pero bueno bon humor, alegria i que visquin els nuvis!!

Autor: a28 » dj. nov. 24, 2005 8:10 pm

Autor: Montsseta » dj. nov. 24, 2005 10:58 pm
La veritat és que si no fos perquè necessito els diners, marxaria avui mateix. Hi ha jefes que son uns explotadors, perquè contractar una altra persona si la Montse ho pot fer tot?? A més amb l'estres de la feina, ara m'estic adonant que estic deixant de banda una mica la boda, i això no pot ser.
Perquè no quedem un dissabte a la tarda - nit? Amb novios o sense?

Autor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 8:53 am
pero soc de Cervera i quan plego a les 14:30 marxo cap a casa. A mi m'aniria be un dissabte per la tarda o mes cap a la nit. Voleu quedar amb novios o sense?podriem anar a prendre algo un dissabte nit
i si voleu que vinguin ells también, no? o us estimeu mes quedar soletes? jo ho dic pq dp he de tornar cap a casa i claro per la nit m'agrada mes anar acompanyada, pero bueno lo que valtres vulgueu...jo si puc m'apuntare pq tinc moltes ganes de veure-hos a totes!!!!!!!!
, bueno com aquest últim emoticono suposo que no n'hi ha cap, que sino farem Pascua abans de Rams,jejeje
, el rellotge de la cuina amb la gallineta, el test de la flor amb un cocodrilo, la granoteta de fora la terrassa per decorar...i al pobre el tinc mareijat! 
Autor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 9:03 am
Tranqui per lo de la feina, mes o menos totes estem iguals, i segur que la boda et sortira de pelicula, anima't i no deixis que la feina et tregui la ilusió de casar-te, segur que tots aquests que et fan la punyeta el que els hi passa es que son uns amargats de la vida i no saben el que es esta aixi com naltres amb la felicitat "a flor de piel" i tot el dia pensant en els nostres vestits, i sobretot els nostres XURRIS
que son lo millor del mon mundial. ANIMA'T

Autor: granadella » dv. nov. 25, 2005 9:38 am

Autor: Petita » dv. nov. 25, 2005 10:30 am
Penja-les quan puguis vale? Lo del piset...doncs molt bé!!! Un pis de 95m2 és ja un pis grandet, més que el meu!!! Ho trobo bé de preu per ser a BCN!!
i ja no et dic els gossos!!!
si déu vol l´any que vé plegaré d´on estic ara i treballaré només a un puesto perquè hi ha dies que no puc amb la meva ànima...però ara mateix m´he d´aguantar perquè em fa falta per la boda.
no voldreu pas que us porti les maletes?? je, je!!! Necessito vacances JA!!!
Ara, quan vaig a treure cuartos al caixer...en comptes de dir-me: -Operación no válida. em diu: -ja, ja i ja!!! :-)0(-:

Autor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 10:44 am

Autor: Petita » dv. nov. 25, 2005 10:53 am

Autor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 11:03 am

Autor: Lluna2 » dv. nov. 25, 2005 11:08 am
i estic desesperadaaaaaaaa

Autor: Petita » dv. nov. 25, 2005 11:09 am

Autor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 11:28 am

Autor: Petita » dv. nov. 25, 2005 11:34 am

Autor: Sandreta » dv. nov. 25, 2005 11:55 am

Autor: Ilerda » dv. nov. 25, 2005 12:13 pm

Autor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 2:13 pm
pero valtres mes que ningu enteneu que es per una causa molt bona.
Autor: cuqueta » dv. nov. 25, 2005 2:25 pm
, llàstima que jo encara no m'havia enterat de la seva existència, va ser quan vaig començar a repassar les propagandes de la Fira que vaig pensar "Entrare a aquesta pàgina web a veure que tal" i de seguida la Petita que es un
va contactar amb mi i em va dir que vingues cap aqui amb vosaltres. I ara ja no se que faria sense poder parlar cada dia amb valtres

Autor: Petita » dv. nov. 25, 2005 2:48 pm
Totes vosaltres sí que sou uns
.

Autor: a28 » dv. nov. 25, 2005 3:23 pm