Hola Cuqueta!!!
Ara t´enviaré un privat per a que veguis el meu vestit, vale? es que és "top secret", no vull que ningú dels meus amics/familia entrin i el veguin.
Jo sóc d´aquelles que per comprar-me uns pantalons m´he de recórrer mitja Lleida i encara m´en vaig cap a casa sense pantalons...i resulta que el vestit de núvia només em va costar 1 tarde!!!!
El que pots trigar a cada botiga...depèn...de la botiga. A Pronovias et deixen emprovar tots els que vulguis i no et donen cap presa, al contrari, te´ls fan emprovar dues vegades per a que quedis convençuda.
També vaig anar a Ribe Nupcial i alli anaven més per la feina...només em vaig emprovar 2 i suplicant-li a la depenenta...no sé...no em va agradar gaire.
No sé al les altres botigues com ho fan...potser alguna t´ho podrà dir.
Que tinguis molta sort!!!

Ja veuràs que xulo és veure´t vestida de núvia!!!
Lo de la quedada...al final haurem de fer 40 per a conéixer-nos totes!!! je, je!!! Què difícil!!!!
A mi el divendres dia 9 a la nit m´aniría molt bé, perquè el dissabte no treballo i així podré dormir. Com us va a vosaltres?
Ilerda, m´estàs espantant amb això del teu dubte...ufff..tant dolent és??
Quina pena que no puguis vindre a la calçotada....mecaxis...jo encara li he de preguntar al xicot...a veure si vol i quins plans té.