Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 24, 2005 8:10 pm

per cer no se qui era la que tenia 5 bodes, a mi em va passar desde juny fins a setembre un any 5 bodes!! amb les seves despedides claro... era surtir d'una i venga cap a l'altra.. no em podia recuperar economicament!! no hi van haver gaires vacances no aquell estiu.... :-/
pero bueno bon humor, alegria i que visquin els nuvis!! :-):-):-): :-()-) :-):-):-): :-()-) :-):-):-): :-()-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 24, 2005 10:58 pm

Osti noies!!! No si val tant xerrar!!! Que ara a la nit no dono a l'abast a llegir-ho tot. Es que estic cremadissima a la feina!!!! No em puc conectar ni un moment, estic fent la feina de dues persones. No puc més... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : La veritat és que si no fos perquè necessito els diners, marxaria avui mateix. Hi ha jefes que son uns explotadors, perquè contractar una altra persona si la Montse ho pot fer tot?? A més amb l'estres de la feina, ara m'estic adonant que estic deixant de banda una mica la boda, i això no pot ser.
Que em caso d'aquí 5 mesos!!!! :-):-):-):

Bueno noies, que ja no m'en recordo del que heu dit... mmmmm
Nosaltres fa casi 2 anys que vivim junts en un piset de 55 m2 i la veritat que amb els preus que estan els pisos aquí a bcn ens hi quedarem per moooolt de temps.
Jo l'any que ve només tinc una amiga que es casa al juliol i espero que no m'en surtin més!!!

Per cert, noies , no si val QUE JO TAMBÉ VUI VENIR A LA QUEDADA!!! I ELS DIVENDRES NO PUC!!!!!! : muaahhhh : Perquè no quedem un dissabte a la tarda - nit? Amb novios o sense?

Petonets a totes, que sou genialssssssss!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 8:53 am

Hola Reguapetones!!!!!!! :tkitki:: :tkitki::

Com va la son? Jo els divendres ja estic molt apurada, NECESSITO DORMIR!!!!! :-/ Sort que dema ja som dissabte...

Per lo de la QUEDADA tinc moltes ganes >.-<: pero soc de Cervera i quan plego a les 14:30 marxo cap a casa. A mi m'aniria be un dissabte per la tarda o mes cap a la nit. Voleu quedar amb novios o sense?podriem anar a prendre algo un dissabte nit : beer : i si voleu que vinguin ells también, no? o us estimeu mes quedar soletes? jo ho dic pq dp he de tornar cap a casa i claro per la nit m'agrada mes anar acompanyada, pero bueno lo que valtres vulgueu...jo si puc m'apuntare pq tinc moltes ganes de veure-hos a totes!!!!!!!! (-O-:-) :*:-) (+:-) (=:-) :-eh_:: :-()) , bueno com aquest últim emoticono suposo que no n'hi ha cap, que sino farem Pascua abans de Rams,jejeje

Naltres nomes vivim en pecat el fi de semana i duran les vacances, a mi también em passa com a tu Petita q em fa pena d'estrenar lo nou, sobretot ara q tenim la cuina nova d trinca!!!pero tinc tantes ganes d'estar amb el meu pixurrin que no em puc resistir ( La carn es debil...)

La decoració también em porta de cap. Soc molt indecisa i em costa tot molt de decidir, sort que el meu xicot es molt bo i pobret sempre em deixa posar el que m'agrada mes a mi...menos alguns cops que em passo amb la decoració i diu "Aixo NO. sino aquesta casa semblara un zoo!!". No penseu coses rares, es que a mi m'encanten els animals i claro sempre estic comprant que si el devantal de la vaqueta :mu:: , el rellotge de la cuina amb la gallineta, el test de la flor amb un cocodrilo, la granoteta de fora la terrassa per decorar...i al pobre el tinc mareijat! :o-o:
cuqueta
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 9:03 am

AIMA passateu molt be al viatge. Que guai anar de vacances! naltres no podem amb tants gastos!

MONTSESITA GUAPA (=:-) Tranqui per lo de la feina, mes o menos totes estem iguals, i segur que la boda et sortira de pelicula, anima't i no deixis que la feina et tregui la ilusió de casar-te, segur que tots aquests que et fan la punyeta el que els hi passa es que son uns amargats de la vida i no saben el que es esta aixi com naltres amb la felicitat "a flor de piel" i tot el dia pensant en els nostres vestits, i sobretot els nostres XURRIS :-)(-: :-)(-: :-)(-: :llit:: ::love:: que son lo millor del mon mundial. ANIMA'T

A28 la que te 5 bodes soc jo, d'aqui uns mesos el meu conte corrent estara RIP.

Bueno xates vaig a treballar un rato que per aqui ja comença a arribar gent, si puc me conecto + tard.

Besitos :-))
cuqueta

EntradaAutor: granadella » dv. nov. 25, 2005 9:38 am

Hola! Ostres, que si que estaveu actives ahir! Quan he vist la pagina per la que anem he flipat!

Nosaltres vivim en pecat desde maig, que es quan ell va tornar de canaries i clar, aprofitant que es buscaba algo, vam marxar els dos. Ara hem de fer els papers per veure si ens donen la hipoteca per un pis a Sant Quirze (nosaltres estem a Sant Cugat) pq ens venien el pis on estem de lloguer, que te 50m sense balco i 1 habitacio, per 36 milions! I hem trobat un de 95 m a sant Quirze de 3 habitacions amb terrasseta super xulo per 39 milions. Posats a demanar, alemnys la diferencia es molt gran, pq hem pensat que clar, si volem tenir nens(i volem) que hem de fer, buscar un altre pis en uns anys? pos ja fem tot el rotllo senser i punt A mes, la gent que el tenen ens deixen casi tots els mobles i de la cuina tot menys la nevera. A veure que ens diuen els bancs!

Viatge de nuvis, nosaltres voliem anar a Jordania, ara hem de verue que tal si 8 dies, o 15 depen del pressupost

Ah, ah!! Crec que ja tinc les invitacions!! Ahir vam anar a parlar amb la dissenyadora i ara ens ha de passar un pressupost del disseny d'ahir que ens va agradar molt! A veure si les tinc i us les penjo. En teoria les tindre el 16 de desembre o aixi... Que guay! Aixo si que tinc la sensacio que ha començat el compte enrere!!

Bueno, noies, fins una altra estoneta!!!
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 25, 2005 10:30 am

BOOONNN DIAAA!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ostres...quina xarrera tenim....d´aquí a l´any que vé...portarem 200 pàgines!!!! Som unes màquines!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Pel que estic llegint..haurem de quedar o un divendres a la nit o un dissabte a la tarde/nit. Com us va millor? A mi m´es igual..
Com us aniria el 2 ó 3 de desembre? Seria abans del pont..Oisshh!!! què difícil serà això de la quedadaaa... ?:) ?:)
Granadella!!! ja tens les invitacions???!!! Biennn!!! >.-<: >.-<: Penja-les quan puguis vale? Lo del piset...doncs molt bé!!! Un pis de 95m2 és ja un pis grandet, més que el meu!!! Ho trobo bé de preu per ser a BCN!!
Cuqueta!!! jo també tinc el piset ple d´animalets, je, je!! m´agraden molt. Al menjador tinc tortugues i caragols (no són de veritat, eh?), les vaquetes em xiflen :mu:: i ja no et dic els gossos!!! ::love::
Montsesita!!! no t´agobios xata!!! jo estic en un cas semblant al teu..també faig la feina que no em toca, a més sóc pluri-empleada!!! treballo a dos puestos!!! així que imaginat..hi ha dies que treballo 13 ó 14 hores!! ::brr:: ::brr:: si déu vol l´any que vé plegaré d´on estic ara i treballaré només a un puesto perquè hi ha dies que no puc amb la meva ànima...però ara mateix m´he d´aguantar perquè em fa falta per la boda.
Aima!!! jo...quina enveja!!! jo també vull vindre!!! :-)0(-: no voldreu pas que us porti les maletes?? je, je!!! Necessito vacances JA!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Nosaltres no podem anar a cap puesto...la llibreta del banc està a punt del suicidi!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : Ara, quan vaig a treure cuartos al caixer...en comptes de dir-me: -Operación no válida. em diu: -ja, ja i ja!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Ja ens podria tocar algun numeret de la Loteria de Nadal,no? oisshhh...que bé ens aniria.... : beer :
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 10:44 am

Bon dia!!!

Ei que sembla que tenim encara mes coses en comu... Els comtes corrents a punt de suicidi!!! Surtiran a la tele com suicidi en massa!! jajajajaja :-eh_::

Per mi perfecte els dia 2 o 3 de desembre. Al final hauran de triar les que visquin a Barna a veure quin dia els hi va millor, PERO DECIDINT-NOS JA!!!! que tinc moltes ganes de quedar :-);-):-)
Yo amb un cafe per la tarde em conformo, despres ja surtira el que hagi de sortir, la questio principal es veurens les cares!!! (-O-:-) :*:-) (+:-) (=:-)

Petita, ets una superdona!! dos feines mare meva, jo no podria, i no es que em sobrin quartos, pero treballo aqui un disabte si un no, i els dia de festa, mig dia, fins a la una. I amb aixo em surt per les orelles!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 25, 2005 10:53 am

Ilerda, xata, si et digués el que faig molts dies....cauríes de cul!!! :-(
Treballo cada dia 8 hores en un puesto i quan plego m´en vaig a l´altre a fer 3 ó 4 hores més.
Resumint, faig de 9 a 6.30 de la tarda i després m´en vaig a l´altre puesto fins a les 11 ó les 11.30 de la nit. :o-o: :o-o: :o-o: Imagina´t com arribo a casa....feta una ginyapo!! :--(
Però, claro, això no ho podré fer quan estigui casada, perquè el meu noi treballa de nit i NO ENS VEURÍEM!!!! Crec que als 2 mesos ja estariem separats!!! Quan jo arribaria de treballar a la nit ell hauria acabat de marxar i quan jo marxaria pel matí ell estaria a punt d´arribar de treballar...AAAAhhhh!!! pobrets de nosaltres!!!

Bueno, veig que divendres no us va bé a les de Barcelona....
Quedem el 3 DE DESEMBRE???? A la tarde o a la nit? Amb novios o sense novios?
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 11:03 am

Jo triaria disabte 3 a la tarda, i si poques ser sense novios. Amb la nostra propia vergonya tindriem prou!! per la proxima ja podriem portar-los, pero crec que la nostra primera vegada, estaria be que nomes fosim nosaltres. Pero clar, si alguna de les de barna ha de fer el viatge fins aqui, no deixara al seu noi solet... mmm.... no se, pero crec que jo vindria sola en tot cas!!! Uiiii quin lio m'he fet!!!!!
Ilerda

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 25, 2005 11:08 am

BON DIA XIQUETES!
que complicat això de la quedada! doncs que triïn les de bcn ja que nosaltres tenim més disponivilitat no?

Ostres Petita, dos feines! de fet, jo també me'n estic buscant una altra per treure'm uns calerons extra, però no trobo res de res! :-( :-( i estic desesperadaaaaaaaa

Vinga noies, amunt el post! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 25, 2005 11:09 am

Jo crec que també vindria sola....

A veure, resumint: com us aniria....

DISSABTE, 3 DE DESEMBRE DE 2.005.
A LA TARDE????? QUINA HORA???
Podríem quedar aviadet per a les que no volen marxar tan tard a la nit...
Allà les 4 ó 4.30??
i On?

Siii...ja sé que sóc molt pesadeta...però si no ho fem així arribarà abril, el casament de la Montsesita i encara no haurem quedat...
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 25, 2005 11:10 am

Visca! Ja tinc AVATAR! >.-<: >.-<:
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 11:28 am

Lluna, molt guapo l'avatar!!! es nota que us agraden els animalets!!

El meu m'agrada perque es el logotip que tenia la BigBen, a les fulles que ens van donar i les propagandes surt aquesta rosa, i m'encanta!!!

Petita!!
Conta amb mi, el dia 3 de desembre a les 4 - 4:30!!!
Ala, una menos!!! Següent...!! >.-<:
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 25, 2005 11:34 am

QUEDADA!!!!!!!!!

DISSABTE, 3 DE DESEMBRE A LES 4 Ó 4.30!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Persones que s´apunten:

Petita (el burro delante para que no se espante)
Ilerda

Qui més?
Petita

EntradaAutor: Sandreta » dv. nov. 25, 2005 11:55 am

Bon dia!

A mi en dissabte no em va be pq vaig a barna i torno a les 7 i pico...
Jops, tic poxa, depre mes aviat... aiss sera que toy en esos dias del mes i ho veig tot negre... snif snif... estava miran el post de despres de casar-se i me fet un fart de plorar... sort que tic sola a l'ofice (tinc al jefe de lluna de mel) que sino...
Aps, no recordo qui ho prguntava, pero si, soc de lleida capital city, pro hi fem a vallfogona pq ens va agradar molt el lloc!
Sandreta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 12:13 pm

Sandreta!!!! ANIMS GUAPA!!!!
No et deixis caure, pensa en coses boniques!!!
Va guapa, a dalt els anims!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Ilerda

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 2:13 pm

Hola : ban : : ban :

A mi el 3 desembre no em va be perque ATENCIO ATENCIO!!!!ME'N VAIG A BCN A TRIAR EL VESTIT!!BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN BIEEEEEEEEEEEEEEEEEN, EN TINC UNES GANES >.-<: : ban : :-)ok: *.*.*.* :-///: :mu:: :tkitki:: :: orrr:: :-eh_:: :-);-):-) :llit::

Pero tranquiles que si voleu quedar jo ho comprenc. Suposo que sera molt dificil que ens veguem totes d'una sola vegada o sigui que ja m'esperare a una altra, encara que em sap greu : muaahhhh : : muaahhhh : pero valtres mes que ningu enteneu que es per una causa molt bona.
cuqueta

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 2:25 pm

O sigui que ja m'explicareu.
Si al final no quedeu per dissabte que ve, a mi en principi em va be qualsevol altre.

Ahir vaig veure les fotos que us vau fer al post de guia nupcial, estaveu totes i tots molt wapos :-)(:-) , llàstima que jo encara no m'havia enterat de la seva existència, va ser quan vaig començar a repassar les propagandes de la Fira que vaig pensar "Entrare a aquesta pàgina web a veure que tal" i de seguida la Petita que es un : sol : va contactar amb mi i em va dir que vingues cap aqui amb vosaltres. I ara ja no se que faria sense poder parlar cada dia amb valtres :-.:·::

La pena es que a les hores que jo em conecto de 8:30 a 9:00 i de 14:00 a 14:30 no hi ha mai ningu, i estic soleta : muaahhhh :

Hauriem de quedar alguna hora del finde per estar parlant totes juntetes, estaria molt be aixi tipo Xat.No??

Bueno xatis pues BON CAP DE SETMANA I APROFITEU-VOS FORÇA DELS VOSTRES PIXURRIS ( sobretot les que encara no vivim en pecat ).

Fins Dilluns ( no m'agrada gens aquesta paraula )

B7S : kissd :
cuqueta

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 25, 2005 2:48 pm

Ostres Cuqueta....m´has fet pujar els colors...ji,ji!!! :-)) :-)) Totes vosaltres sí que sou uns : sol : : sol : : sol : .
Quina llàstima que no puguis vindre a la quedada!!! jooo.... però bueno, si és per anar a mirar vestits...ja és una altra cosa!!! Qué guay!!! Ja veuràs..és una experiència inolvidable!!! Que tinguis molta sort i que trobis algo ben xulo!!! :-)ok: :-)ok:

Ilerda...xata...a veure si al final haurem d´anar tú i jo soles....bueno, esperarem a veure que diuen les demés. :-)ok:
Aquesta tarde em dedicaré a veure rams per internet...a veure que trobo...quin tipus de ram creieu que em va més bé pel meu vestit?
Petita

EntradaAutor: a28 » dv. nov. 25, 2005 3:23 pm

ep xates!!! que tal!! q aviat arribarem a la pagina 50!!! :-)) >.-<: >.-<:

a veure la quedada; a mi el dissabte tres no em va massa be; el meu xicot juga a futbol salal i aquest any no l'he anat a veure a cap partit... ja me val!! I dissabte que ve juga a Calag i li vaig prometre l'altre dia que l'acompanyaria, que marxariema mig mati, dinariem pel cami i niriem al partit. No se a quina hora tornare a ser a lleida; demà ho sabra i ja us ho dire.
El divendres 2 a les 9 per exemple m'aniria molt be! Per que un diumenge per fer el vermuth??? Uf..... Massa propostes no noies? :-( :-)) ::-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants