os cuento:
No hice fotos pero os lo cuento todo:
Cada dia estoy más encantada con la gente de Can Baladia. Creo que es superimportante el buen rollo que hay!
Conocí a Joan el maître (no se como se escribe). Fue muy simpático y además te aconsejaba en todo.
Probé:
triángulos de piña
terrina de marisc i
cassoleta de peix
xai
cabrit
cua de rap
Els triangles son pinya en forma de triangle(obvi), amb pernil i tres llagostins pelats per la cua. A més, tenia una base d'enciams diferents i tomàquets cherry. Era boníssim!
La terrina té tbe una part d'enciams variats i tomàquets i és com un pastís de peix. Exquisit!
I la cassoleta era la típica cassola de fang amb peix i ceba... Francament: excessiva. Tot i que cadascú té els seus gustos.
Si em casés a l'estiu jo triaria els triangles, però al ser al març i com que el vam trobar molt bo, vam triar la terrina o pastís de `peix.
De segon, el cabrit era molt tendre, i el xai més normal. Anaven acompanyats de patates i ceba. El peix no em va acabar de fer, però jo no sóc gens de peix, així que... a més, el primer ja era de peix, per tant, vaig preferir carn. Com que la diferència de preu són 10 euros, i per 160... 250000ptes.. Ens vam decantar pel xai.
I quan ja no podia menjar més, i això que no haviem fet aperitiu, doncs aleshores, arriben sorbets i pastissos...