Hola noies
Avui he estat una mica enfeinada.
Per lo de la quedada a mi em va be el 16 desembre i sino ja m'he apuntat la data del gener al calendari, segur que vindré!!!!Tinc moltes ganes de que ens coneguem TOTES
Lo dels regals naltres ja ho hem fet. Jo es que per aquest tema vaig voler ser molt tradicional. Desde feia un any o aixi que jo ja pensava que em volia casar pero li vaig dir al meu novio que fins que no em regales l'anell de promesa ( per sorpresa ) i m'ho demanes no volia parlar del tema. La veritat es que l'espera se'm va fer molt llarga, a vegades li tirava alguna indirecta i clar ell em deia que no tenia peles per comprar-me l'anell...pobret es que me'l volia regalar aixi tot molt xulo amb brillants i aquestes coses, jo sempre li deia que de que fos l'anell m'era igual ( encara que fos de zirconites ).
El dia 24 de setembre d'aquest any em va convidar a sopar
( a mi em va extranyar perque jugava el Barça i es supercule ) pero durant el sopar no va passar res de res, total que arribem a casa i jo em fico el pijama i vaig al llit, ell em va dir "Vaig a treure'm les lentilles i vinc" jo notava que tardava molt pero bueno no li vaig fer cas, i tot d'una va entrar a l'habitació amb una empolla de cava, dos copes i la caixa amb l'anell.
Jo pensava que em donava algo, i ell tan guapet em va preguntar si em volia casar amb ell, jo una mica mes i no li deixo ni acabar la pregunta, no vaig poder dormir en tota la nit!!!
Us dic que va valdre la pena, va ser tan bonic, i l'anell tambe és molt xulo.
La setmana despres d'aixo li vaig regalar el rellotge, crono pero no gaire sport, molt xulo, em va costar molt de trobar i de triar pero al final ho vaig encertar. I aquella mateixa setmana vam anar a triar restaurant, fotograf i esglesia ( en tres dies )
Bueno, quin rollo que us he escrit, eh? es que tenia ganes d'explicar-vos-ho.
Per cert si alguna de valtres necessita alguna adreça de rellotges o algo relacionat amb el tema que m'ho digui i li passo la informació.
En fi, ja marxo, fins dema guapetones

existeix algún rellotge així??????