Gracies a totes pels vostres comentaris !!! M'han animant molt i m'han recolzat en la meva elecció ... fins i tot m'he posat roja
Zapatos: pregunte en RC y los malva no los tienen
Mir: jo no acabo de veure encaixar el vestit amb el tul de pirata. El que podries fer és probar-ho a la botiga. Demanes un tul i te'ls pots fer tu mateixa amb un simple nus. Jo com la txell em vaig m'ho vaig probat a la Teresa Helbig. No perds res en trucar a la teresa i preguntar si venen complements !!!
Respecto a mi peinado ... no me veo ni con tocado ni con velo ... yo soy más bien como TXell/Loulou ... no me gusto con tanta cosa .... me veo con un moño a lo Audrey Hepburn pero sin velo !!! Que tal lo veis vosotras???
Aries: el teu vestit Delfin és una pasada. Me'l vaig emprovar per casualitat ... i he de dir que jo soc poc amiga de les blondes ... pero em va agradar i molt !!!! Fa una silueta molt neta i el tul de la faldilla trenca molt el vestit ... moltes felicitats wapa
Gràcies a totes pels vostres consells i opinions ... serveixen de molt !!!!!!
Bede
PD Carla t'ho mirare de tenir pel cap de setmana .... aunque quizás ... Desde ... como cazas las imagenes de video??? que programa haces servir????