Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 21, 2006 10:01 am

Doncs clar que síiii que trobaràs algo MOLT millor.....no ho dubtis xata!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: alzina » dt. nov. 21, 2006 10:21 am

Bon dia noies.

Je he vist el post d'homes, je je pero esteu totes alli xafardejant :hmm::

Ahhhhhhhhhhh PEQUEEEEEEEEEE!!! has pujat a la moto??? : btbe ::
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 21, 2006 11:24 am

Sí Alzina, al final em van enganyar..... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 21, 2006 2:55 pm

Em sembla que aquest matí heu estat tan liades com jo ... :-/ :-/ :-/ :-/

ESTIC MOLT CONTENTA!!!!!!!!!!!! HE TRET UN 8 A MATES !!!!!!!!
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
: beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :

No ho entenc, només hem aprovat 6 i he tret la nota + alta!!! Què no estudia la gent??? Si jo feia més de 12 anys que no les tocava!!!!! I entre la feina i la vida matrimonial podeu pensar el temps que em queda per estudiar :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Per cert, he mirat tres cops la llista pq encara no m'ho crec :-)) :-)) :-)) :-))
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: alzina » dt. nov. 21, 2006 3:17 pm

Enhorabona Apollonia >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 21, 2006 3:22 pm

MOOOOOLLLTTT BÉ APOLLONIAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! ENHORABONAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! HO VEUS? VEUS COM AL FINAL SÍ QUE TREURÍES BONES NOTES????!!!!!!! ESTÀS FETA TOTA UNA MÀQUINAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AIXÒ S´HA DE CELEBRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
*.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
:ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 21, 2006 3:29 pm

:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
: beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 21, 2006 3:30 pm

fins divendres no sabré l'altra, però no estaré tant contenta :-( :-( :-(
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 21, 2006 3:32 pm

Que sí donaaa!!!!!!!! ja veuràs com siii!!!!!!!!!!! des d´aqui et donem tota la energia positiva:
: kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 21, 2006 3:36 pm

Gràaaaaaaaaaaaaaacies :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Per cert, ahir vam donar sang, no ho havia fet mai per por, i ni em vaig enterar :-)ok: El pobre apollonio en canvi es va marejar :-( , havia dinat molt poc i a les 8 de la tarda tenia una gana que es moria pobre, i ens van dir que és millor anar amb la panxa plena :-/
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 21, 2006 3:41 pm

De res reina!!!! :-()-)
Ahhh siii? vas donar sang? ui....jo no en puc donar... :--( :--( tinc la tensió molt baixa i si em treuen aquella quantitat de sang buf....em plego allà mateix....Però ja m´agradaria ja....perquè en fa falta molta.
Pobre Apollonio.... .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) je, e,j eee....mira que es passa malament ehh???
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 21, 2006 3:44 pm

pobret meu es va quedar blanc, però diu que el proper dia es menjarà un bon entrepar abans i ja està :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 21, 2006 3:49 pm

Jo es que....estic tan acostumada a marejar-me, que clar.....quan vec que algú es mareja em fa molta pena, perquè es passa molt malament.
De tant en quant m´agafen aquelles calors fredes, em començen a xiular les orelles, començo a perdre força als braços i.....pataaammm!!!! ja em veus tota llarga al terra......je, je,jeeee!!!!!
Ara m´en ric d´això, però es una merda...perquè no ho pots controlar...

L´altre dia estava a casa la sogra perquè m´està fent un parell de jaquetes i quan me les estava emprovant em va vindre un mareig de por....total que vaig acabar assentada en una cadira amb les cames obertes i el cap abaix....
Pobra dona....es va quedar així: :-( :-( :-( :-( :-( , es debia de pensar que aviat tindria un nét a casa........jaaa, ja, ja, jaaaaa.......
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 21, 2006 3:54 pm

deu ni do quina put... no???? I això de la tensió baixa no es passa amb un carajillo???? jijijiji
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: JEIAN » dt. nov. 21, 2006 3:56 pm

MOLTES FELICITATS APOL.LONIA :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) !!!!! QUE GUAI...UN 8!!!!!!!!!!!!!A CONTINUAR ESTUDIANT.......
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: apollonia » dt. nov. 21, 2006 4:00 pm

moltes gràcies Jeian :-))
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Rosana » dt. nov. 21, 2006 4:03 pm

primer de tot
enhorabona apollonia!!!!!
no t'ho volia dir abans que sortis la nota ^_^ ja m'ho havien dit entre pasillos

responent a la teva pregunta de si la gent no estudia... no se que passa ara, vull pensar que la eso no els col fer estudiar o algo aixi per que del parcial que vaig fer l'altre dia, em sembla molt que sera un suspens general, per ara sol se'n pot salvar 1 de suspendre a falta d'un exercici per corretgir :--( :--( :--( aquest any estic bastant decepcionada per que l'examen es un dels mes facils dels ultims anys per no dir el mes facil, pero no se si no m'escolten, si no s'ho prenen en serio o si no m'explico prou be (encara que els altres anys havent posat examens molt mes xungos em van aprovar casi tots) pero el sentiment de decepcio es bastant generalitzat entre tots els professors, l'any passat mateix el santi sol va aprovar una persona de la seva assignatura al juny i em va ensenyar l'examen per si s'havien passar al posar-lo i tampoc era algo del altre mon
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 21, 2006 4:07 pm

apollonia felicitats!!
em sembla que ja se quin restaurant es petita!
arwen que et va passar al restaurant??? es que com que no sabem res de la vostra boda.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 21, 2006 4:13 pm

heu dinat be rosana????
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Rosana » dt. nov. 21, 2006 4:13 pm

a28, com ha anat el dinar avui? :-) :-) :-)

et faig una pregunteta per si me la pots respondre, no us la he volgut fer a l'hora de dinar per que he pensat que te la podia fer aqui i aixi no us molestava mes... quan temps tarden aproximadament per donar-te l'alta de la llum, gas i aigua a Lleida?
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant