ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Angelica » dc. nov. 22, 2006 2:08 pm

Meta quina el.lusió llegir les teves paraules, em passa justament el mateix, a mi de tots els que em vaig emprovar el que més en va a agradar era el meu per l'estil, alguns que em vaig emprovar semblaven un arbre de nadal amb tant de detallets, carregats fins a dalt de puntilletes, chantillys, pedreria ... per a mi una cosa sencilla i el.legant mai passa de moda, les meves companyesde feina també són totes unes expertes en moda i també opinen que per estar maca has d'anar de Carnaval, disfraçada completament la boda d'una d'ellas no té desperdici, només diré que anava de blau metal.litzat ....
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Angelica » dc. nov. 22, 2006 2:10 pm

Patty no havia vist el teu mail ... jeje quina raó tens amb això de las fotos és la prova evident que les coses secilletes i sobries mai passen de moda .... :-()-) :-()-) :-()-) :-)ok: :-)ok:
Angelica

EntradaAutor: meta » dc. nov. 22, 2006 2:33 pm

Jolines Angelica, la veritat que les teves companyes si que son expertes (respectant a tothom, pero jo no hem poso un vestit blau metalitzat per casar-me ni que hem paguin!!). Espero que d'aquí a 30 anys també pugui mirar les meves fotos del casament i poder dir que encara hem veig elegant i no desfassada!
Patty, tens tota la raó i espero que hem passi el mateix que als teus pares!!
Fins ara noies!
meta
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: ninet » dc. nov. 22, 2006 2:39 pm

Angelica, acabo de vuere el vestit que t'has agafat el NUEZ de la col.lecio LOVE, es molt bonic i diferent. La veritat es k RC els vesits son bastant senzills ja k ni ha pocs k tinguin pedreria.
MOlt bona el.leccio, no mi havia fixat mai amb la col.leccio LOVE, ni ha algun k val la pena.

Ei noies dema vaig a un resturant d' aki de Tarragona k fan una conferencia de ROSA CLARA. Ve la directora de Coleccions de RC per asesorarte el k t'escau millor per tel fisic i donarte secrets. m'han enviat una invitacio de la tenda de Reus ja k hi conec la modista, ja us contare k tal.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: meta » dc. nov. 22, 2006 5:57 pm

Doncs ahir una companya meva de feina hem va ensenyar un article que havia sortit a una revista d'Economia sobre ROSA CLARA actualment aquesta firma es de les mes importants quan parlem de vestits de núvia, i amb el preu que tenen la veritat que es un negoci a l'alça. També comentaven que volien agafar un altre disenyador per ampliar el mercat!.
A veure si trobo un altre cop l'article i us ho explico fil per randa!!!
meta

EntradaAutor: Angelica » dj. nov. 23, 2006 9:14 am

Bon dia noies,

Doncs jo també vui mirar-me a las fotos com els pares de la Patty i veure que no anava disfrassada, perquè la meva companya anava de Carnaval de Rio, perquè no puc penjar les fotos perquè si no ... :--( :--(
Ninet jo tampoc m'havia fitxat a la col.lecció LOVE va ser la xicota del RC que em va comentar que per la meva alçada i constitució necesitava un vestit senzill i sobri, que no fos aparatoso perque eren massa hores amb ell i vaig al.lucinar mai m'hagués pensat que aquest seria el meu vestit ...
Si us plau Ninet quan vagis a la conferencia ens expliques com a anat tot!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Meta que curiòs l'article si que és veritat que està creixent molt RC ... :-)ok: :-)ok:
Angelica

EntradaAutor: Patty » dj. nov. 23, 2006 11:27 am

ja ja ja moltes gràcies nenes, us haurè de penjarè una foto dels meus papis després de fer tanta propaganda =0-0-) =0-0-) =0-0-) es que ma mare es molt natural només us dirè que portaba el cabell curt com un noi. Per cert meta no es per ofendre ningú però això de que les teves compis de feina son expertes en moda qui ho ha dit? a mi m'agrada bastant la moda (no soc cap experta per supossat) i compro moltes revistes i la veritat es que sempre quan fan llistes de les dones mes elegants mai surten le mes guarnides y extravagants, es pot anar a la moda sense semblar un arbre de nadal. Angelica demà quan vagi a la botiga tindrè en compte el teu consell, portarè el vestit 12 hores seguides així que vull que sigui cmomode xq no es un ratet es tooooot el dia. Ninet, jo també espero impacient que ens expliquis el que et diguin a la conferencia a veure si ho puc llegir abans d'anar a la prova, que es a les 15'30h.
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Angelica » dj. nov. 23, 2006 12:43 pm

Patty he sigut jo la que he dit que les meves companyes són expertes en moda, però precisament pel contrari perquè van de enteradillas de moda criticant tot el que pugis portar i desprès hauries de veure-les com vam sobretot a la que es va casar de blau metàlic ... són una passada les reines del faranduleo i la vulgaritat ...
Angelica

EntradaAutor: meta » dj. nov. 23, 2006 1:38 pm

Hola noies!! Doncs visca la sobrietat i la senzillesa!!
Ninet, estic desitjant que ens expliquis les coses de la conferència, crec que ha de ser molt interessant!!
Fins ara noies!
meta

EntradaAutor: ninet » dj. nov. 23, 2006 2:31 pm

ei noietes!
hi vaig akesta tarda a les 20h, dema tan aviat pugui us ho explico tot. patty ho sento pero crec k tu vas avui a les 15.30 i fins dema no us podre explicar. ho sento. espero k sigui interessant

ei vaig trucar a RC de diagonal i tinc hora el dia 28 a les 14h. no sabia k no tancaven al migdia la veritat es k em va perfecte.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Ayna » dj. nov. 23, 2006 10:34 pm

Algú em podria dir exactament de quin color es el vestit ROMEO de la col.lecció TWO? es que en un altre foro una forera ha posat que es de color xampan i clar jo em pensava que seria blanc o marfil.

Em podeu ajudar?
Ayna

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2006 2:02 pm

EntradaAutor: Angelica » dv. nov. 24, 2006 8:24 am

Meta visca la sobrietat i la senzillesa, estic amb tu!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Ninet guapetona, estem nervioses esperam noties teves ... jeje i de la Patty ... aix quina il.lusió ... jeje :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ayna no se el color del Romeo ho sento no et puc ajudar, potser si trucas a qualsevol RC t'ho poden dir per telefon.
:hmm::
Ahir vaig retornar a RC per provarme el vel però m'he quedat molt extranyada em vam emprovar 3, un com el de la Paula Echevarria amb els bordes de chantilly, un altre bordat amb fulletes i motius vegetals i un de tul sedós llis que és el que més m'agradava, però em vam convencer per demanar el bordat ... el preu em van dir 600 i pico d'euros ... és així??? Perque la meva amiga que porta el RIOJA el vel a joc li costa 150€ ...
Angelica

EntradaAutor: meta » dv. nov. 24, 2006 8:43 am

Ostres Angelica, doncs la veritat es que no et puc ajudar ja que no portaré vel. Portaré una especie a una "mantilla" que me la deixa la meva millor amiga, que ella es va casar amb això!! Ho sento!
Per altra banda, Patty i Ninet --> estic desitjant que expliqueu com us ha anat!! Fins ara noies!!
meta

EntradaAutor: Bandi » dv. nov. 24, 2006 2:48 pm

Angelica jo de moment no tinc decidit si portaré o no vel... però sé que hi ha vels de molts preus depenent del teixit! La meva germana va triar un vel de seda natural tot llis que valia una pasta :o-o: !!! Pregunta bé de quin teixit és el vel que has triat, i sobretot si no estas segura de l'elecció torna al RC i segueix mirant! És tu que has d'escollir! Has d'estar convençuda!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: ninet » dv. nov. 24, 2006 4:02 pm

Hola noies!
ja estic aki, jejejejee..........
us explico: la conferencia va ser a MAS SEDO un restaurant dels voltats de Tarragona i estava tot molt ven organitzat, t'esperaba tota la gent k treballa a la tenda de RC REUS, la directora de coleccions de RC i mes gent de la firma que hi treballa.
ens van pasar un projector amb tota la trajectoria empresarial de RC, premis, tota la pasarela gaudi novies d'akest any de RC ( tots els vestits), i dps totes les col.lecions k hi tenen( TWO, LOVE, dissenyadors, etc...) amb preus i tot. Molta propaganda, jejejeeee.......... LA directora molt simpatica i agradable ens va explicar también les tendencies d'akest any, el lema de RC( menos es mas), senzillesa etc.... va ser molt interessat.
I dps van fer un mini aperitiu amb cava i ella, les de la tenda i mes gent de RC t'assesoraven de tot el k vulguessis, hi habia catalegs dels k tenen a la tenda.

Ens van donar d'obsequi una lliga de RC, un cataleg i un val de tota la roba interior si et compres el vestit a RC.

I lo millor es k sortejaven amb totes les novies k estavem invitades un val de descompte de 1500€ per k et compris el vesit a RC. Van fer el sorteix al final, la veritat es k erem unes 40 novies i no era tan dificil.li vca tocar a una nuvia del 2007, la mare d'ella va fer un crit quan van dir el seu nom, ejejjje la veritat es k t'estalvies molts diners.

Va ser una mica tota aixo , va estar be, si teniu alguna pregunteta o voleu saber alguna cosa mes i us puc ajudar ja sabeu. Si me deixat alguna cosa i me'n recordo us explico.

ninet
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Patty » dv. nov. 24, 2006 7:31 pm

Ja soc aqui!!!!!!!!!!!!
Perdona angelica m'he confos abans, ja ja ja, com que us llegeixo desde la feina mig d'amagatotis doncs m'entero de les coses a mitges.
Bueno noies acabo d'arriva de RC i tinc unes ganes enormes d'explicar-vos, m'ha atès una noia que es diu Vicky i la veritat es que genial!!!!!!!!!! m'ha aconsellat superbe i m'ha assesorat molt hem estat 1'30 aprox i al final m'he quedat amb tres finalistes, tot i que un te me possibilitat, son el neri, el nick i el rimel, me'ls vull tornar a probar. Amb el que m'he vist millor es amb el rimel, però això de que les teles siguin sintéticas nose nose es que vull que es vegi el·legant i de qualitat, pero el model es moolt maco es un vestit paraula d'honor de mikado llis i a sobre porta com un abric d'encaje bastant traballat amb cua i es molt comode xq no pesa gens, com que no portarè vel ni guants ni joies no es veu gens carregat, ja hem direu que us sembla? sigueu sinceres, xq m'els vull tornar a emprovar tots tres, m'agradaria penjar-los pero no em surt.
Gràcies Ninet per explicar-nos la conferencia.
Patty

EntradaAutor: BASTI » dv. nov. 24, 2006 7:45 pm

nery, rimel i nick ? ara t´ho miro i t´els penjo !!!
BASTI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1132
Membre des de: dc. oct. 05, 2005 6:58 pm

EntradaAutor: Patty » dv. nov. 24, 2006 7:52 pm

Gracies Bastiments, es que encara no estic plenament incorporada a les noves tecnologies, no se que faria sense les nenes del forum som totes MARAVELLOSES
Patty

EntradaAutor: BASTI » dv. nov. 24, 2006 7:53 pm

Aqui van ....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
BASTI

Entrades: 1132
Membre des de: dc. oct. 05, 2005 6:58 pm

EntradaAutor: Patty » dv. nov. 24, 2006 7:56 pm

OOOOOOOOOOOOOH! Gracies guapi!!!!! que et semblan?
Patty

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants