Autor: tuttifrutti » dc. nov. 22, 2006 9:04 am
Bones a tothom!
Buff! Quantes coses que heu explicat aquesta setmana!!!
Primer de tot enhorabona Apollonia pel 8! Ja veuràs com t'anirà molt bé, amb les ganes que hi posses t'ho treuràs tot!!!
EDAE, ostres tú, lo de la feina és una puta--da, però et dic el mateix que tothom, ara disfruta del Nadal i passat festes segur que trobes una feina i un altra i com molt bé t'ha recomanat l'Alzina primer compara, ara vulguis que no ja tens experiència i sempre pots aspirar a algo millor! Sort, i ja veuràs com tot t'anirà la mar de bé!
Petita! Estàs feta tota una cuinera, vaja suposo que ja no et ve de nou que t'ho diga jo, però deu ni do la pinta que fan els plats que dius. A mi també m'agrada molt fes cosetes i sobretot provar coses noves. Per ara no he enverinat a ningú i tampoc amb tingut cagaletes!!!! A més a mi m'agrada molt fent dinars i/sopars amb la family o amics, ens ho passem genial!!!
Arwen, lo del restaurant quina mala pata!!! Si a mi m'haguès passat algo així no dubtis que jo si que reclamaria! Ah! per cert fa molt temps que et volia comentar que mirant les fotos de la teva boda em va fer gràcia perquè hi vaig veure un noi que estudiava amb mi. És la foto on surten dos nois amb camisa negra!!! Que sou amics???
Rosana, per cert com està el teu amic? No sé si ja ho vas comentar, però com que a vegades no em puc possar al dia. Bé, dona-li molts ànims, que amb una amiga com tu segur que no li fan falta!!!
a28, jo els circ cric no sé quin és però si que m'agradaria anar, el que passa, el mateix de sempre la feina a la botiga i la sogra doncs ho tenim un pel cru. A més, si ho fan a Lleida ens fa una mica de pal agafar el cotxe amunt i avall, així que no crec que hi vaja, això si per ara, perquè quan tinguem el pitufo/a ja veuràs com anirem a tot arreu, nomès per ell!!!