Autor: airam » dt. nov. 29, 2005 1:02 pm
La veritat es que depen quan quedeu em faria gràcia.
Però casi que es tenen que aliniar el planetes, jejejeje
Al gener marxo a viure a fora, de moment, per questions de feina, però si el cap de setmana que vinc a demés es el que quedeu per mi perfecte!
No es pas tradició de la familia.
Tot aixó es cosa meva.
El rellotge com us he dit ja li vaig regalar, i la veritat es que fa un parell d'anys que el porta i el te perfecte, em va costar molt de trobar, em vaig recorrer tota Barcelona pel caprici del rellotge i no us penseu que fos d'or ni res per l'estil, es un Lotus o Breil (crec ara no se la marca segura), de titani amb el dins de color grana també, però es un color que segons la quantitat de llum que hi ha sembla més grana o més rosa pal (rosa no sembla però no se com explicar-ho).
Com que a les noies es regalen joies, un anell, be generalment, doncs jo al meu xicot també, es per no ferme massa repetitiva amb el tema rellotges.
Així que els bessons i l'agulla de corbata es per així, de totes maneres se'n tindrà que comprar per la boda, doncs els hi regalo jo, l'agulla portarà per la part de dins una inscripció.
I la corbata per alguns motius:
1.- Anirà vestit de pingüino, i sempre son rancis, doncs jo li regalo una corbata ben llampant.
2.- Molts pocs per tema de feina va amb corbates, així la pot aprofitar, almenys dels 3 regals que n'aprofiti un.
3.- La meva intenció es anar de color xampany i grana, així que farem conjunt, però clar, ell aixó no ho sap (crec que l'únic que no sap es aixó)