RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Elisabet80 » dc. nov. 22, 2006 4:17 pm

Ei jo també l'he llegit aquest llibre! I també em va agradar molt :-)ok: Explica curiositats dels països i és interessant >.-<: >.-<: Per fer això que ha fet l'Om però has d'estar forrat i tenir temps... Quina sort tenen alguns :-( :-(
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: lluneta » dc. nov. 22, 2006 4:20 pm

La veritat es que si..... :-( :-( :-( , seria un somni poder marxar durant tres mesos a recórrer tot Europa amb la teva parella :-)(-: , si, noies si....s'ha d'estar forrat per poder-ho fer..... :-( :-( :-(
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: ninet » dc. nov. 22, 2006 4:29 pm

ei noies!
ELI-JOSE: el tema del viatge a mi m'han dit k fins a principis d'any no el puc reservar ja k encara no tenen els preus de l'any k ve. pots mirarlo pero no et podran fer la reserva i com mes aviat el reservis mes aconte et surt aixi k al gener cap a l'agencia.
en maig d'akest any vaig estar a PUNTA CANA, si kieres relax total es lo mejor alli es todo el dia playa, piscina, comer i ir a ver islas virgenes. Muy bonito, llegaras super morena, yo parecia mulata en mayo. el sol ahi es........... i el moreno es muy distinto. RIVIERA MAYA es mas o menos lo mismo pero podras ver los templos mayas.

LLUNETA: la meva german va estar a Tailandia al setembre, pero el viatge se' l van montar pel seu compte i els hi va sortir tirat de preu, jo también hi volia anar de viate pero vist el k han fet ells, es un viatge k el pots fer sempre k vulguis. ho van agafar tot per internet i van a anar a llocs espectaculars on no et porten en els viatges concertats. alli tot es molt barat i dormien per molt pocs diners a llocs paradisiacs. si i vas t'agradara.

NIMFETA: el meu novi no para de dirme k ell preferix anar a fer un viatge per EUROPA k hi ha moltes coses k no hem vist i no cal anar tan lluny, el problema es k a mi m'agrada molt viatjar i veure cultures difernts i ja k ens casem doncs aprofitarem, a ell también li agrada pero quan vam estar a PUNTA CANA vam agafar diarres tota la setmana i no es pasa gens be, estas de viatge una mica putejat i per aixo diu k no vol anar a llocs gaire exotics pero bueno ens ficarem les vacunes k fasi falta i ens pendrem FORTSEC per si de cas, jejejejejeje

kin rotllo us he escrit........... jejejejee
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: ninet » dc. nov. 22, 2006 4:31 pm

eli, donde esta el post de Costa Rica?
k dice tu hermano de este viaje? le gusto?

Mayo no es mala epoca pero depende donde kieras ir es el cambio de estacion, pero bueno nos acoplaremos
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: nimfeta » dc. nov. 22, 2006 4:39 pm

Gràcies, aquest segur que me'l vaig a comprar i me'l llegeixo amb dos dies.... la veritat és que a mi em costa molt llegir, però últimament m'estic esforçant bastant a llegir
nimfeta

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: nimfeta » dc. nov. 22, 2006 4:42 pm

NINET,

Jo també he pensat de monat-me el viatge per internet. He estat mirant revistes d'agències i es molt car i no tens massa mobilitat, en canvi per internet et montes tu la ruta i veus tots els racons que ells no t'ensenyen, a Austria passa el mateix, hi ha un lloc que es de conte i les agències no hi passen.

Ja estic recopilant pàgines web i crec que al final farem això
nimfeta

EntradaAutor: lluneta » dc. nov. 22, 2006 4:48 pm

Si la veritat es que tots els viatges sempre que vulguis i puguis els pots fer, tot és muntar-ho.

Nosaltres al principi voliem anar a la polinèsia, i nova York però era exagerat de preu, a més les dietes allà eren molt i molt cares.

Després hem parlat amb gent que ha anat a Tailàndia i han tornats encantats, concretament una amiga meva, a més com que són 15 hores de vol doncs pensem, ens hi estem dues setmanes i anem al nord, a Bangkok i a més fem extensió a costa, així sembla que s'aprofiti més. Moltes noies del 2006 hi han anat i ho han fet així :-) .
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 22, 2006 4:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: ninet » dc. nov. 22, 2006 4:50 pm

nimfeta: a mes les agencies et porten als llocs turistics k son els pitjors per tot, tan per comprar com per dormir, per menjar... et porten als llocs on l'agencia te comisio i son els llocs mes cars i sempre es el matix.
aixo pasa en molts viatges, egipte, tailandia......k son llocs on se k hi ha anar gent que hi ha anar amb agencia concertada i gent pel seu compte, les fotografies son completament diferents i la expereincia también.

bueno noies he de martxar, ja parlarem

ah per cert, dema vaig a una conferncia k dona la direcora de coleccions de Rosa Clara, on t'assesoren de tipus de vestit k s'escau i et donen concells i secrets, ja us contare k tal.

adeuuuuuuuuuuuu
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: lluneta » dc. nov. 22, 2006 4:53 pm

Vagi bé Ninet, demà ens ho expliques!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Bandi » dc. nov. 22, 2006 6:57 pm

Noies! Quina "xarrera" que porteu!!! Així m'agrada!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres de viatge encara no tenim res clar... ens agradaria anar a tants llocs!!! Ens tira mooolt el Japó, Bali, Malives, EEUU... com veieu no mens estem de res! Suposo que quan comencem a mirar preus haurem de baixar una mica les espectatives... ja veurem!

Lluneta: ens has de posar la foto de l'anell!!!

Elisabet: i la cronica i les fotos???

Ninet: ja ens explicaràs com ha anat la xerrada de Rosa Clarà... estic interessada en seber què diuen!
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: lluneta » dc. nov. 22, 2006 9:38 pm

Ohhhhh Les Maldives.... =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Hi ha una noia de 2006 que hi ha anat hi ha posat moltes fotos i sembla el paraís, que bonic!!!!!!! Platges paradisíaques <-^^>

Bandi guapíssima com portes la cama??? tas millor, vas recuperant mobilitat????
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. nov. 23, 2006 1:12 pm

Hola maques!

No parleu tant de vacances que jo tornaria a marxar ja! Porto un agobio a sobre... a més vaig súpercansada, no hi ha manera d'acabar d'endreçar la casa des del casament :-( :-( Ara ja comença a veure's normal però hi ha un munt de trastos pel mig... :--( :--(

Jo a partir del gener començaré a mirar possibles destinacions pel viatge de l'any que ve :-)ok: Tailàndia també m'agrada força Lluneta! Ninet com el va muntar el viatge la teva germana? Amb alguna agència via internet o tot s'ho van mirar ells? :hmm::

Bandi paciència amb la rehabilitació! :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Bandi » dj. nov. 23, 2006 1:33 pm

Lluneta: em pots dir on son aquestes fotos que dius de les Maldives???
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: nimfeta » dj. nov. 23, 2006 1:35 pm

Ninet, que tal va anar la xerrada de rosa clara?

Elisabet, el viatge que nosaltres volem fer ens el estem montant a conta nostra, es una mica complicat perquè ahs d'anar mirant quines son les ciutat i els llocs mes macos, pero la veritat es qeu tenim la sort que des de l'oficina de turisme que hi ha a Austria ens han enviat moltíssima informació i a mes a mes estic en un foro de viatges que esta super bé.
nimfeta

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. nov. 23, 2006 1:49 pm

Doncs molt ben fet Nimfeta! Nosaltres si viatgem per Europa també ens ho muntem nosaltres... és més còmode i fàcil! I també surt força més barat! :-)ok: Ara el viatge de nuvis ens vam estimar més contractar-lo a una agència, entre els preparatius del casament i tot plegat vam preferir no haver de trencar-nos gaire el cap! Ja tens prou coses a fer! :o-o:

A quin fòrum de viatges estàs? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: ninet » dj. nov. 23, 2006 2:23 pm

hola a totes!
en primer lloc:
Elisabet80: enhorabona pel teu casament! k encara no t'havia dit res, ja ens diras quan ficaras la cronica per veure lo guapa k anaves, per cert on vas anar tu de viatge? segur k esta per aki apuntat pero amb tanta gent em faig un lio.
sobre el viatge k va fer la meva germana a tailandia,s'ho va fer tot ella per internet sense ninguna agencia. el bitllet li va sortit suer economic pero el va agafar amb bastanta antelacio i deies abans de sortir ella ja valia mes del doble. también us he de dir k t'hi has de pasar moltes hores davant del ordinador buscan llocs i cordinant-ho tot (la feina pels diners k t'estalvies) Contracataba els hotels per intenret i enviat fax, pero sol els dels primers dia a bangok, dps sobre la martxa pq alli tot es molt barat i la gent molt amable, van anar a molt llocs, al nord a veure les tribus i les dones girafa i dps cap al surt i a les illes bali, puket...etc i per alli es movien en trens i amb avions pero les reservaven alli pq es molt barat, desde aki les agencies t'ho fan pagar. si voleu mes informacio ja li preguntare i us donc les pagines web.

Nimeta, es avui lo de Rosa Clara a les 20h, dema us explico.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: lluneta » dj. nov. 23, 2006 3:23 pm

Jo si que voldria més info Ninet, m'aniria força bé, ja que com que fa temps que ho miro, m'informo de rutes i contrasto preus doncs m'aniria bé!!! :-)ok: :-)ok:

Bandi el post està a cròniques de 2006, i la núvia és la Kalah. El que passa es que estàn pel principi, allò sembla l'autèntic paraís!!!

Jo lo de la ruta per Europa em fa m olta il.lusió també, ho tenim pendent per fer-ho quan poguem, m'encanta!!!
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: ninet » dj. nov. 23, 2006 3:30 pm

lluneta: tan aviat la tingui t'envio la informacio.

fins ara
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. nov. 23, 2006 3:38 pm

Ninet gràcies per felicitar-me pel casament! I no et preocupis, som moltes tombant per aquí i és gairebé impossible recordar-se de tot! :-)ok: Pel que fa al viatge, vam anar a Argentina, i vam fer Patagònia, Iguazú i Buenos Aires. I realment és genial! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ah i gràcies per la info de Tailàndia, jo també me la miraré! :-)ok:

Lluneta, jo també vaig veure les fotos de la Kalah, i allò és una passada! És el relax total! =0-0-) =0-0-) Però nosaltres vam preferir fer natura, el relax l'hem deixat per més endavant :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dj. nov. 23, 2006 3:42 pm

JO PER AIXÒ PREFEEEIXO TAILÀNDIA PER FER BANGKOK, FER EL NORD DE TRIBUS I POBLES I DESPRÉS PANXING A LA COSTA !!!!!!! FER UNA MICA DE TOT, NI JO NI EL MEU XICOT NO SOM DE ESTAR SOTA EL SOL DURANT 10 DIES SEGUITS :-( :-(
Però no descarto poder-ho fer en un futur :-) ....de ilusión también se vive diuen, no????? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 23, 2006 3:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants