CAN JONC BANQUETS 2007!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ARAN » dc. nov. 22, 2006 9:03 pm

pitufitta!!! nosotros también queríamos un sábado...y al final hemos acabado en un viernes por hacerlo allí!!!
y ahora encuentro que es el mejor día del mundooooooooooooooo jejejej
ARAN
:: núvia d'or

Entrades: 3270
Membre des de: dc. maig 10, 2006 5:33 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Pitufitta » dc. nov. 22, 2006 9:24 pm

si si si aran ya veo que estais todas muy contentas... >.-<: >.-<: >.-<:
Pitufitta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 25205
Membre des de: dj. oct. 26, 2006 9:01 am
Ubicació: Badalona y Gran canaria

EntradaAutor: Flikina » dc. nov. 22, 2006 9:32 pm

Hola wapes

Merci per preguntar-me per la meva mare, avui li han donat l'alta. Està tant contenta

Com escriviu eee més d'una hora per posar-me al dia, no es pot estar tant dies sense conectar-se. Ja sabeu que no he pogut. Us he trobat molt i molt a faltar! Enhorabona a totes per les 200 pàgines!!!!

Sonia merci per trucar. No et pots imaginar com m'ha agradat que em truquessis, nosaltres et voliem trucar quan sabessim alguna cosa del cert. Però com sempre tu al peu del canyo i t'has adelantat. Ets un encant, no sé que faríem sense tu.

Leena com està la teva mare?? Espero que millor, fes-li un petó de part meva.

Menkes sento molt lo dels teus familiars. Anims!

Per cert, com es troba l'avi del forum?? Ara que està a casa cuidal ee que d'avi només se'n té un, i són tan macos. És que jo m'estimo molt la meva iaia, és una super iaia.

Crisitalia com et va el lumbago?? Espero que molt millor, descansa eee

Green espero que l'exposició del teu nen vagi molt bé.

Mireia enhorabona pel vestit

Pitufina. No se si et podré ajudar gaire. Però t'explico com nosaltres vam escollir Can Jonc. Primer de tot el meu xicot em va demanar per casar, uns mesos desprès vam anar a un Hotel de Cadaqués (un hotel amb una vista increïbles, m'encanta cadaqués) i com informació vam demanar com es feien les bodes allà. El lloc una passada però el tracte fatal (ens deien que a on voliem anar al 2007, que encara faltava molt). Desprès vam trucar a l'Ajuntament i ho van acabar de rematar. No us podeu imaginar com de malament ens van tractar, fins i tot ens van dir que al 2007 potser estariem morts, amb tant temps com faltava, jo li vaig dir que potser ell si, però nosaltres no. Em vaig sentir tant i tant malament, fins el punt que ho vam deixar estar. Al cap de mig any al meu xicot li van demanar que fes un estudi de mercat dels millors restaurants compatencia de l'hotel on estava fent pràctiques de la uni, comparant qualitat-preu. I no sabeu pas quin era el número 1, doncs el nostre Can Jonc. Ell m'ho va comentar i jo li vaig dir, bueno anem a mirar-lo. Jo no sabia com era ni res de res (ell sí per internet), quan el vaig veure vaig dir: "és el que busco; tranquilitat, elegancia, i tot fet a mida. És un lloc increïble. Però tot dependrà del tracte". Ens va atendre la Sonia i ja us ho podeu imaginar, el tracte perfecte. Em vaig sentir tant comoda. Quan la Sonia se'n va anar un moment, li vaig dir al meu xicot: "vull aquest". I no vam anar a cap més lloc. Ma mare em va dir: "potser us heu precipitat, n'havieu d'haver mirat algun més", jo li vaig contestar: "perquè si a mi m'agrada aquest. L'Esteve ja ha mirat els altres, i jo confio amb ell (és que ell s'ho mira tot i s'ho remira, m'estalvia feina je je). A més, quan el vegis ja m'ho diràs."
Quin rotllo, perdo. Espero haver-te ajudat.

Les que surtiu a les fotos esteu wapissimes

Les fotos de Can Jonc una passada, ja m'imagino jo allà de novia. Quines ganes.

Benvinguda a les noves!!!! Aneu en cuidado que això enganxa!

Nosaltres ja fa 3 Nadals que demanem el nostre número de loteria, està a Benidorm. Però, no és el de la boda ja que no sabiem el dia, és el dia que vam començar a surtir. A veure si hi ha alguna que ens toca!

És una passada al debat que s'ha creat amb el tema del TABAC. Ho sento per les fumadores, però trobo molt bé que no es deixi fumar amb un lloc tancat i amb nens, penso que els nens són el més importat. A més, si algu vol fumar doncs pot anar a fora, que amb els vides es veu tot, i hi ha la Sonia i l'Isabel que estaran per tot.

Veig que també s'ha parlat de les taules presidencials, nosaltres serem set (hi ha la meva super iaia). I segur que es pot fer, perquè sabeu alguna cosa que no es pugi fer a can jonc??
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: cris_tina » dc. nov. 22, 2006 9:33 pm

BUENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! CHICAS!!!!!!!!!! YA TENGO MI VESTIDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

ESTOY ENCANTADA!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Me he vist y he dicho este!! me encanta la opciones q me da todo!! me dice la chica , me gusta asi decidida!! es q ya me vei yo con el y sus opciones ainsssssssssssssssssss!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Tanto Mari como Elena un encanto conmigo!! son un cielo!! me han tratado de lujo!! muchos besitus para ellas!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

MIRIAM wapa!!!!!!!!!!!!!!!! como ha ido!! me ha hexo muxa ilu verte!!! muas mi niñaaaaaaaaaaaaaaa!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) como ha ido?? es q cuando he salido estaban todas las puertas cerradas!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
cris_tina
:: núvia de bronze

Entrades: 1638
Membre des de: dj. juny 15, 2006 10:35 pm

EntradaAutor: MIREIA V. » dc. nov. 22, 2006 9:35 pm

FLIKINIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, COMO ME ALEGRO DE VERTE !!!,
ME ALEGRO MUCHISIMO QUE TU MAMI YA ESTE EN CASA, QUE GUAY, AHORA A RECUPERARSE POQUITO A POQUITO.
UN BESOTE :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
MIREIA V.

Entrades: 675
Membre des de: dg. oct. 01, 2006 1:36 am

EntradaAutor: MIREIA V. » dc. nov. 22, 2006 9:37 pm

CRISSSSSSSSSSSSSSSSSSS, OE,OE,OE,OE,OE,OE,OE,OE, YA TIENES VESTIDOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!

ES CHULÍSIMO, ME ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAA, PERO DONDE ESTABA ESE VESTIDO????????, YO NO LO HABIA VISTO,

ME ENCANTA,ME ENCANTA, QUE GUAPÍSMA QUE VA HA ESTAR MI NIÑA !!!!
Imatge
[/url]
MIREIA V.

EntradaAutor: MIREIA V. » dc. nov. 22, 2006 9:39 pm

PERO QUE GUAPA, TIENES FOTITOS
CUANDO TIENES LA PRUEBA?
AINS QUE BONITO, :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
MIREIA V.

EntradaAutor: February » dc. nov. 22, 2006 9:39 pm

Hola guapas!!

Estáis hechas unas cracks! Cada vez cuesta más ponerse al día!

Siento lo de la novia de este fin de semana... Últimamente no hago más que recibir noticias de fallecimientos de familiares de gente cercana... o incluso de algún compañero de trabajo con el que estuve hace algún tiempo... Fatal...

Sonia, lo de la reserva que te pedí, al final seremos 12 en lugar de 11, y sí, será para la hora de comer... jeje. Ya te llamaré para quedar en alguna hora cuando se vaya aproximando la fecha. Tú estarás de vacaciones, no? (era el 13 de Enero)

Pitufina, no te estreses que tienes tiempo. Yo he planificado la boda en 5 meses y ya ves. Venga, que tú puedes con todo!

Besotes
Can Jonc 03/02/2007

Imatge
February
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1286
Membre des de: dg. set. 17, 2006 8:42 pm
Ubicació: St. Andreu - Barcelona

EntradaAutor: MIREIA V. » dc. nov. 22, 2006 9:41 pm

BUENO,BUENO, YA QUEDA MENOS PARA QUE NOS VEAMOS !!!
DIME EL DIA Y LA HORA Y LA MIRELLITA COMO UN CLAVO ESTARÁ ALLÍ QUE TENGO UNAS ENORMES GANAS DE DARTE UN ABRAZO MUY MUY GRANDE.

OE,OE,OE,OE, YA TIENE VESTIDO NUESTRA CRIS !!!!!!!
Imatge
[/url]
MIREIA V.

EntradaAutor: MIREIA V. » dc. nov. 22, 2006 9:42 pm

AINS QUE ILU CRIS, QUE DECIDA QUE ERES, :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
MIREIA V.

EntradaAutor: ARAN » dc. nov. 22, 2006 9:44 pm

cris_tina ha escrit:BUENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! CHICAS!!!!!!!!!! YA TENGO MI VESTIDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

ESTOY ENCANTADA!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Me he vist y he dicho este!! me encanta la opciones q me da todo!! me dice la chica , me gusta asi decidida!! es q ya me vei yo con el y sus opciones ainsssssssssssssssssss!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Tanto Mari como Elena un encanto conmigo!! son un cielo!! me han tratado de lujo!! muchos besitus para ellas!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

MIRIAM wapa!!!!!!!!!!!!!!!! como ha ido!! me ha hexo muxa ilu verte!!! muas mi niñaaaaaaaaaaaaaaa!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) como ha ido?? es q cuando he salido estaban todas las puertas cerradas!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

mi niñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole oleole ole ole ole aiii que contestaaaaaaa estoyyyyy me alegro un montón!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ARAN

EntradaAutor: cris_tina » dc. nov. 22, 2006 9:52 pm

wapasssssssssssssss es q me estaba poniendo al dia!! pensaba q estaba sola!!
ya tengooooooooooooooo a mi me encanta puestoooooooooooooooooooo!! no e stan recragado como parece!!
Mireeeeeeeeeeeee yo también tengo ganas de quedaR!! hablare con mi novio y te digo el dia!! :-)ok: pq si e sun dia q el tiene trabajo guay pq asi no tengo prisa!! :-)ok:

Parecere sentimental pero me encantaba la cintura q me hacia mi vestido y me he acordado d emi yayi q se murio en marzo q siempre me decia q tenia una cinturita ... y yo decia si andaaaaaaaaaaaa y me he visto y me he acordado y dicho este!! es una señal!!
Imatge
[/url]
cris_tina

EntradaAutor: ARAN » dc. nov. 22, 2006 9:54 pm

pero dinos cual es loquiiiiiiiii
ARAN

EntradaAutor: cris_tina » dc. nov. 22, 2006 10:00 pm

wapa!! acabo de ver tu sms!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssssssssssss
te he mandado un privi!!
Imatge
[/url]
cris_tina

EntradaAutor: cris_tina » dc. nov. 22, 2006 10:02 pm

tengo al prueba el 23 de mayo pero ire ne Dic a mirarme los zapatos de la flor q me tienen =0-0-) =0-0-) ademas me han dicho q hay diferentes alturas!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
cris_tina

EntradaAutor: ARAN » dc. nov. 22, 2006 10:03 pm

cris_tina ha escrit:tengo al prueba el 23 de mayo pero ire ne Dic a mirarme los zapatos de la flor q me tienen =0-0-) =0-0-) ademas me han dicho q hay diferentes alturas!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

jejejej tu acabas con esos zapatos...pq siempre que hablas de ellos se te cae la baba!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ARAN

EntradaAutor: cris_tina » dc. nov. 22, 2006 10:05 pm

ya te digo! y cuando me ha dicho hay diferentes alturas digo miosssssssssssss y necima no repiten zapatos sabes!! y con mi vestido han de quedar geniales!!

lo se estoy enamorada de mis zapatos!! y a mi vestido lo voy a bautizar como el flexiopcion...jijiji en mi trabajo lo entenderas, son una straifas q yo me invente jijiji asi la gente ensara ummmmmmmmmmmm y como sera!! jijiji :-))
Imatge
[/url]
cris_tina

EntradaAutor: Pitufitta » dc. nov. 22, 2006 10:08 pm

Flikina me alegro mucho de que le haya dado el alta ya a tu madre y que estes por aki.. muchas gracias por tu experiencia... muackkkkk

february si si me lo tomare con calma.... fuera estrees!!!

:-) :-) :-) :-)
Pitufitta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 25205
Membre des de: dj. oct. 26, 2006 9:01 am
Ubicació: Badalona y Gran canaria

EntradaAutor: Baboom » dc. nov. 22, 2006 10:09 pm

M'alegro molt Flikina que tot estigui bé!!! :-)ok: Y m'ha fet molta gràcia el que has explicat de com veu triar restaurant, que estudia el teu xicot?

Cris_tina, enhorabuena por lo del vestido!!!! Yo no se qual has escogido, se puede decir???? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Baboom
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2684
Membre des de: dl. set. 11, 2006 12:31 pm
Ubicació: Poble Nou - Barcelona

EntradaAutor: ARAN » dc. nov. 22, 2006 10:11 pm

bueno wapas me voy a cenar!! besotes a todas

y en especial a mi super nena que ya tiene su vestidito!!!!wapaaaa :-()-) :-()-)
ARAN

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants