Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: maritima » dj. nov. 23, 2006 8:48 pm

et deia, q lo q pregunten els cures als amics abans de la boda, es lo q diem, xorradetes per tal de q es fiin de q et cases per amor, en cap moment he dit q TU diguis xorrades. penso q ha stat un malentés, i que no es deixin els amics el dni, això era.
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 23, 2006 9:10 pm

Bueno bueno... avui deu ni do també lo que heu escrit...pero he pogut anar més rapid perque eren missatges curts...jejeje així m'agrada.

Voleu que us digui una cosa??? Em feu molta enveja!!!!! Que és això d'aborrirse a la feina????????????!!!!!!!!!!!!!!!! No ho entenc... :-/ :-/ :-/ On treballes Jeian que a final de mes no tens gens de feina????
Jo és que a la meva feina no tenim pas temps d'aborrir-nos, sempre anem a tope, i més durant l'hivern...ufff.... Avui fins a les 4 de la tarde tancats en una sala foten-nos els rollos de instruccions de treball, solucions de millora, inversions... a les 4 hem anat a dinar!!!!!!!

Podem fer una cosa.....jo us envio uns kilets de feina i vosaltres em doneu uns kilets de grassa? Trato hecho?? ::-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 23, 2006 9:11 pm

Per cert,

Felicitats Rosana pel pis!!!! :-()-)

Felicitats a28 pels 4 anyets!!! =0-0-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 23, 2006 9:13 pm

Això de l'acupuntura va bé pels nervis?? Jo es que ultimament estic molt nerviosa, suposo que per l'estres de la feina... és molt car? Però si m'he d'aprimar no ho faig pas!!! A mi els nervis m'aprimen... perdo la gana i m'aprimo. M'ha mare sempre m'ho ha dit que els nervis em mengen!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Arween » dj. nov. 23, 2006 9:54 pm

Hola noies,

si jo plego "oficialment" a les 5,pero me'n vaig a casa amb un kilo de feina,més els 3 cursets que faig per apendre més i fer-ho cada dia millor.
Hi hadies que a les 11 de la nit em fico a l'ordinador a preparar feina...I cada final de trmestre es una bogeria...informes,entrevistes,avalucions i les tipiques xorrades que porten un munt hores de feina i que en part nomes son per fer contents als pares...QUe en molts casos son ptjor que els crios.S'enfaden per cada xorrada..."el fulanito a pegat al meu nen,que es un sant!!" SI si,un sant dimoni diria jo...

El que te de bo es que quan portes moltsanys pues ja tens molta experiencia,molt material i ja no t'ho has de currar tant com si fa pocs anys que treballes...

Avui mateix hem anat a compra material i em tornat a casa a ls 7.Be, jo haviaquedat despres per fer un cafe pero la meva amiga esta xunga i he anat a casa, i m'he pogut conectar,VISCA!!!!!!!!!!!!

El que realment compensa d'aixo de ser mestra es que veus que els nens t'estimen...i els 2 mesos de vacances!!!Tot i que ara ens els volen retallar!!

Per cert,sabeu que ara pegar a un profe es pot condemar amb preso?Ja era hora!!Hi ha companys que trballen en coles una mica xungos i han vist de tot i els hi han fet de tot!!

bé,ja us he fotut el rollo, fins dema guapes!!
Arween
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: Montsseta » dj. nov. 23, 2006 10:01 pm

La professió de mestre és la professió on hi ha més baixes per depressió i ansietat. Ja era hora que els mestres els defensecin una mica de l'agressivitat i mala educació dels nens (i pares) d'avui en dia... amb el respecte que els hi teniem nosaltres als mestres quan erem petites, no? com han canviat els temps....
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dj. nov. 23, 2006 10:20 pm

És veritat Arween, el que compensa són l'estima dels nens,són una passada, i d'ells n'aprens molt, molt més fins i tot q dels adults a vegades
Es veritat això q dius del material, jo també vaig una mica de bòlit preparant coses, per la classe, però també has de fer moltes pels pares.
Bueno, q vagi molt bé la preparació del Nadal, q pels mestres ja el tenim a sobre¡¡¡¡
maritima

EntradaAutor: maritima » dj. nov. 23, 2006 10:22 pm

ah¡ i els dos mesos.... jejejee si comptem bé, diria q són 3 amb les vacances denadal, set santa, festius i dies de lliure disposició... però en aquesta professió tants dies de vacances són per algun motiu, perque pot cremar una mica amb els anys.... les joves com nosaltres encara no, tenim empenta, il·lusió i innovem, però els que porten la tira d'anys....
maritima

EntradaAutor: Arween » dj. nov. 23, 2006 10:44 pm

El cap de setmana passat vam anar de boda.No us puc penjar les fotos de la novia perquè no tinc el seu permispero us penjo les fotos del megacotxe amb que va arribar el nuvi i la nuvia, UNA PASSADA!!Tothom va flipar amb el cotxe de la novia, tothom es feia fotos amb el cotxe!!!!!
Arween

EntradaAutor: Arween » dj. nov. 23, 2006 10:49 pm

mes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Arween

EntradaAutor: Arween » dj. nov. 23, 2006 10:55 pm

mes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Arween

EntradaAutor: Arween » dj. nov. 23, 2006 10:58 pm

Tornant a parlar de vacanes,per nadal sembla que els profes tinguem molts dies de vacances, en realitat són 8, els altres son dissabtes,diumenges i els dies tiics que es fa festa, el 25,26,1.

QUE ME'NDIEU DELS COTXES, XULOS,EH?

SABEU QUE EL COTXE QUE EM VA PORTAR A MI A L'ESGLESIA AQUEST CAP DE SETMANA ESTA A LA FIRA D'ANTIGUITATS? QUE GUAI!!
Arween

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 24, 2006 10:41 am

Bon diaaaa!!!!!!!!!!
Arween què guapo el cotxe!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Nenes...per fi es divendres.....aquesta setmana se m´ha fet suuuper llargaaaa......... :--( :--( :--( :--(
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: EDAE » dv. nov. 24, 2006 10:43 am

A mi se m'ha fet eterna!!!!!! I avui m'he aixecat amb una migranya, que més valdria que m'hagués quedat a casa!!!!

Arween, que xulos els cotxes!!!!!!!!! No ens podries ensenyar la núvia, però amb la cara tapada????
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 24, 2006 10:47 am

Edae, tens migranyes???? bufff..... :--( :--( :--(
El mal de cap i de queixals es el pitjor que hi ha.....perquè et fa mal tot....
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dv. nov. 24, 2006 11:08 am

A més a més, quan tinc migranya m'enlluerna molt tot, i els focus de la botiga no hi ajuden gens!!!!
EDAE

EntradaAutor: JEIAN » dv. nov. 24, 2006 11:14 am

BON DIA!!!!
EDAE JO EM PRENC IBUPROFENO 600 I AL CAP DE QUATRE HORES UNA ALTRA VEGADA I A VEGADES S'EM PASSA...LA MIGRANYA ES SUPER DOLENTA :--( :--( :--( :--( !!!!!
AVUI ESTIC SUPER INDIGNADA....HE MARXAT UNA HORA DE LA FEINA PERQUE HAVIA DE VENIR EL DE LA CUINA...I NO HA VINGUT!!!!! HE TRUCAT A LA FABRICA I ME CAGAT AMB TOTHOM!!!!! AIXO NO ES FA....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Petita » dv. nov. 24, 2006 11:19 am

Edae, quina me....no? és veritat....els focus de la botiga no et deuen d´ajudar gaire.... :--( :--( :--(
Jeian, què impresentables aquestos de la cuina!!!!!!!!!! ja has tingut més problemes amb ells no? :--( :--( :--( :--(
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dv. nov. 24, 2006 11:20 am

Ostres Jeian, n'hi ha per matar-los!!!!!!!! :t:t: :t:t: :t:t: : sgra : : sgra : : sgra : Es pensen que la gent pot estar-se el dia perdent el temps esperant-los!!!!!! A nosaltres, els que ens van portar el congelador van fer igual!!!!!
EDAE

EntradaAutor: JEIAN » dv. nov. 24, 2006 11:25 am

SI JA HE TINGUT MÉS PROBLEMES AMB ELLS!!!!! JA NO SER QUE FER....SI FOS PER MI ELS DENUNCIARIA....SORT QUE NO HE PAGAT RES...PERQUE HAVIA DE PAGAR EL 60% QUAN EM PORTESSIN EL MATERIAL...I NO HO HEM PAGAT....I ARA HO TINC CLAR....FINS QUE NO ESTIGUI LA CUINA FICADA I BEN FICADA NO PAGAREM RES DE RES!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants