moltes de BCN..
A mi ja em va bé.
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 5:13 pm

ostres Petita, qué mal pensada! bueno, també juguem al parchís! jejeje

A mi també em fa cosa estrenar la roba, de fet hi vaig portar tavalloles velles i tal per utilitzar de moment, es que ho tenim tot tant chulo! =0-0-) =0-0-)
Ara estic amb el tema decoració, uffff! com ho porteu vosaltres? a mi em porta de..... perque sóc massa tiquismiquis. Només us diré que al menjador hi tenim la paret principal pintada de vermell, vermell!! :-))
El meu Jordi, cada cop que em veu aterrissar amb una bossa... >-(( se li transforma la cara! jejejeje
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 24, 2005 5:17 pm

Que tal el dia 9 de desembre? :-)ok:
ostres però com ho farem amb les de bcn?
no se, si voleu quedem directament un divendres per sopar!
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 24, 2005 5:47 pm

Hola guapes!!!

Avui que estava liada us heu ficat a xarrar a saco!!! vaya, bueno, començo!!

Sandreta: Has dit que et queden 8 mesos per la boda? no se si ho he entes be, per a mi quan vaig anar a triar-lo em van dir que anaba justeta de temps i em falten 7 mesos... (al juny)

Lluna: Pero que dius!!! que tens una paret del menjador en vermell?????? Que m'has copiat o que!!!!! jajajajaja quina gracia!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Que deies que eres tiquismiquis??? Si estem a la ultima!!! jejejeje
Quina gracia m'ha fet jejejeje que no paro de riure.

Bueno aixo de viure amb pecat, nosaltres tampoc, ja pel que quede esperem a la boda, que fa mes il.lusió. :-):-):-):
Pero bueno, fa mes d'un any que tenim el pis, i mai ens ho hem plantejat. Ja tinc el piset bastant adelantat, tinc els mobles, la cuina amb tot... em falten lampares, cortines... detallets.
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dj. nov. 24, 2005 5:49 pm

Ei, lo de la quedada...
A mi em sembla perfecte divendres per fer un capuccino!!!! Les que puguem ser, es que es normal que a totes no ens vagi be. Pero al menys les que puguem ser estaria be!!!
Conteu amb mi!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 6:13 pm

Guai!!!!
Qui més s´apunta? :hmm::
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 24, 2005 6:17 pm

He pensat el que podriem fer: :hmm:: :hmm::

Fer una quedada per pendre una cocacola i conéixer-nos i després allà al febrer o març fer un sopar.
Què us assemble?
Ho dic perque en aquestes dates hi ha moltes que teniu sopars d´empresa o de nadal amb la familia/amics i no us va bé.
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 6:21 pm

hola xates!!
q m'havia perdut ja amb tants escrits....

granadella; a mi tambe m'entrara el meu tiet a l'esglesia i si la veritat es que havia pensat tenir und etallet per ell i per ma tieta que sempre m'han fet una mica de pares... encara no se ben be que... encara tinc temps per pensatr! aixo ho has de vuere tu, es molt personal!

wai una paret vermella noies! quina passada no?

jo sique visc amb el meu xicot, ja fa un parell d'anys, e que abans d'estar amb el, jo m'havia comprat el meu apartament de solterona (47 m quadrats...) i mira despres el vaig coneixer, vaig viure uns mesos sola, es quedava primer dissabte, al cap de poc 2 divendres i dissabte, despres también diumenge i mira pel seu cumple li vaig regalar un clauer com a simbol de que si volia, podia venir a viure al piset!! no s'ho va pensar gens!
ara ens hem comprat un pis mes gran i ens el donaran l'estiu que be! >.-<: >.-<: en tinc unes ganes!! es que sen's ha quedat petit.....

la quedada del capuccino? perfecte!! jo plego a les 20.30 per aixo... i penseu que el dia 9 es pel mig d'un pont...
per que aquest dissabte al mati com us va?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 6:23 pm

ui aixo d'escriure ràpi i no revisar-ho... quin munt de faltes!!

PERDONEU!! =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants