M'havia quedat a mig escriure pero es que ha entrat una de la feina

i he tingut que dissimular una mica... Abans de parlar amb vosaltres no m'inportava aixo de no tenir internet a casa pero ara la veritat es que per les tardes us trobo molt a faltar

pero bueno aixins pel mati tinc mes ganes d'arribar a la feina per entrar al foro a saludar-vos
Granadella el meu pare va acompanyar a la meva cosina germana quan es va casar ( pq ella tampoc en te ) i no li va donar res. Ara tambe et dic que a ell li hagues fet molta ilusió o sigui que si us porteu be jo li donaria algo. Jo sempre li faig conya al meu pare i li dic "veus que be, ja et tinc entrenadet per entrar a l'esglèsia".
No se valtres pero jo penso que el moment que deu ser mes critic de nerviosisme es el moment d'entrar a l'esglèsia, no??a vegades penso mira que si entrepuses o algo, KINA VERGONYA
Petita aixo de la boda del Gener es una p..ada pero si et consola naltres en tenim 5!!!! l'any que ve

i dos de directes que ens valdran un pastonet. De fet val mes no pensar-hi sino es perque t'agafi algo.
Per cert valtres ja esteu vivint amb els respectivos??

jo encara no. Ara tot just estem acavant les obres de la cuina i el lavabo ( pq tenim una casa de 2a ma i estava feta un asco ) i dp voliem fer alguna cosa mes pero amb la pasta que val tot i la boda "a la vuelta de la esquina" me semble que ho haurem de deixar per mes tard. Pero tinc unes ganes de viure en pecat...
Ja teniu els viatges triats??? Jo ahir a la tarda vaig estar mirant els catàlegs que vam agafar a la Fira de Lleida, la veritat es que hi han destins molt xulos pero jolin valen casi mig quilo ( Va a ser que no ) a veure si al final haurem d'anar a fer acampada a la Serra de Mollerussa!!!!
Bueno xatines no us foto mes el rollo que jo quan començo no paro.
Fins dema guapetes